kesten Публикувано 5 септември 2017 Сподели Публикувано 5 септември 2017 Тази разработка за някои може да е излишна, но за мен - не. Обикновено течността свършва неочаквано и винаги в неподходящ момент. Особено бързо, когато имаш и система за миене на фаровете. Добре би било, да бъдеш предупреден, за да избегнеш неудобството. Доколкото разбрах, в доста модели от нашата марка, тази "екстра" не е налична. Както и да е. В руското виртуално пространство има доста теми свързани с въпросната липса. Поставих и при мен. След като проверих работоспособността й вече мога да споделя опита си от първо лице и с вас.Какво е необходимо?!- Вертикален датчик за ниво на течност. По-удобен е от хоризонталния за монтаж. Може да се ползва каквато и да е марка. Все пак е един поплавък с два контакта. На Mitsubishi е безумно скъп. Аз взех от Kia/Hyundai. Идва с уплътнителен пръстен;- Фреза с подходящ диаметър;- Влагоустойчив конектор - комплект. Датчика обикновено има единият, но тъй като ние нямаме другия, се налага закупуване на нов комплект;- Кабел - многожилен.- Гофриран маркуч. Може и без него, но кабелите трябва ги омотаете с изолирбанд.- Активиране на функцията в ETACS (Скоро ще пусна тема за ентусиасти в тази област).Препоръчва се първо да се направи активирането и след това монтажа. Придържах се към това изискване, въпреки че не виждах особен смисъл. Запоявате кабелите на новият конектор. Пригответе си по-дълъг кабел - трябва да влезе в купето под волана. Единият кабел (който и да е) трябва да го "закачите" някъде на маса (където и да е). Важното е да е стабилен. Аз избрах и двата да влязат в купето.Казанчето се намира между бронята и предна дясна гума. Определено мястото не е удобно. Аз свалях бронята, но тогава монтирах и преден парктроник. Има и вариант само чрез сваляне на кората 5379A046 от дясната й страна.Източвате всичката течност от казанчето. С дрелка или винтоверт правите малък отвор, за да изтече остатъка. Следва отвор с фрезата. ВАЖНО! Препоръчвам, преди да направите отвора, на парче фазер или друга плоскост с подобна дебелина, да пробиете пробен отвор. Трябва да сте сигурни, че датчика ще влиза плътно и няма да изпуска течност покрай уплътнението. Почиствате от евентуални пластмасови стружки и "мустаци" полученият отвор. Слагате гумения пръстен от датчика. Поставяте и самият датчик. Влиза трудно (така и трябва да е), но ако го навлажните с вода, ще стане по-лесно. Наливате малко течност в казанчето, за да проверите за евентуален теч, преди да върнете кората на мястото й. Не би трябвало да има. Прокарвате кабела в купето през технологичен отвор. Използвайте стоманена тел като водач.Трябва да го свържете към конектор С-312 на ЕТАКС-а. На коли след 2010 е отпред на ЕТАКС-а. Кабела е небесно син и е пин №3. Преди тази година конектора се намира отдолу. Пина също е 3, но е с оранжев кабел. Проверяваме, като дадем на контакт и на таблото имаме това предупреждение: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 5 септември 2017 Сподели Публикувано 5 септември 2017 Щом тази функция е налична в ETACS, защо не са я пуснали?? Като изпълнение е супер просто.... аман от cost saving.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 16 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2017 Ако някой е решил, да се "пробва", в OLX имам обява за нови казанче и датчик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.