SlashSnake Публикувано 10 януари 2017 Сподели Публикувано 10 януари 2017 Здравейте, след като застудя започна да ми се явява следния проблем. След като колата загрее започва да примигва електричеството докато съм в движение. Радиото започва да премигва, климатика както си духа и започва да се намаля и усилва сам и осветлението на таблото започва да премигва. Някакви идеи от какво може да е? Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 10 януари 2017 Сподели Публикувано 10 януари 2017 Като начало притегни клемите на акумулатора и алтернатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlashSnake Публикувано 13 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2017 А може ли да ми кацете колко ампера трябва да е акумулатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 януари 2017 Сподели Публикувано 15 януари 2017 А може ли да ми кацете колко ампера трябва да е акумулатора?....от 60 до 65 Аh трябва да е, и пусков ток от 580 до към 640А ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 януари 2017 Сподели Публикувано 15 януари 2017 Здравейте, след като застудя започна да ми се явява следния проблем. След като колата загрее започва да примигва електричеството докато съм в движение. Радиото започва да премигва, климатика както си духа и започва да се намаля и усилва сам и осветлението на таблото започва да премигва. Някакви идеи от какво може да е? Благодаря предварително......клемата от акумулатора до алтернатора, или по точно от алт-ра излиза една шпилка с гайка, а на нея е централния кабел към акумулатора, виж там да не се е развила гайката.....другото е да се премери пак от там без кабела да е закачен напрежението на алтернатора при работещ мотор, то трябва да е стабилно 14.2-14.5В без колебания.....може да проверите и самото реле регулатор, дали не се е разхлабило ,за целта обаче трябва да свалите алт-ра и да го отворите...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlashSnake Публикувано 16 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2017 Благодаря за информацията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 18 януари 2017 Сподели Публикувано 18 януари 2017 Колеги и аз да попитам,Спейс стар 1,3 ,колко апера трябва да е акумолатора?Сега съм с Банер с който купих колата преди 6 години,а за да го видя трябва да го сваля, а неискам.Още един въпрос ,възможно ли е Банера ,който се предлага България да е с по–лошо качество и ако някой е купувал да сподели мнение , а може да ми предложите друга марка. Благодаря на всеки който сподели мнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 19 януари 2017 Сподели Публикувано 19 януари 2017 Карах с Банер един форд куриер,не знам точно 3 или 4 години и така го продадох- безсмъртен акомулатор( според мен ). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 21 януари 2017 Сподели Публикувано 21 януари 2017 За Mitsubishi Outlander 1 в книжката на колата дават акумулатор 12волта 54ампера(5HR) модел 75D23L. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlashSnake Публикувано 31 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2017 Здравейте, смених акумулатора и нещата с ел инсталацията се оправи, но пък когато съм на газ сега започнаха да ми падат оборотите много когато съм на свободен ход. Падат до 500 и пак усещам че се мъчи двигателя. Идеи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_d_j_o Публикувано 31 януари 2017 Сподели Публикувано 31 януари 2017 Колко волта ти е заряда?И пробвай пак със стария акумолатор ще се оправят ли оборотите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.