gavliaris Публикувано 5 януари 2017 Сподели Публикувано 5 януари 2017 (редакция) Колеги от днес сутринта след запалване на двигателя установих,че перките на радиатора работят през интервал няколко секунди на 1 и 2 степен..както си решат.Разклатих буксата тръват спират.Въпросът ми е дали това е проблемния модул за който изчетох доста теми ,и информация или е буксата.Идея как да проверя или кадърен майстор за Варна по тази тънка част.Благодаря предварително!За много години! Редактирано 5 януари 2017 от gavliaris Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 януари 2017 Сподели Публикувано 5 януари 2017 Колеги от днес сутринта след запалване на двигателя установих,че перките на радиатора работят през интервал няколко секунди на 1 и 2 степен..както си решат.Разклатих буксата тръват спират.Въпросът ми е дали това е проблемния модул за който изчетох доста теми ,и информация или е буксата.Идея как да проверя или кадърен майстор за Варна по тази тънка част.Благодаря предварително!За много години!....точно за този модул става въпрос.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 5 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2017 Благодаря значи и моя ред е дошъл но странното е че не го прави постоянно или го е правела но сега съм чул.Или след газифицирането да се е появил проблема.Карам колата от лятото и нямах проблеми.Щом се налага ще го сменя стига да го намеря.И като чета те и нов да сложа няма гаранция колко ще изкара.Просто ще ме е яд ако купя нов и пак да вие като чакал...хаха да се окаже букса.Още веднъж благодаря!Като реша проблема ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlashSnake Публикувано 7 януари 2017 Сподели Публикувано 7 януари 2017 Здравейте, колеги. От скоро баща ми е собственик на Оутлендър от 2004 година, но забелязах че липсва този модул на перките, изглежда не е догледал нещата и търся да купя такъв. Можете ли да ме насочите от къде може да се закупи, ако може да е в пловдивска област. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 9 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2017 (редакция) Да потърси колега 2 употреба от обяви в cars или mobile.Аз намерих само на 1 място но ми поискаха 180лв за 2 употреба.А каква е гаранцията че и той няма да е изпушил!!! Затова нов от amazon 30$.Поздрави! Редактирано 9 януари 2017 от gavliaris Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ricar Публикувано 2 февруари 2017 Сподели Публикувано 2 февруари 2017 (редакция) Да потърси колега 2 употреба от обяви в cars или mobile.Аз намерих само на 1 място но ми поискаха 180лв за 2 употреба.А каква е гаранцията че и той няма да е изпушил!!! Затова нов от amazon 30$.Поздрави! Здравей колега,карам аутландер 1 2005 г. имах съшият проблем. намерих 2 решения.Първото е благодарение на колегата pepes. поръчка от ali. струват от 15 до 60 долара.поръчах си го 18 11 2016г и го получих днес 02.02.2017г.второто е неволята съжалявам но немога да качя снимки на ремонта.при мен се оказа точно това което е описано от този руснак.видеото го има във VBOX намерих го през google .ru. ..... Мои симптомы:1. При положение ON (не заводя двигатель) начинают работать вентиляторы постоянно или с небольшими перерывами 2-5 сек (в виде завывания).2. При запуске двигателя вентиляторы работают постоянно.3. При постукивании по блоку вентиляторов иногда вентиляторы уменьшают обороты, но не останавливаются4. При перекосе блока влево или вправо –вентиляторы останавливаются*5. Если вынуть, почистить и вставить большой разъем, то возможно, что вентиляторы останавливаются* (но это скорее всего-то что блок трогаешь)*конечно если не включен кондиционер или обдув стекла, а также при нормальной температуре двигателяЕсли у вас тоже самое, то делаем следующее:1.Снял разъемы с блока управления (нажать на язычок острием отвертки в щели защелки)2. Открутить 2 болта –ключ на 103. Снять блок управления 4. Снять металлическую крышку –отогнув 3 лепестка 5. Вынуть герметик отверткой из щели 6. Снять пластмассовую крышку 7. Утконосами оторвать от металлических железных площадок контактные проводки идущие в плату (от платы не отрывать!, но если оторвали паять только с активным флюсом, т.к. у платы очень хороший теплоотвод и олово застывает мгновенно)8. Отвинтить в левом нижнем углу (у большого разъема) винт 9. Отделить радиатор (на нем печатная плата) от пластмассового корпуса (который с кондерами) –держится на герметике, так что аккуратно, но уверенно (сломать тяжело) –печатную плату с радиатора не снимать (2х слойная –запаритесь восстанавливать микротрещины) 10. Посмотрите плату на предмет пробоя, коррозии (у некоторых есть такая проблема)11. Снимите компаунд зубочисткой (легко очищается) 12. Остатки, для красоты удалите с помощью жесткой кисточкой13. Осмотрите микросхему под линзой14. Проверьте аккуратно, каждую ножку микросхемы –пошевелите острием иглы влево –вправо –если качается, то это ОНО!15. В моем варианте это 3-и ножки –на рисунке 16. Феном припаивать не решился – сточил конец жала паяльника до 2х мм и аккуратно с жидкой канифолью пропаял, проверил иголкой –крепко (не забудьте про хороший теплоотвод на радиатор -пропаять капитально, поверьте на отсутствие замыканий под линзой. Рабочий инструмент 17. Результат пайки 18. Залудил все контактные площадки и пяточки проводников которые оторвал (с активным флюсом –хлористый натрий или др.) 19. Радиатор обильно смазать герметиком со стороны контакта с пластм.корпусом (кроме платы), соединить с пластиковым корпусом, завинтить винт. 20. Припаять контактные площадки на место 21. Смазать щель силиконом, приложить пластиковую крышку, надеть металлическую крышку, загнуть лепестки 22. Смазать силиконом все щели которые остались23. Поставить блок на место и подключить – ВУАЛЯ АЛЕ ОП! На весь ремонт не считая мудрежа с фото и диагнозами около часа –денег -0 руб! Реальная его стоимость около 3 000 рубликов. (ЭКОНОМИЯ ОДНАКО! )На момент написания статьи отремонтировал ещё один блок но уже минут за 20.Всем УДАЧИ. Надеюсь данная статья сэкономит ваши деньги.Цена вопроса: 0 ₽ Редактирано 2 февруари 2017 от Ricar Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Коцето Публикувано 24 април 2017 Сподели Публикувано 24 април 2017 Колеги,бихте ли ме светнали за какъв модул на перките говорите?Карам Аутлендър 2004г.2.4бензин 160коня.Къде да погледна дали го имам,и как да разбера ако го имам дали е за смяна.Благодаря ви предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.