Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Galant 2001 2.5 automatic НЕ ПАЛИ (вече)


Joros

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, та значи Galant-a почна да прави този проблем след смяна на свещи и ламбда сонда на първите три цилиндъра.

 

Първата седмица след смяната нямаше проблеми (това беше в началото на годината), после времето се развали (валя една седмица) и почна да пали със задавяне въртя 3-4 пъти дави се на 5 тия път вече при връщане на ключа пали, като при това таблото почва да премигва, след това минавам 1км. пада под 2000 оборота и гасне пак въртя дави се 10 пъти накрая пак запали като загрее няма проблем, отивам на работа вечер като си тръгвам няма проблем, събота и неделя ако не го карам в понеделник пак така с давене тръгва. НО ТОВА Е САМО ПРИ ВЛАЖНО И ХЛАДНО ВРЕМЕ.

 

През лятото проблема почти не се проявяваше мисля го направи 1-2 пъти за 6 месеца,(когато е било дъждовно).

 

Сега вече зимата почна почти всеки ден да се дави и повиках един приятел да го погледне, при него естествено запали от първия път и му го дадох да го покара една седмица и да го прегледа когато има време.

 

Покара си го без проблем 3 дена на минусови температури и каза да мина да си го взема, при което естествено отидох и не запали, беше привечер и що годе топло.

Сега вече въобще не пали само върти и прекъсва не се дави.

 

Така, тогава се насочихме към датчик колянов вал и кондензатор на ECU, както прочетох в повечето теми касаещи този проблем може би по-вероятно е кондензатор защото не излизат грешки за коляновия вал.

 

За местоположението на ECU дали правилно съм разбрал че се намира зад жабката, защото днес може би ще го сваляме. |GALANT 7/2001г., 2.5/163Hp, Automatic, Elegance|

 

 

Ще съм благодарен и за други съвети и насоки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да са проблемните места който споменаваш, но пробвахте ли да пръснете с един пулверизатор дистрибуторната капачка, че моя се държеше странно във влажно време заради това, че беше напукана.

При пръскане на тъмно ако е напукана високото напрежение пробива и е красиво ...

Възможно и бобината да е проблемна също така, макар че при мен беше на ~ 18г, и въпреки че сложих нова - старата си беше ок видимо и като работа.

Редактирано от frantic_
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...