Премини към съдържание

Здравейте Бъдещи колеги искам да попитам какво мислите за Mitsubishi Lancer Evolution X FQ-330


ExZi

Препоръчано мнение

Здравейте Бъдещи колеги искам да попитам какво мислите за Mitsubishi Lancer Evolution X FQ-330

Очаквам такъв автомобил до 2 месеца и искам да знам какво мислите за точно тази кола

http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201608277183848?model=LANCER&onesearchad=Used&onesearchad=Nearly%20New&onesearchad=New&make=MITSUBISHI&radius=1500&postcode=lu55rj&sort=price-asc&aggregatedTrim=EVO%20X%20GSR%20SST%20FQ-300&advertising-location=at_cars&page=1

 

Свързах се със сервиза в който се продава колата това е сервизната история на колата ... искам да попитам за слабости на модела и прочие и прочие защото живея в Найроби Кения и тук обслужването и сервизирането на такава кола ще е много трудно .... и скъпо ... вече е поръчана просто това ми беше детцката мечта и си я збъднах предварително ви благодаря за информацията

Hello Kristian and thank you for your email regarding the Lancer Evo FQ330. The vehicle is in a lovely condition and comes with a red leather interior. It is currently MOT’d until 28/10/2017 and there were no advisory notes reported on this certificate. The service history for the car is as follows:

 

1st service 13/07/2011 @ 13k

2nd service 25/04/2012 @ 18k

3rd service 07/05/2013 @24k

AWC Pump and exhaust gasket replaced 08/07/2013 @ 25k

4th service 27/04/2015 @35k

5th service 08/04/2016 @42k (gearbox oil with clutch and brake fluid changed on this service).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кения? Колко топло е там?

 

Тази кола е хвърлила AWC помпата на 25к. Хубаво, че е сменена ама ако ти направи проблем сега не знам как ще се оправиш в Кения....

Сменени са плочите на съединителя, това добре, но ако тръгнеш да ъпгрейдваш ще дойде момента в който ще почнат и тези да приплъзват.

 

И двете неща - SST кутията и AWC помпата са слаби места на колата и много скъпи. Високите температури не помагат на SST кутията. Може би ще трябва да помислиш за допълнително охлаждане на SST кутията и двигателя.

 

Дискове и накладки също ще сменяш. Има сервизни кампании за тази кола, моята е минала през 4. Поинтересувай се, ако може да я сервизират още в Англия ако не е минавала...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм срещал проблеми с AWC помпата или SST кутията (за сега, а и надявам се в бъдеще). Имам Evo X от 4 години и не съм се сблъсквал с ремонти, различни от окачване (БГ пътища).

 

Съгласен съм с LiX - кутията загрява при каране със завишен ентусиазъм. При нормално каране дори и в жегата не мисля, че ще имаш проблем.

 

На мен лично ми е странно, че е работено по съединителите на 42к мили - струва ми се рано и може да индикира, че е покарвана една идея по-здраво (track included ама тя и без това е правена за това).

Малко преди продажбата се е случило това...

 

Иначе червения интериор малко ми вади очите :wacko:

 

Абе взимай и се кефи, уникална е колата :)

 

LiX, може ли малко повече инфо за сервизните кампании?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята AWC помпа е ремонтирана вече 2 пъти, веднъж се повреди хидравличната част, след 4 месеца изгоря мотора на помпата.

 

Съединител лесно заминава, вече съм сменял 2 пъти на тази кола.

 

За сервизните кампании, отиди за проверка в Балкан Стар, гледа се по VIN номера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Колеги колата пристигна.

Искам да кажа ,че колата върви брутално ,но има едно забавяне при тръгване трябва да се припомпа газта леко за да потегли колата(все едно и е заминал съединителя).... нз дали това е нормално утре ще я закарам на сервиаз в който "УЖ" правят подобен тип автомобили .... Искам да попитам какъв е варианта за допълнителното охлаждане на кутята ?

В Кения градусите варират от 22 до 34 доста топло ! и има адски трафик ...

Ще се радвам някой от вас да си даде телефона за да подържам връзка и е запознат като цяло с този тип автомобил. ... благодаря предварително.

На таблото не свети нито една лапна която да подсказва ,че колата има проблем.... Надявам се всичко да е наред защото колата се държи малко старнно в ниските обороти ....

Редактирано от ExZi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колата пристигна.

Искам да кажа ,че колата върви брутално ,но има едно забавяне при тръгване трябва да се припомпа газта леко за да потегли колата(все едно и е заминал съединителя).... нз дали това е нормално утре ще я закарам на сервиаз в който "УЖ" правят подобен тип автомобили .... Искам да попитам какъв е варианта за допълнителното охлаждане на кутята ?

В Кения градусите варират от 22 до 34 доста топло ! и има адски трафик ...

Ще се радвам някой от вас да си даде телефона за да подържам връзка и е запознат като цяло с този тип автомобил. ... благодаря предварително.

На таблото не свети нито една лапна която да подсказва ,че колата има проблем.... Надявам се всичко да е наред защото колата се държи малко старнно в ниските обороти ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вариант за охлаждането на SST-то - по-голям картер за по-голямо количество масло и допълнителен вентилатор за радиатора.

Не подценявай охлаждането на двигателя, можеш да започнеш със смяна на радиатора с по-ефективен и подходящо масло за твоя климат. По-голям маслен радиатор също е добър избор.

 

Чети тук - https://www.jackstransmissions.com/pages/sst-how-it-works-problems-upgrades

Редактирано от LiX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така момци след обстойно преглеждане на колата се разбра че масла не са сменяни нито на двигател нито на скорости слава богу всичко е здраво , но проблема с бавното потегляне остава ..проверихме съединителите всичко е точно няма проблем там .... когато колата е на ръчни предавки няма проблем ... когато лоста се бутне на дясно 1ва скорост губи мощност .... което е странно ??? Искам да попитам някой запознат ли е на какво се дължи това предварително благодаря ?????

Редактирано от ExZi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така момци след обстойно преглеждане на колата се разбра че масла не са сменяни нито на двигател нито на скорости слава богу всичко е здраво , но проблема с бавното потегляне остава ..проверихме съединителите всичко е точно няма проблем там .... когато колата е на ръчни предавки няма проблем ... когато лоста се бутне на дясно 1ва скорост губи мощност .... което е странно ??? Искам да попитам някой запознат ли е на какво се дължи това предварително благодаря ?????

Този пост е редактиран от ExZi: Днес, 18:56

Отговор Редакция

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се свързахме с човека който прави колите на рали тима в който гараж е колата , човека каза че имало някакъв филтър на скоростната кутия който е много важен ..... Така въпреки всичко пиша надявам се някой който прочете тези неща да дава мнения и да казва какво мога да подобра в колата .... поръчах допълнително охлаждане за скоростната кутия както колегата препоръча в по горните постове

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човек, имам чувството, че стреляш е тъмното....

 

Какво поръча от нещата, които споменах? Варианти за охлаждане има много, за това ти дадох статия да четеш.

 

Свали си едно сервизно ръководство и виж какво се сменя, освен масло има и филтри. Добре е да си смениш филтъра за купето, защото предполагам при теб е доста по-запрашено. Въздушния филтър не знам какъв ти е, но ако е миещ се го сервизирай, ако е обикновен го смени. SST-то разбира се, че има филтър и се сменя при смяна на маслото на кутията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Gearbox cooler $550

Updated engine oil cooler$200

Gearbox filter $150

Add cvt oil $50

Labour $300

Total $1250

 

Front and rear brake disc new 2010model $1000

Front brake pads $210

Rear brake pads $180

Gear box oil CVT $100

Auto gear box filter $140

Revitaliser auto gear box $25

Blow off valve G-ready $140

Oil filter $20

Engine oil $55

Air filter $40

Air filter EU $25

 

Това е цялата работа по колата, момчетата са едни индйци кАде ГрАм Не ОбиЧат турбо колите хахах

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти наясно ли си, че Евото не е със CVT скоростна кутия, а със SST скоростна кутия? Съответно маслата са различни.

Да не говорим, че някои от нещата в списъка се повтарят и то с различни цени....

Никъде не пише какви са тези части, като производител, модел. Цялото е като, списък за пазар... купи мляко, сирене... ама какво точно? Абе там някакво каквото ти хареса....

 

Нямам идея какво е това - Revitaliser auto gear box за 25 долара..... и дано BOV-a е Greddy, а не G-ready http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...