Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Joros

Потребители
  • От него общо

    1
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Joros's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги, та значи Galant-a почна да прави този проблем след смяна на свещи и ламбда сонда на първите три цилиндъра. Първата седмица след смяната нямаше проблеми (това беше в началото на годината), после времето се развали (валя една седмица) и почна да пали със задавяне въртя 3-4 пъти дави се на 5 тия път вече при връщане на ключа пали, като при това таблото почва да премигва, след това минавам 1км. пада под 2000 оборота и гасне пак въртя дави се 10 пъти накрая пак запали като загрее няма проблем, отивам на работа вечер като си тръгвам няма проблем, събота и неделя ако не го карам в понеделник пак така с давене тръгва. НО ТОВА Е САМО ПРИ ВЛАЖНО И ХЛАДНО ВРЕМЕ. През лятото проблема почти не се проявяваше мисля го направи 1-2 пъти за 6 месеца,(когато е било дъждовно). Сега вече зимата почна почти всеки ден да се дави и повиках един приятел да го погледне, при него естествено запали от първия път и му го дадох да го покара една седмица и да го прегледа когато има време. Покара си го без проблем 3 дена на минусови температури и каза да мина да си го взема, при което естествено отидох и не запали, беше привечер и що годе топло. Сега вече въобще не пали само върти и прекъсва не се дави. Така, тогава се насочихме към датчик колянов вал и кондензатор на ECU, както прочетох в повечето теми касаещи този проблем може би по-вероятно е кондензатор защото не излизат грешки за коляновия вал. За местоположението на ECU дали правилно съм разбрал че се намира зад жабката, защото днес може би ще го сваляме. |GALANT 7/2001г., 2.5/163Hp, Automatic, Elegance| Ще съм благодарен и за други съвети и насоки.
×
×
  • Създаване...