Премини към съдържание

Няколко конкретни въпроса


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

присъединявам се към семейството на Mitsubishi и по-конкретно Outlander. Oт вчера имам тази красота, но ме притесняват няколко неща, а същевременно имам няколко въпроса, на които ще съм много благодарен ако мога да получа отговор.

 

1. Най-важното. Човекът, от който я взех, я е купил от Балканстар, поддържал я е там - но колата е на 144 000 км. и не й е сменяно маслото на CVT-то. Toва първоначално много ме притесни, но той твърдеше, че оригиналното (първото) масло са му казали в Балканстар, че се сменя на 150 000 км. Това е доста странно. Както и да е, отидохме в Ратола, където казаха, че няма проблеми, просто трябва да се смени. Имаше дребни забележки, някакви тампони и O-рингове, които ще сменя веднага. Освен това обаче има един сензор, който е повреден и ми обясниха, че е за адаптивните светлини. Дадоха ми цена от 730 лв. без ДДС, което вероятно е ОК, но просто не бих дал тези пари. Какъв е варианта да го намеря 2ра ръка. И всъщност какъв е този сензор по-точно ? В офертата пише “Сензор” :)))

 

2. Какъв е начинът да имам update-нати карти на MMCS-то? Доколкото зная, има вариант за unlock и подмяна на картите, просто така и не намерих коректна и пълна инструкция (а и последните карти). Ще съм благодарен, ако някой има идея - да сподели ;)

 

MMCS отново - има ли вариант да наливам mp3-ки на диска ? Би било чудесно, защото ако трябва да rip-вам аудио CD-та, ще ми се разкаже играта (меломан съм и не мога без музика, а колекцията ми е огромна)….

 

Май това е засега - извинявам се, че започвам така от 1 пост с въпросите, но … надявам се в бъдеще да мога да компенсирам :D Благодаря Ви предварително и хубав ден !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

присъединявам се към семейството на Mitsubishi и по-конкретно Outlander. Oт вчера имам тази красота, но ме притесняват няколко неща, а същевременно имам няколко въпроса, на които ще съм много благодарен ако мога да получа отговор.

 

1. Най-важното. Човекът, от който я взех, я е купил от Балканстар, поддържал я е там - но колата е на 144 000 км. и не й е сменяно маслото на CVT-то. Toва първоначално много ме притесни, но той твърдеше, че оригиналното (първото) масло са му казали в Балканстар, че се сменя на 150 000 км. Това е доста странно. Както и да е, отидохме в Ратола, където казаха, че няма проблеми, просто трябва да се смени. Имаше дребни забележки, някакви тампони и O-рингове, които ще сменя веднага. Освен това обаче има един сензор, който е повреден и ми обясниха, че е за адаптивните светлини. Дадоха ми цена от 730 лв. без ДДС, което вероятно е ОК, но просто не бих дал тези пари. Какъв е варианта да го намеря 2ра ръка. И всъщност какъв е този сензор по-точно ? В офертата пише “Сензор” :)))

 

2. Какъв е начинът да имам update-нати карти на MMCS-то? Доколкото зная, има вариант за unlock и подмяна на картите, просто така и не намерих коректна и пълна инструкция (а и последните карти). Ще съм благодарен, ако някой има идея - да сподели ;)

 

MMCS отново - има ли вариант да наливам mp3-ки на диска ? Би било чудесно, защото ако трябва да rip-вам аудио CD-та, ще ми се разкаже играта (меломан съм и не мога без музика, а колекцията ми е огромна)….

 

Май това е засега - извинявам се, че започвам така от 1 пост с въпросите, но … надявам се в бъдеще да мога да компенсирам :D Благодаря Ви предварително и хубав ден !

.....по 1 въпрос - НЕ е нормално да е на 144 к км, малсото се сменя на 90к км.....то уж не е проблем да мине и 150к км,но в този случай рискуваш на по късен етап - имам 2 коли с проблеми в ЦВТ кутията и всички са свързани с нечестата смяна на маслото им....

...по 2 въпрос, да, има такъв сензор отпред и отзад на мостовете и горе долу толкова струват, но втора ръка има доста,от Лансер след 2008 год,от Пежо 4007 след 2008 година стават......около 150 лв струва ,но после трябва да се адаптират светлините,защото ще бият много горе или долу......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Във вторник отивам в Ратола да сменят всякакви масла/филтри и т.н. - и със сигурност ще ги сменям навременно нататък, както съм правил със всичките си коли досега. Значи само мога да се надявам щетите да не са големи.... :(

 

Относно този сензор - мога ли да се обърна към Вашия сервиз, за да го намерите (това става ли? - https://goo.gl/6ev7V1 ), да го подмените и адаптирате после фаровете? Сега навлизам в нещата, свързани с Мицубиши и най-много да го объркам, а и съм малко гъзорък, а са ме учили да не излизам от полето си на експертиза, а да се обръщам към хората, които разбират от тези неща.

Редактирано от Moonchild
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

едно лично мнение: мини през DjTumbи - ще ти обърне повече внимание от Ратола, а и може да останеш доволен, поне аз съм!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Току-що смених всичко, де имаше за смяна, с изключение на тъпия сензор. Благодарности на DJ Tymbi за отношението и професионализма!

 

Имам още един въпрос. Намерих как да направя така, че огледалата да се свиват, като заключа колата с keyless-a. Само че не мога да схвана има ли вариант да правя същото с евентуалните незатворени прозорци... някакви идеи ? (зная, че се затварят, ако задържа бутона, но се чудих просто дали е възможно да се случва напълно автоматично, както с огледалата)...

 

Благодаря ! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте колеги. След като съвсем скоро се разделих с Lаncer 2008 г., 1,5, от който останах изключително доволен, обмислям варианта да си взема нещо 4х4 и по конткеретно съм се спрял на Outlander. През последните около два месеца ходих да гледам два дизелови с японския мотор, единият 140,к.с. а другият 177 к.с. От първия останах доста разочарован за автомобил на 120 хил. км. изключително заахабен салон, ниско отделящ съединител и силно тропане от задната част. Вторият беше изключително запазен, но след като погледнах под капака видях, че няма грам антифриз в казанчето, а и собственика не даваше да го загарам в сервиз раличн от БС. След което реших, че ще търся бензинов 2,4, но за мое съжалание не мога да намеря такъв автомобил закупен от Б-я с ръчни скорости. Скоро гледах един Outlander 2,4 CVT, който ми ахреса изключително много. Въпроса ми е може ли да се установи и по какъв начин дали има проблем със CVT кутията, или какви са признаците на проблемите при тези кутии. За първи път карам автомобил с вариатор и незнам върху какво да се съсредоточа. Ще съм благодарен да чуя мнението Ви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...