Sharky1419 Публикувано 19 април 2017 Сподели Публикувано 19 април 2017 Здравейте! Става въпрос за Спейс Вагон 92-93г 4G63 мотор 2.0i 16v скъса ангренажен ремък.Знае ли някой дали този мотор има защита. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 19 април 2017 Сподели Публикувано 19 април 2017 Здравейте! Става въпрос за Спейс Вагон 92-93г 4G63 мотор 2.0i 16v скъса ангренажен ремък.Знае ли някой дали този мотор има защита. Благодаря предварително.Не, удря клапаните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandata Публикувано 19 април 2017 Сподели Публикувано 19 април 2017 Не само ги удря, на моя направо ги потроши, заедно с главата и буталата, и това само на стартер не в движение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 21 април 2017 Сподели Публикувано 21 април 2017 А при мен със скорост 90км като прескочи със 16 зъба - 8 криви смукателни :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sharky1419 Публикувано 21 април 2017 Автор Сподели Публикувано 21 април 2017 Ами бяха се откъснали 5-6 зъба при коляновия вал и фактически ремъка е пробуксувал. Колата е изгаснала като е била в покой на 800-900 оборота. Разпределителния вал въобще не въртеше като върти на стартер но не се е чуло нещо да изклопа.Майстора който смени ремъка каза, че е ударила и неможе да запали, а и му нямам мн доверие защото повече разбира от лади и жигули. Та имам някаква надежда да не е зацепил ремъка както трябва а и четох, че този мотор имал защита. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 22 април 2017 Сподели Публикувано 22 април 2017 Разбира се че има защита - навременно сменяне на ремъци с качествени такива. Бъди сигурен че имаш няколко клапана ударени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tihomir georgiev Публикувано 5 Май 2017 Сподели Публикувано 5 Май 2017 (редакция) да удря и то много лошо!!! и един съвет сменяйте обтегача на ангренажа спецялно 4g63 от него ми е прехвърлял зъб и са се кривили клапани само на стартер не са му много ефтини частите на тоя вагон ич не е ефтин за подръжка Редактирано 5 Май 2017 от tihomir georgiev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 6 Май 2017 Сподели Публикувано 6 Май 2017 Що бе, гарнитура за глава - 15лв., гарнитура на колектора - 2 лв., комплект SKF ремъци и ролки - 100лв., клапани - 7-8лв.Виж обтегача си е скъп но аз не съм го сменял никога, 4 пъти съм сменял ангренажа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.