vins365 Публикувано 7 март 2017 Сподели Публикувано 7 март 2017 Досега винаги колата след като загрее, стрелката се настаняваше в средата и не мърдаше. От няколко дни обаче при студен двигател стрелката се вдига до средата, а при каране почти стига до червеното. Очевидно колата си загрява нормално, газта си работи според реалните градуси, антифриз има. Знаете ли къде е проблема -датчици или повредена стрелка, спойки или нещо друго? Защото така е малко напрягащо да се кара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hgeorgiev Публикувано 7 март 2017 Сподели Публикувано 7 март 2017 (редакция) Как разбра, че загрява нормално? Аз не съм техник но когато на моя нисан преди години се държеше така, се оказа гарнитура на главата. Отвори казанчето за вода като е загряла и виж бълбука ли вътре. Също така като спреш, температура връща ли се в средата? Редактирано 7 март 2017 от hgeorgiev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
senator Публикувано 8 март 2017 Сподели Публикувано 8 март 2017 Я да видим сега кристалнта топка да каже каква кола караш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkata-160 Публикувано 8 март 2017 Сподели Публикувано 8 март 2017 Каквато и да е колата, по добре спри да я караш и търси майстор, тези стрелки са за това, дано се разминеш само с гарнитура!!! :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vins365 Публикувано 8 март 2017 Автор Сподели Публикувано 8 март 2017 Каквато и да е колата, по добре спри да я караш и търси майстор, тези стрелки са за това, дано се разминеш само с гарнитура!!! :icon_crying:Май аз грешно го обясних, тя стрелката само като дам на контакт и си отива в средата, при студен двигател. Така, че тя температурата си е О.К.Иначе колата е Спейс стар 1,3 , щом мислите че е важно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
senator Публикувано 8 март 2017 Сподели Публикувано 8 март 2017 (редакция) Аз също карам спейс стар 1.3 и когато стрелката ми беше в средата ми издуха гарнитурата между 3 ти и 4 ти цилиндър така , че не разчитай на това , че проблема е в стрелката и си провери маркучите термостата и капачката на радиатора ( от личен опит не съм монтьор) Поздрави Редактирано 8 март 2017 от senator Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 9 март 2017 Сподели Публикувано 9 март 2017 Пробвай да махнех таблото с уредите и да го сложиш наново, или да махнеш минусовата клема на акумулатора. Ако не се оправи, може би ще успееш с ръка сам да си преместиш стрелката на правилното място като махнеш стъклото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.