Премини към съдържание

Евентуално закупуване на 2010+ ASX 1.8 DI-D


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Липсвах ли ви http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gif, вие на мен ми липсвахте много и след като се накарах на Субару-то реших да се върна на наистина истински здравата кола с името Mitsubishi, защото наистина няма по здрава от нея, убедих се !!!

 

Връщам се на темата сега, намерил съм 2011 Mitsubishi ASX 1.8 DI-D Instyle 4WD с пробег на 171000km със прецакано турбо, за страхотната цена 9900 лева (от Швейцария) !!! Може някой да ми се смее и да ми каже, че би ми предложил на по малко километри и със здраво турбо такъв ASX за едни 13000-16000 лева, но факта е че тази наистина е евтина.

 

В предвид че ново турбо може да се купи от (аз мога да си го поръчам в Берлин при майка ми) за от 700 до 1000 лева + труда който евентуално ще ми вземе някой сервиз тук, пак излиза доста по евтино от цената на ASX със читаво турбо, факт.

 

Въпроса обаче е следния, след като прочетох това от един немски форум (преведено с Google Translate на Английски):

 

 

 

As you have already noticed, far from it! : D I would argue that the exhaust loader is one of the most accurate and most popular assemblies ever. As a function of the function, the part has to coululate a multiple of the motor speed at maximum temperature (= glowing) and can nevertheless have virtually no movement tolerances of the individual components.

 

Perhaps a very short and easy demolition for the interested generality: There are 1 housing with a paddle wheel in each, an intake side (air) and a propulsion side (exhaust gases). These two paddle wheels are fixedly connected to each other by a shaft. The exhaust gases drive the impeller on the exhaust side (and thus the shaft), so air is sucked in at the air side and pressed into the engine. According to the multi-air available to the engine, the engine control now also provides more fuel - so the mixture is quicker to ignite and the engine can rotate faster once (this is the known moment when the engine suddenly suddenly thrust Because here more motor revolutions / time are possible)

 

http://www.kfz-tech.de/Bilder/Kfz-Technik/Aufladung/VTG05.jpg

 

Left = suction side (compressor wheel); Right = drive side (exhaust gas)

 

Damage to turbochargers are various (torn housings etc.), the most common however is the wave play ("Lagerschaden" in the turbo). This means that the various small bearing and sealing rings, which hold the connecting shaft of the paddle wheels in position, fail. This gets the wavy, either axial or sideways .. or both. That causes, That sooner or later the shaft will solidify, or one of the paddle wheels will strike against the housing, abrading or completely decaying. If you are unlucky, it still sucks some chips from the compressor wheel into the engine. What that means, you can imagine.

 

To prevent this, you should train yourself in the following ways:

- Before you start driving, allow the engine to warm up or give no load before the oil has reached operating temperature - and thus its optimum lubrication properties. The rule of thumb is to find out in spite of the missing oil temperature display: Double the time, as the water needs to be at operating temperature.

- After the ride, you should leave the engine still a little "cold run", say approx. 5 minutes before the ride no more charge pressure or the engine is not totally hot.

(These points are, by the way, exemplary in our operating manual, and this is by no means the case with every vehicle manufacturer - they rather prefer that their customers arrive after ~ 100tkm for the cargo exchange.) Background of the whole: The shaft is oil lubricated Constantly fresh engine oil pushed through the bearings. If the engine is switched off with glowing hot loader, also no fresh oil is pumped, the oil baked in the hot charger housing -> the small oil channels in the turbo case become more and more with oil coking -> Wave damage. (These points are, by the way, exemplary in our operating manual, and this is by no means the case with every vehicle manufacturer - they rather prefer that their customers arrive after ~ 100tkm for the cargo exchange.) Background of the whole: The shaft is oil lubricated Constantly fresh engine oil pushed through the bearings. If the engine is switched off with glowing hot loader, also no fresh oil is pumped, the oil baked in the hot charger housing -> the small oil channels in the turbo case become more and more with oil coking -> Wave damage. (These points are, by the way, exemplary in our operating manual, and this is by no means the case with every vehicle manufacturer - they rather prefer that their customers arrive after ~ 100tkm for the cargo exchange.) Background of the whole: The shaft is oil lubricated Constantly fresh engine oil pushed through the bearings. If the engine is switched off with glowing hot loader, also no fresh oil is pumped, the oil baked in the hot charger housing -> the small oil channels in the turbo case become more and more with oil coking -> Wave damage. That their customers come to ~ 100tkm for the exchange.) Background of the whole: the shaft is lubricated with oil, constantly fresh engine oil is pressed through the bearings. If the engine is switched off with glowing hot loader, also no fresh oil is pumped, the oil baked in the hot charger housing -> the small oil channels in the turbo case become more and more with oil coking -> Wave damage. That their customers come in line after ~ 100tkm to the exchange.) Background of the whole: The shaft is oil lubricated, it is constantly fresh engine oil pushed through the bearings. If the engine is switched off with glowing hot loader, also no fresh oil is pumped, the oil baked in the hot charger housing -> the small oil channels in the turbo case become more and more with oil coking -> Wave damage.

 

Доста се уплаших от нещата, които може да са се случили в конкретния 1.8 DI-D MIVEC двигател, на колата която съм хвърлил око и затова се допитвам до вас, на много места споменавата, че слабото място на тези турбини е че , ако караш идиотски и я настъпваш без да загрее хубаво и самото масло, тези канали по които тече маслото за омасляване на оста на турбината, се запушват, маслото нагаря и от там турбината се счупва измества изцяло центъра си на въртене и тотално се счупва ! Има ли алтернативна турбина с по-голями такива канали (водно охлаждане би дошло перфектно също) или могат ли да се разпробият по някакъв начин текущитие канали за маслото на тази турбина, защо толкова много трябва да се лебеди колата, все пак е 150 коня турбо дизел и се очаква да се настъпва и да върви както всеки друг турбо дизел.

 

Един вид, тотално се обезкуражавам от закупуването дори на много запазен на малко километри такъв ASX (че дори да дам и едни 17000+ лева за такъв на малко километри), все пак до сега имах турбо автомобил(бензинов), знам вече какво бебе е турбо автомобила и как трябва да го глезиш, но това турбо е за дизел и явно не е много добре доизмислено откъм тази страна със специалните температури на маслото, които трябвало да бъдат достигнати, преди да я настъпваш както си искаш тази кола.

 

Благодаря ви предварително за помощта, която всеки един от вас евентуално ще ме посъветва.

 

P.S. Повече ме интересуват детаили от мазалото което евентуално е направило вече едно такова повредено турбо, на самият двигател и конкретно на този автомобил който съм намерил за 9900 лева ...

Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Липсвах ли ви http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gif, вие на мен ми липсвахте много и след като се накарах на Субару-то реших да се върна на наистина истински здравата кола с името Mitsubishi, защото наистина няма по здрава от нея, убедих се !!!

 

Връщам се на темата сега, намерил съм 2011 Mitsubishi ASX 1.8 DI-D Instyle 4WD с пробег на 171000km със прецакано турбо, за страхотната цена 9900 лева (от Швейцария) !!! Може някой да ми се смее и да ми каже, че би ми предложил на по малко километри и със здраво турбо такъв ASX за едни 13000-16000 лева, но факта е че тази наистина е евтина.

 

В предвид че ново турбо може да се купи от (аз мога да си го поръчам в Берлин при майка ми) за от 700 до 1000 лева + труда който евентуално ще ми вземе някой сервиз тук, пак излиза доста по евтино от цената на ASX със читаво турбо, факт.

 

Въпроса обаче е следния, след като прочетох това от един немски форум (преведено с Google Translate на Английски):

 

 

 

As you have already noticed, far from it! : D I would argue that the exhaust loader is one of the most accurate and most popular assemblies ever. As a function of the function, the part has to coululate a multiple of the motor speed at maximum temperature (= glowing) and can nevertheless have virtually no movement tolerances of the individual components.

 

Perhaps a very short and easy demolition for the interested generality: There are 1 housing with a paddle wheel in each, an intake side (air) and a propulsion side (exhaust gases). These two paddle wheels are fixedly connected to each other by a shaft. The exhaust gases drive the impeller on the exhaust side (and thus the shaft), so air is sucked in at the air side and pressed into the engine. According to the multi-air available to the engine, the engine control now also provides more fuel - so the mixture is quicker to ignite and the engine can rotate faster once (this is the known moment when the engine suddenly suddenly thrust Because here more motor revolutions / time are possible)

 

http://www.kfz-tech.de/Bilder/Kfz-Technik/Aufladung/VTG05.jpg

 

Left = suction side (compressor wheel); Right = drive side (exhaust gas)

 

Damage to turbochargers are various (torn housings etc.), the most common however is the wave play ("Lagerschaden" in the turbo). This means that the various small bearing and sealing rings, which hold the connecting shaft of the paddle wheels in position, fail. This gets the wavy, either axial or sideways .. or both. That causes, That sooner or later the shaft will solidify, or one of the paddle wheels will strike against the housing, abrading or completely decaying. If you are unlucky, it still sucks some chips from the compressor wheel into the engine. What that means, you can imagine.

 

To prevent this, you should train yourself in the following ways:

- Before you start driving, allow the engine to warm up or give no load before the oil has reached operating temperature - and thus its optimum lubrication properties. The rule of thumb is to find out in spite of the missing oil temperature display: Double the time, as the water needs to be at operating temperature.

- After the ride, you should leave the engine still a little "cold run", say approx. 5 minutes before the ride no more charge pressure or the engine is not totally hot.

(These points are, by the way, exemplary in our operating manual, and this is by no means the case with every vehicle manufacturer - they rather prefer that their customers arrive after ~ 100tkm for the cargo exchange.) Background of the whole: The shaft is oil lubricated Constantly fresh engine oil pushed through the bearings. If the engine is switched off with glowing hot loader, also no fresh oil is pumped, the oil baked in the hot charger housing -> the small oil channels in the turbo case become more and more with oil coking -> Wave damage. (These points are, by the way, exemplary in our operating manual, and this is by no means the case with every vehicle manufacturer - they rather prefer that their customers arrive after ~ 100tkm for the cargo exchange.) Background of the whole: The shaft is oil lubricated Constantly fresh engine oil pushed through the bearings. If the engine is switched off with glowing hot loader, also no fresh oil is pumped, the oil baked in the hot charger housing -> the small oil channels in the turbo case become more and more with oil coking -> Wave damage. (These points are, by the way, exemplary in our operating manual, and this is by no means the case with every vehicle manufacturer - they rather prefer that their customers arrive after ~ 100tkm for the cargo exchange.) Background of the whole: The shaft is oil lubricated Constantly fresh engine oil pushed through the bearings. If the engine is switched off with glowing hot loader, also no fresh oil is pumped, the oil baked in the hot charger housing -> the small oil channels in the turbo case become more and more with oil coking -> Wave damage. That their customers come to ~ 100tkm for the exchange.) Background of the whole: the shaft is lubricated with oil, constantly fresh engine oil is pressed through the bearings. If the engine is switched off with glowing hot loader, also no fresh oil is pumped, the oil baked in the hot charger housing -> the small oil channels in the turbo case become more and more with oil coking -> Wave damage. That their customers come in line after ~ 100tkm to the exchange.) Background of the whole: The shaft is oil lubricated, it is constantly fresh engine oil pushed through the bearings. If the engine is switched off with glowing hot loader, also no fresh oil is pumped, the oil baked in the hot charger housing -> the small oil channels in the turbo case become more and more with oil coking -> Wave damage.

 

Доста се уплаших от нещата, които може да са се случили в конкретния 1.8 DI-D MIVEC двигател, на колата която съм хвърлил око и затова се допитвам до вас, на много места споменавата, че слабото място на тези турбини е че , ако караш идиотски и я настъпваш без да загрее хубаво и самото масло, тези канали по които тече маслото за омасляване на оста на турбината, се запушват, маслото нагаря и от там турбината се счупва измества изцяло центъра си на въртене и тотално се счупва ! Има ли алтернативна турбина с по-голями такива канали (водно охлаждане би дошло перфектно също) или могат ли да се разпробият по някакъв начин текущитие канали за маслото на тази турбина, защо толкова много трябва да се лебеди колата, все пак е 150 коня турбо дизел и се очаква да се настъпва и да върви както всеки друг турбо дизел.

 

Един вид, тотално се обезкуражавам от закупуването дори на много запазен на малко километри такъв ASX (че дори да дам и едни 17000+ лева за такъв на малко километри), все пак до сега имах турбо автомобил(бензинов), знам вече какво бебе е турбо автомобила и как трябва да го глезиш, но това турбо е за дизел и явно не е много добре доизмислено откъм тази страна със специалните температури на маслото, които трябвало да бъдат достигнати, преди да я настъпваш както си искаш тази кола.

 

Благодаря ви предварително за помощта, която всеки един от вас евентуално ще ме посъветва.

 

P.S. Повече ме интересуват детаили от мазалото което евентуално е направило вече едно такова повредено турбо, на самият двигател и конкретно на този автомобил който съм намерил за 9900 лева ...

 

Забрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Тази кола в България ли я гледаш или в Швейцария?

 

Швейцария

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забрави.

 

? SLX, По принцип ли искаш да ме откажеш от Mitsubishi ASX 4WD 1.8 DI-D 150 коня (защото наистина е проблемен и явно само аз не го знаех до сега) или, имаш предвид, да не се занимавам с конкретният екземпляр, който съм намерил в Швейцария за 5400 CHF със издухано турбо ?

 

 

Ако си купя такъв на 50000 до 80000 км или максимум до 130000 навъртяни реални километри, ще си заслужава ли инвестицията, защото колата ми трябва за семеен автомобил, и алтернативата 2007 - 2009 Subaru Outback 3.0R SI-Drive 5EAT не ми се нрави единствено от страна на разход (до 20л на 100км в задръствания) и трябва да слагам газова със сигурност ...

 

Като цяло ми трябват повече коне за да може евентуално да дърпам и каравана с автомобила ...

Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега предполагам, че колата ще се кара в България.

Тогава сметките не са пълни !

Трябва да сметнеш освен покупната цена, транспорта, ДДС, еко такса, самото турбо, смяната му, регистация и номера. Това по съвсем груби сметки излиза над 14 бона.

След това има едно голямо незвестно. Дали перката на турбото или част от нея не е паднала при клапаните? Или евентуално при буталата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега предполагам, че колата ще се кара в България.Тогава сметките не са пълни !Трябва да сметнеш освен покупната цена, транспорта, ДДС, еко такса, самото турбо, смяната му, регистация и номера. Това по съвсем груби сметки излиза над 14 бона.След това има едно голямо незвестно. Дали перката на турбото или част от нея не е паднала при клапаните? Или евентуално при буталата?
Да това е основното ми опасение, дори предпочитам да купя ASX 4wd 1.8 DI-D 150 коня (Panoramic задължително)от някой колега ако продава, който се явява първият собственик на този ASX, отколкото да търся Италиански или Швейцарски такъв ...P.S. Дори съм съгласен на друга марка автомобил, който да е с full time all wheel drive system, като Ауди Quattro , но Мицубиши и Субару са ми най на сърцето ...Sent from my ZUK Z2121 using Tapatalk Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Егати, много противоречиви мнения тука бе, гледай какво става:

 

От темата "ASX искам да закупя":

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_images/elegant-red/snapback.pngIVAN VR4x4 написа на 29 ноември 2014 - 01:00 :

 

Да е автомат, 4WD и с големия двигател ... и на разумна цена :)

<br style="color: rgb(41, 49, 59); font-family: tahoma, arial, verdana, tahoma, sans-serif; background-color: rgb(255, 253, 253);"><br style="color: rgb(41, 49, 59); font-family: tahoma, arial, verdana, tahoma, sans-serif; background-color: rgb(255, 253, 253);">Малкият двигател не се предлага с автоматик така или иначе ;) Незнам видя ли в темата за ASX че дизела много проблеми дава ..

 

А пък в тази тема: Outlander, ASX ...

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_images/elegant-red/snapback.pngsturm44 написа на 23 ноември 2013 - 16:27 :

 

Това с обслужването... на 15 000, като се има предвид че сега има и автомобили с обслужване на 20-30 000 км... Въпреки че тия километри лично на мен ми се виждат в повече.

Тествах дизеловата версия на ASX. Високото ниво наоборудване, дизел, 150 магарета, на 50 000 км. Много добре върви, но - както и другите подобни тествани напоследък автомобили от този клас - доста се мята в завоите... Почти колкото сегашното ми Муци. Определено е по-безшумен от Тракс на 20 км., по-готин отвътре и отвън от Йети и Дъстър. С две думи - харесва ми. Дизел не съм имал до сега, но явно на там клоня. Но пък с Outlander - а заради 6+1 местата си взимаш ДДС-то... Дилема! Може би ще предпочета ASX - голям ми е сякаш Outlander-a.

 

Сега само се чудя дали 2WD ще ми е достатъчно, че иначе на вариант 4WD и дизел натоварвам бюджета до край... :icon_hmm: Ако вече навън имаше сняг, определено щях да взема решението по-лесно - сядам, пробвам и готово но в момента....

<br style="color: rgb(41, 49, 59); font-family: tahoma, arial, verdana, tahoma, sans-serif; background-color: rgb(255, 253, 253);">Вземете си дизеловия мотор на АСХ-а, той е изцяло разработка на :mitsu-smiley: и няма нищо общо с тракащия дизел BSY на немците, освен това е далеч по добър като икономия,ергономия,еластичност и не на последно място - безшумност.......<br style="color: rgb(41, 49, 59); font-family: tahoma, arial, verdana, tahoma, sans-serif; background-color: rgb(255, 253, 253);">В твоя случай - а именно ако го купувате "нов"-разбирай на 50 к км, по добре е освен горното, да е 4х4 версията,далеч по стабилно и не се люшка и ляга на завоите......освен това е и по безопасен и сигурен,но пък товарите бюджета си......<br style="color: rgb(41, 49, 59); font-family: tahoma, arial, verdana, tahoma, sans-serif; background-color: rgb(255, 253, 253);">Нито един мотор, еле пък ако е и дизел той ,може ( то може, но доколко е рентабилно )да изкара 30 к км пробег с една смяна на маслото на мотора..........то и 15к км. е много, но да речем че го карате на дълги разстояния - разбирайте палите мотора, и газ към София или Варна ,даме поне 100-200 км. и гасите мотора,после пак така и т.н........то най добре е да не го гасите ,ама ......ако пробега на година ви е 15 к км. ,то маслото в най лошия случай се сменя на година, да не говорим ,че е добре дори и на 1/2 година.......В протиовен случай рискувате някой ден в сервиза да ви налеят само половината от това, което трябва масло като количество, защото ще източат само половината от старото масло а другата половина ще е останало в картера под формата на "желирана" субстанция...... :D <br style="color: rgb(41, 49, 59); font-family: tahoma, arial, verdana, tahoma, sans-serif; background-color: rgb(255, 253, 253);">Ако искате да видите за какво става дума, и снимки мога да ви покажа.....

 

 

Странно обърквам се, какъв им е проблема на 1.8 DI-D MIVEC двигателите и защо са толкова противоречиви мненията, освен че турбото не им е читаво и то като се счупи може да потроши целия двигател, явно това е най - опасното нещо което може да се случи на употребяван такъв ASX, правилно ли съм разбрал ? ...

Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

BTW сега намерих апликация на Гарет в която твърдят че турбината в ASX-а е с водно охлаждане, тогава какъв им е проблема, че така се скапват ???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Основния проблем е филтъра за твърди частици, по-големия проблем е че това води и до повреди в двигателя (вследствие честите регенерации попада дизелово гориво в маслото на двигателя и го разрежда), в началото на модела този проблем беше често срещан, след това смениха софтуера за управление на тези процеси и проблема донякъде беше решен, но варианта да попаднеш на проблемен автомобил втора употреба си съществува. Мисълта ми е че ако проблемите са само с турбото, тогава решението е ясно, но ако има проблем и с двигателя, неизвестните стават прекалено много. Автомобила не е в България. С повредено турбо няма как да го пробваш и прецениш състоянието на двигателя, рисковете са сравнително големи.

Егати и филма, т.е. Ако търся такъв ASX, задължително трябва да е някой на 50К макс 80К километри и да няма никакви такива симптоми ... Егаси и филма, много обичам R&D on the go, защото такава ми е професията, че много често оправям софтуер on the go заради некадърен R&D, но не очаквах че R&D на Mitsubishi е недомислило нещата именно откъм този проблем и въобще че са го пуснали в експлоатация въобще ...

 

Въпрос към Miroslav, адаш, от кой модел нагоре, директно си идва с коригираният софтуер? Или отивам на 2014-2015, което не че не ми е по джоба, но ми се ще да взема нещо по евтино?

 

Sent from my ZUK Z2121 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро го е казал. Котка в чувал и то надалеч.Освен нурбото може и сигурно има и още повреди. Иначе такъв, купен в БГ можеш да видиш. На мен ми теснее ASX.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро го е казал. Котка в чувал и то надалеч.Освен нурбото може и сигурно има и още повреди. Иначе такъв, купен в БГ можеш да видиш. На мен ми теснее ASX.

 

Току що се врънах от Дупница и гледах, 1.6 версията 2011 само с предно предаване, щом жената го хареса а и на мен ми поткоха лигите, значи е хубава кола, и мен лично ми се струва доста лукс да лъха от нея, хареса ми, дано да намеря 4wd такова с читав 1.8 DI-D, не ми е тесен, само багажника съвсем малко го намирам за малък ... но като цяло страхотна е колата, какво ли друго не гледах включително и въпросния 2008 Outback, който нях харесал ... пълна дървения, казвам го ей така без да ми мигне окото ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До сега гледах обяви за АСХ и такива за 13-16 бона въобще няма. :icon_hmm: Тези които са под 200,000км започват от 20 бона нагоре.

Според мен си слагай главата в торбата и взимай Швейцарката! Смени си турбото, направи ревизия и пълно обслужване на мотора, ремонтирай какво е належащо. Дори и да стигнеш 20 бона, което е малко вероятно, ще знаеш, че следващите 100,000 км няма да имаш проблеми с автомобила..

Редактирано от iansto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Току що се врънах от Дупница и гледах, 1.6 версията 2011 само с предно предаване, щом жената го хареса а и на мен ми поткоха лигите, значи е хубава кола, и мен лично ми се струва доста лукс да лъха от нея, хареса ми, дано да намеря 4wd такова с читав 1.8 DI-D, не ми е тесен, само багажника съвсем малко го намирам за малък ... но като цяло страхотна е колата, какво ли друго не гледах включително и въпросния 2008 Outback, който нях харесал ... пълна дървения, казвам го ей така без да ми мигне окото ...

Ако от Дупница ще пазаруваш, нека да е бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Не бих казал, че за този автомобил 4Х4 трябва да е задължително. Автомобила е малък и сравнително лек, междуосието е малко, двигателя не е с много голяма мощност. Двигателя е напречен и всичките агрегати са на предния мост (това осигурява достатъчно тежест за да има сцепление при по-голяма част от случаите), според мен за 90% от случаите и само с предно автомобила ще се справи, аз за другите 10% така или иначе е необходим друг тип автомобил.

Аз го искам да е 4х4 задължително, слизам от Субару и вече не мога да си представя да карам нещо по различно от AWD или поне с опция за такова, както е в случая ASX-a, на мен ми теснее багажника на ASX-a

 

Sent from my ZUK Z2121 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти теснее багажника направо се насочи към Outlander, там има и по-голям избор от двигатели и като цяло ми се струва по-добър избор.

Напълно подкрепям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте колеги намерил един ASX, на 56000 километра е, Швейцария слагам снимки, кажете дали да го купувам

 

Изпратено от моят Z2 Pro с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е до 5 бона .. защо не?

 

Иначе не бих рискувал. Удара отзад ми се струва доста странен. Смачкана задна врата и гърне а на бронята и няма нищо :icon_hmm:

 

На една от снимките температурата на охладителната течност е почти на максимум, също доста странно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е до 5 бона .. защо не?

 

Иначе не бих рискувал. Удара отзад ми се струва доста странен. Смачкана задна врата и гърне а на бронята и няма нищо :icon_hmm:

 

На една от снимките температурата на охладителната течност е почти на максимум, също доста странно.

 

 

За референция слагам снимка как мери темературата на охладителната течност и конкретно за снимката за която говориш, колата е студена и не отчита нищо а онова червеничкото което виждаш най-горе е максимална допустима работна температура ;) . Иначе ето за какво говоря по отношение на температурата (очертал съм ти мястото да видиш синята колона или по точно bar се казва на английски да погледнеш, тя показва моментната температура):

 

http://oi63.tinypic.com/k3vp7m.jpg

 

 

P.S. Ойде коня у ряката, капарирах я :D ;) Каквото било било ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е те това е лош удар:

 

$_20.JPG

 

 

:D :D http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито ! Късмет с ремонта и със здраве да я яхяш. Аз обичам да купувам коли ,по които има какво да се прави...просто като хоби. За това моето П3 го продадох...вече нямаше какво да се правя по него. Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито ! Късмет с ремонта и със здраве да я яхяш. Аз обичам да купувам коли ,по които има какво да се прави...просто като хоби. За това моето П3 го продадох...вече нямаше какво да се правя по него. Успех.

 

 

 

Мерси сега ще падне чакането докато я докарат и т.н....

 

По между другото аз до сега също винаги съм правил нещо по колите които съм купувал (особено по STI-я, гарнитури глави ала бала :D ), само по ей това красиво Лансерче от долу на снимката нищо не съм правил като я купих, защото беше перфектна и с кой акъл я продадох, ама пусти пари, по някога ти трябват и то доста, даже за пълни глупости...http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...