Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Части за Evo X Final Edition USDM


Препоръчано мнение

Здравейте!

 

Обмислям да си внеса Evo X Final Edition, но ме притеснява фактът, че е за американския пазар, и по-точно частите. Имате ли идея дали те са идентични с частите за Европа? Знам, че за повече модели американската и европейската версия нямат съотвествия в повечето части, но там и самите размери на колите за различни, докато при Evo-то мисля, че го няма този проблем.

 

Благодаря!

Редактирано от BlackWolf
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карат се тук американски Евота, няма грижа с частите, идентични са. Сега, понеже е FE, може да има дребни разлики, но частите ще са взаимозаменяеми.

 

Ако наистина искаш FE, ти препоръчвам да е канадско, а не американско. Първо защото всичко е в метрични единици, а не в мили и галони и второ заради седалките. Седалките на американските FE са съвсем обикновенни като в Лансер, не са Recaro. Причината е, че в америка е влезнала някаква регулация от 2015 г. и за да сложат Recaro трябва да ги сертифицират, което не е финансово обосновано при положение, че колата е в края на продукция. Затова са решили да сложат обикновенни седалки. В Канада такова нещо няма и там си слагат Recaro седалките.

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз се ориентирах към американско, понеже изскочи доста изгодна оферта. Можеш ли да ми кажеш читав сайт за Канада, подобен на mobile?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е, че аз в момента намерих за $30 000. Обаче проблемът си остават таксите в България, който ще ми искат...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е, че аз в момента намерих за $30 000. Обаче проблемът си остават таксите в България, който ще ми искат...

 

Прави си сметка и дали ще можеш да го издържаш.. едно 3000-4000 лв. на година са ти само каско, ГО, данък и обслужване.

 

За вноса и регистрацията ще платиш ДДС + мито върху фактурната стойност, ще трябва да изкараш DEKRA (аналог на технотеста), превод в министерството защото ще е на немски език (100 лв.) и чак тогава регистрация.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За издръжката ще мога, проблемът е, че митническите такси са около 20 000 лв, което е малко смешно.. Те са единственото, което ме спира в момента да го взема веднага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За издръжката ще мога, проблемът е, че митническите такси са около 20 000 лв, което е малко смешно.. Те са единственото, което ме спира в момента да го взема веднага.

 

Транспорта колко пари е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Около $3 000 с 20ft контейнер. Може би транспорта е най-малкия разход в цялото нещо. :icon_n_king:

Редактирано от BlackWolf
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карат се тук американски Евота, няма грижа с частите, идентични са. Сега, понеже е FE, може да има дребни разлики, но частите ще са взаимозаменяеми.

 

Ако наистина искаш FE, ти препоръчвам да е канадско, а не американско. Първо защото всичко е в метрични единици, а не в мили и галони и второ заради седалките. Седалките на американските FE са съвсем обикновенни като в Лансер, не са Recaro. Причината е, че в америка е влезнала някаква регулация от 2015 г. и за да сложат Recaro трябва да ги сертифицират, което не е финансово обосновано при положение, че колата е в края на продукция. Затова са решили да сложат обикновенни седалки. В Канада такова нещо няма и там си слагат Recaro седалките.

Здравейте,на американките само основния километраж е в мили и не може да се сменя.Всички други показания за разход,моментен разход,оставащо гориво за колко километра и т.н.се променят в километри и литри.Както и показанията на външната температура в целзий.Така ,че не е страшно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прави си сметка и дали ще можеш да го издържаш.. едно 3000-4000 лв. на година са ти само каско, ГО, данък и обслужване.

 

За вноса и регистрацията ще платиш ДДС + мито върху фактурната стойност, ще трябва да изкараш DEKRA (аналог на технотеста), превод в министерството защото ще е на немски език (100 лв.) и чак тогава регистрация.

Да ддс се плаща върху фактурната стойност на коата и на транспорта.А превод на декрата не беше нужен преди 7 години,трябваше превод на щатските документи на колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ддс се плаща върху фактурната стойност на коата и на транспорта.А превод на декрата не беше нужен преди 7 години,трябваше превод на щатските документи на колата.

 

Преди 7 г. може би не е било нужно, но преди 2 месеца, когато на мен ми се наложи, се превежда. Все пак трябва да се прибера една таксичка....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преводи, ДЕКРА и другите малки таксички - добре, но ДДС-то и мито са абсурдни. Явно има някакви схеми, по които се вкарват коли на приемливи цени от Америка, но днес поразпитах и вече почти всичко се е отказало.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...