Nikolay Ivanov Ivanov Публикувано 19 април 2017 Сподели Публикувано 19 април 2017 Здравейте колеги, миналата седмица смених свещите на моя нов грандис 2.4 MIVEC. Сложих NGK 3656. Старите изглеждаха наред, електродите бяха сухи с лек сив нагар, все признаци на добре работеща свещ и цилиндър. Днес се рових по форума и попаднах на следната мнение: Ако по резбата на свещта след като се развие има масло то това е сигурен признак че колата гори масло от гумичките.След като развих старите по две от тях имаше масло, бяха си доста омаслени и днес като прочетох това се притесних. Маслото което карам е COMMA X-TECH 5W30. Минал съм около 800 километра след смяната, беше на максимума сега го проверих гледам че е паднало с 1 мм. Трябва ли да се притеснявам? Това с маслото по резбата сигурен признак на износени гумички ли е? Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marin8888 Публикувано 19 април 2017 Сподели Публикувано 19 април 2017 Какво ще рече (доста омаслени) имаш нагар по резбата или масло по свеща влязло през дистанционните гумички на капака. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Ivanov Ivanov Публикувано 19 април 2017 Автор Сподели Публикувано 19 април 2017 Масло по резбата, електродите на свещта са сухи с лек сив нагар което приемам за нормално. Но има масло по резбата на свещта. Не знам как е устроено вътре чисто конструктивно, затова питам дали е нормално това и дали това може да е признак за проблем. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
policaja Публикувано 21 април 2017 Сподели Публикувано 21 април 2017 газ не се бой-това е корава машина Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.