Беки Публикувано 11 октомври 2017 Сподели Публикувано 11 октомври 2017 Здравейте,Нещо интересно забелязвам. Сутрин или през деня когато колата не е работила продължително време, пали от раз. Но понякога, не всеки път, ако реша да запаля 30-40 минути след като съм изгасил, не пали. Трябва да върна ключа отначало и тогава пали. На какво се дължи това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 12 октомври 2017 Сподели Публикувано 12 октомври 2017 на това че като върнеш ключа обратно борд компютъра губи част от напреженията и се ресетва. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Беки Публикувано 12 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2017 на това че като върнеш ключа обратно борд компютъра губи част от напреженията и се ресетва. :rolleyes: Извинявай, ама не разбрах. Защо не пали от раз, а след второто завъртане? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 12 октомври 2017 Сподели Публикувано 12 октомври 2017 Неточен ти е въпроса...Значи първо пали нормално сутрин или след голям престой.След 30/40мин/при този половин час ключът не е ли бил върнат...При втроро въртене/второ но кога... Моето мнение е че при първоначално палене дроселовата клапа ти е застанала "правилно"със всички останали условия.второто ми съмнение е че имаш температурен датчик който не е коректен.А това че връщаш ключа само изключва компютъра и пак го включва.Има и други варианти но като че ли по добре я закачи на диагностика и спри да гадаеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Беки Публикувано 13 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2017 Неточен ти е въпроса...Значи първо пали нормално сутрин или след голям престой.След 30/40мин/при този половин час ключът не е ли бил върнат...При втроро въртене/второ но кога... Моето мнение е че при първоначално палене дроселовата клапа ти е застанала "правилно"със всички останали условия.второто ми съмнение е че имаш температурен датчик който не е коректен.А това че връщаш ключа само изключва компютъра и пак го включва.Има и други варианти но като че ли по добре я закачи на диагностика и спри да гадаеш. Значи, аз изключвам, излизам от колата, върша си работата,влизам в колата, искам да запаля и само върти. Връщам ключа назад, отново опитвам и пали! Въпросът е, че не го прави всеки път, а да кажем в седмицата един или 2 пъти. Не съм сигурен, че диагностиката ще хване нещо, ако в момента работи нормално. Явно и това ще пробвам. Но,благодаря за отговора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 13 октомври 2017 Сподели Публикувано 13 октомври 2017 Възможно е да имаш лош контакт някъде в клемореда/контактния ключ. На скоро се сдобих с нов автомобил, който дълго време е седял на едно място и първата седмица не винаги успявах да запаля. Взех контактен спрей, пръснах на ключа няколко пъти и вече месец няма проблем с паленето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Беки Публикувано 14 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 14 октомври 2017 Възможно е да имаш лош контакт някъде в клемореда/контактния ключ. На скоро се сдобих с нов автомобил, който дълго време е седял на едно място и първата седмица не винаги успявах да запаля. Взех контактен спрей, пръснах на ключа няколко пъти и вече месец няма проблем с паленето. Това е идея.Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 19 октомври 2017 Сподели Публикувано 19 октомври 2017 (редакция) мисля че колегата по горе говори за контактният ключ при бенинова кола,а ти за дизел.погледни си подгряващите свещи .свещи или гориво..и когато /връщаш ключа назад/и после пак въртиш,ако всичко друго е изрядно различното е че свещите пак подгряват.от много неща може да е.пиши как си разрешил проблема. Редактирано 19 октомври 2017 от kd5332 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.