Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Zlatko07

Потребител
  • От него общо

    34
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Zlatko07's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги. След като съвсем скоро се разделих с Lаncer 2008 г., 1,5, от който останах изключително доволен, обмислям варианта да си взема нещо 4х4 и по конткеретно съм се спрял на Outlander. През последните около два месеца ходих да гледам два дизелови с японския мотор, единият 140,к.с. а другият 177 к.с. От първия останах доста разочарован за автомобил на 120 хил. км. изключително заахабен салон, ниско отделящ съединител и силно тропане от задната част. Вторият беше изключително запазен, но след като погледнах под капака видях, че няма грам антифриз в казанчето, а и собственика не даваше да го загарам в сервиз раличн от БС. След което реших, че ще търся бензинов 2,4, но за мое съжалание не мога да намеря такъв автомобил закупен от Б-я с ръчни скорости. Скоро гледах един Outlander 2,4 CVT, който ми ахреса изключително много. Въпроса ми е може ли да се установи и по какъв начин дали има проблем със CVT кутията, или какви са признаците на проблемите при тези кутии. За първи път карам автомобил с вариатор и незнам върху какво да се съсредоточа. Ще съм благодарен да чуя мнението Ви.
  2. Най лошото е, че ги нямат налични нито в БС нито в Ратола.
  3. Още пролетта ходих в емк33 и там ми заявиха че нямат такива оригинални гарнитури. Дори и да ми ги сменят не дават гаранция за това колко време ще изкарат. Но вече бръмченето стана непоносимо и ще търся такива гарнитури и освен сам ще правя опит да ги сменям. И аз се поразровя малко и наистина MR450699 е веднага след колектора. Вероятно точно тази ми трябва на мен. Ще проверя в Ратола дали я има.
  4. И аз съм убеден, че бензиновият двигател е по евтин за обслужване. Само незнам дали е с директно впръскване и съответно дали подлежи на газификация.
  5. Мн благодаря за изчерпателност отговор. Като цяло съм фен на бензина, но от сегашния ми Лансер, който е 1,5, някакси не мога да си представя П4 което е 3,8, а и са голяма рядкост.
  6. Много неприятно.Мерси много за информацията. Аз в момента карам Лансер 10, но се преместих да живея в подножието на Витоша и зимата ми е доста трудно с тази кола. Първо се бях насочил към Аутлендър 2.2 след 2010г.но ходих да гледам няколко екземпляра и останах доста разочарован хем бяха на около 100хил.км П4 които гледам са на над 150к и като чета на доста неща трябва да се обърне внимание, а до сега не съм притежавал дизелов автомобил
  7. Колега и аз гледах конкретната обява, но съм контактувал с продавача само по телефона, тъй като съм от София и все не ми оставя време да отида до Варна да я погледна. Ти виждам, че си я гледал на живо та заслужава ли си да бия пътя до там, а доколкото разбирам и в представителството във Варна не може да кажат за обслужването й. Единственото което знам за колата е че е 121 kw.
  8. След като смених задните накладки тропането спря. От пред имам същото тропане както при теб колега toshkovane, но един познат майстор ми каза, че по скоро не е от водачите, ами е износен самия спирачен апарат.
  9. Добре благодаря. Ако реша да го взимам ще го имам в предвид. Поздрави
  10. Ще опитам първо с бушоните и вече ако не е от там ще го мисля дали да купувам нов модул. Колега kesten имаш ли спомен за колко си го взел втората употреба.
  11. Благодаря за информацията. Чувал съм го със сигурност. Имам съмнения да не би да е нещо от платката под бутоните на волана, защото изобщо не ме вкарва в системата все едно копчетата на работят. Ако е от модула няма ли поне да ме вкарва в системата и да изписва нещо на дисплея на радиото. Ако е от модула как да разбера че му има нещо?
  12. Здравейте колеги, да кажа и за моя проблем, който все още не мога да реша. Ползвам колата от около две години, но само когато я взех включих БТ системата и нещо ми говореше но не съм се и опитвал да я свързвам с телефон.Миналата седмица реших да изпробвам дали ще успея да я свържа с телефон и останах учуден, тъй като при натискане на копчето на волана БТ не се включва. пробвах всякакви варианти - спряна на място изключена от скорост на контакт, запалена, в движение никак не става. Дали има някаква опция да се изключва БТ и да съм я активирал по някакъв начин без да разбера.
  13. Загрява да. Незнам дали може да е от ръчната, но вчера опитах при много ниска скорост и леко като дръпна ръчната се чува еднократно тропане от зад.
×
×
  • Създаване...