ExZi Публикувано 11 януари 2017 Сподели Публикувано 11 януари 2017 Здравейте Бъдещи колеги искам да попитам какво мислите за Mitsubishi Lancer Evolution X FQ-330 Очаквам такъв автомобил до 2 месеца и искам да знам какво мислите за точно тази кола http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201608277183848?model=LANCER&onesearchad=Used&onesearchad=Nearly%20New&onesearchad=New&make=MITSUBISHI&radius=1500&postcode=lu55rj&sort=price-asc&aggregatedTrim=EVO%20X%20GSR%20SST%20FQ-300&advertising-location=at_cars&page=1 Свързах се със сервиза в който се продава колата това е сервизната история на колата ... искам да попитам за слабости на модела и прочие и прочие защото живея в Найроби Кения и тук обслужването и сервизирането на такава кола ще е много трудно .... и скъпо ... вече е поръчана просто това ми беше детцката мечта и си я збъднах предварително ви благодаря за информацията Hello Kristian and thank you for your email regarding the Lancer Evo FQ330. The vehicle is in a lovely condition and comes with a red leather interior. It is currently MOT’d until 28/10/2017 and there were no advisory notes reported on this certificate. The service history for the car is as follows: 1st service 13/07/2011 @ 13k2nd service 25/04/2012 @ 18k3rd service 07/05/2013 @24kAWC Pump and exhaust gasket replaced 08/07/2013 @ 25k4th service 27/04/2015 @35k5th service 08/04/2016 @42k (gearbox oil with clutch and brake fluid changed on this service). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 11 януари 2017 Сподели Публикувано 11 януари 2017 Кения? Колко топло е там? Тази кола е хвърлила AWC помпата на 25к. Хубаво, че е сменена ама ако ти направи проблем сега не знам как ще се оправиш в Кения....Сменени са плочите на съединителя, това добре, но ако тръгнеш да ъпгрейдваш ще дойде момента в който ще почнат и тези да приплъзват. И двете неща - SST кутията и AWC помпата са слаби места на колата и много скъпи. Високите температури не помагат на SST кутията. Може би ще трябва да помислиш за допълнително охлаждане на SST кутията и двигателя. Дискове и накладки също ще сменяш. Има сервизни кампании за тази кола, моята е минала през 4. Поинтересувай се, ако може да я сервизират още в Англия ако не е минавала... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fuflovod Публикувано 13 януари 2017 Сподели Публикувано 13 януари 2017 Аз не съм срещал проблеми с AWC помпата или SST кутията (за сега, а и надявам се в бъдеще). Имам Evo X от 4 години и не съм се сблъсквал с ремонти, различни от окачване (БГ пътища). Съгласен съм с LiX - кутията загрява при каране със завишен ентусиазъм. При нормално каране дори и в жегата не мисля, че ще имаш проблем. На мен лично ми е странно, че е работено по съединителите на 42к мили - струва ми се рано и може да индикира, че е покарвана една идея по-здраво (track included ама тя и без това е правена за това).Малко преди продажбата се е случило това... Иначе червения интериор малко ми вади очите :wacko: Абе взимай и се кефи, уникална е колата LiX, може ли малко повече инфо за сервизните кампании? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 13 януари 2017 Сподели Публикувано 13 януари 2017 Моята AWC помпа е ремонтирана вече 2 пъти, веднъж се повреди хидравличната част, след 4 месеца изгоря мотора на помпата. Съединител лесно заминава, вече съм сменял 2 пъти на тази кола. За сервизните кампании, отиди за проверка в Балкан Стар, гледа се по VIN номера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ExZi Публикувано 4 април 2017 Автор Сподели Публикувано 4 април 2017 (редакция) Колеги колата пристигна. Искам да кажа ,че колата върви брутално ,но има едно забавяне при тръгване трябва да се припомпа газта леко за да потегли колата(все едно и е заминал съединителя).... нз дали това е нормално утре ще я закарам на сервиаз в който "УЖ" правят подобен тип автомобили .... Искам да попитам какъв е варианта за допълнителното охлаждане на кутята ?В Кения градусите варират от 22 до 34 доста топло ! и има адски трафик ... Ще се радвам някой от вас да си даде телефона за да подържам връзка и е запознат като цяло с този тип автомобил. ... благодаря предварително.На таблото не свети нито една лапна която да подсказва ,че колата има проблем.... Надявам се всичко да е наред защото колата се държи малко старнно в ниските обороти .... Редактирано 4 април 2017 от ExZi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ExZi Публикувано 4 април 2017 Автор Сподели Публикувано 4 април 2017 Колеги колата пристигна. Искам да кажа ,че колата върви брутално ,но има едно забавяне при тръгване трябва да се припомпа газта леко за да потегли колата(все едно и е заминал съединителя).... нз дали това е нормално утре ще я закарам на сервиаз в който "УЖ" правят подобен тип автомобили .... Искам да попитам какъв е варианта за допълнителното охлаждане на кутята ?В Кения градусите варират от 22 до 34 доста топло ! и има адски трафик ... Ще се радвам някой от вас да си даде телефона за да подържам връзка и е запознат като цяло с този тип автомобил. ... благодаря предварително.На таблото не свети нито една лапна която да подсказва ,че колата има проблем.... Надявам се всичко да е наред защото колата се държи малко старнно в ниските обороти .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 4 април 2017 Сподели Публикувано 4 април 2017 (редакция) Вариант за охлаждането на SST-то - по-голям картер за по-голямо количество масло и допълнителен вентилатор за радиатора.Не подценявай охлаждането на двигателя, можеш да започнеш със смяна на радиатора с по-ефективен и подходящо масло за твоя климат. По-голям маслен радиатор също е добър избор. Чети тук - https://www.jackstransmissions.com/pages/sst-how-it-works-problems-upgrades Редактирано 4 април 2017 от LiX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ExZi Публикувано 6 април 2017 Автор Сподели Публикувано 6 април 2017 (редакция) Така момци след обстойно преглеждане на колата се разбра че масла не са сменяни нито на двигател нито на скорости слава богу всичко е здраво , но проблема с бавното потегляне остава ..проверихме съединителите всичко е точно няма проблем там .... когато колата е на ръчни предавки няма проблем ... когато лоста се бутне на дясно 1ва скорост губи мощност .... което е странно ??? Искам да попитам някой запознат ли е на какво се дължи това предварително благодаря ????? Редактирано 6 април 2017 от ExZi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ExZi Публикувано 6 април 2017 Автор Сподели Публикувано 6 април 2017 Така момци след обстойно преглеждане на колата се разбра че масла не са сменяни нито на двигател нито на скорости слава богу всичко е здраво , но проблема с бавното потегляне остава ..проверихме съединителите всичко е точно няма проблем там .... когато колата е на ръчни предавки няма проблем ... когато лоста се бутне на дясно 1ва скорост губи мощност .... което е странно ??? Искам да попитам някой запознат ли е на какво се дължи това предварително благодаря ????? Този пост е редактиран от ExZi: Днес, 18:56Отговор Редакция Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ExZi Публикувано 7 април 2017 Автор Сподели Публикувано 7 април 2017 Вчера се свързахме с човека който прави колите на рали тима в който гараж е колата , човека каза че имало някакъв филтър на скоростната кутия който е много важен ..... Така въпреки всичко пиша надявам се някой който прочете тези неща да дава мнения и да казва какво мога да подобра в колата .... поръчах допълнително охлаждане за скоростната кутия както колегата препоръча в по горните постове Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 7 април 2017 Сподели Публикувано 7 април 2017 Човек, имам чувството, че стреляш е тъмното.... Какво поръча от нещата, които споменах? Варианти за охлаждане има много, за това ти дадох статия да четеш. Свали си едно сервизно ръководство и виж какво се сменя, освен масло има и филтри. Добре е да си смениш филтъра за купето, защото предполагам при теб е доста по-запрашено. Въздушния филтър не знам какъв ти е, но ако е миещ се го сервизирай, ако е обикновен го смени. SST-то разбира се, че има филтър и се сменя при смяна на маслото на кутията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ExZi Публикувано 18 април 2017 Автор Сподели Публикувано 18 април 2017 Gearbox cooler $550Updated engine oil cooler$200Gearbox filter $150Add cvt oil $50Labour $300Total $1250 Front and rear brake disc new 2010model $1000Front brake pads $210Rear brake pads $180Gear box oil CVT $100Auto gear box filter $140Revitaliser auto gear box $25Blow off valve G-ready $140Oil filter $20Engine oil $55Air filter $40Air filter EU $25 Това е цялата работа по колата, момчетата са едни индйци кАде ГрАм Не ОбиЧат турбо колите хахах Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 18 април 2017 Сподели Публикувано 18 април 2017 Ти наясно ли си, че Евото не е със CVT скоростна кутия, а със SST скоростна кутия? Съответно маслата са различни. Да не говорим, че някои от нещата в списъка се повтарят и то с различни цени....Никъде не пише какви са тези части, като производител, модел. Цялото е като, списък за пазар... купи мляко, сирене... ама какво точно? Абе там някакво каквото ти хареса.... Нямам идея какво е това - Revitaliser auto gear box за 25 долара..... и дано BOV-a е Greddy, а не G-ready http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.