Joros Публикувано 27 декември 2016 Сподели Публикувано 27 декември 2016 Здравейте колеги, та значи Galant-a почна да прави този проблем след смяна на свещи и ламбда сонда на първите три цилиндъра. Първата седмица след смяната нямаше проблеми (това беше в началото на годината), после времето се развали (валя една седмица) и почна да пали със задавяне въртя 3-4 пъти дави се на 5 тия път вече при връщане на ключа пали, като при това таблото почва да премигва, след това минавам 1км. пада под 2000 оборота и гасне пак въртя дави се 10 пъти накрая пак запали като загрее няма проблем, отивам на работа вечер като си тръгвам няма проблем, събота и неделя ако не го карам в понеделник пак така с давене тръгва. НО ТОВА Е САМО ПРИ ВЛАЖНО И ХЛАДНО ВРЕМЕ. През лятото проблема почти не се проявяваше мисля го направи 1-2 пъти за 6 месеца,(когато е било дъждовно). Сега вече зимата почна почти всеки ден да се дави и повиках един приятел да го погледне, при него естествено запали от първия път и му го дадох да го покара една седмица и да го прегледа когато има време. Покара си го без проблем 3 дена на минусови температури и каза да мина да си го взема, при което естествено отидох и не запали, беше привечер и що годе топло.Сега вече въобще не пали само върти и прекъсва не се дави. Така, тогава се насочихме към датчик колянов вал и кондензатор на ECU, както прочетох в повечето теми касаещи този проблем може би по-вероятно е кондензатор защото не излизат грешки за коляновия вал. За местоположението на ECU дали правилно съм разбрал че се намира зад жабката, защото днес може би ще го сваляме. |GALANT 7/2001г., 2.5/163Hp, Automatic, Elegance| Ще съм благодарен и за други съвети и насоки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 27 декември 2016 Сподели Публикувано 27 декември 2016 (редакция) Може да са проблемните места който споменаваш, но пробвахте ли да пръснете с един пулверизатор дистрибуторната капачка, че моя се държеше странно във влажно време заради това, че беше напукана.При пръскане на тъмно ако е напукана високото напрежение пробива и е красиво ...Възможно и бобината да е проблемна също така, макар че при мен беше на ~ 18г, и въпреки че сложих нова - старата си беше ок видимо и като работа. Редактирано 27 декември 2016 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 28 декември 2016 Сподели Публикувано 28 декември 2016 90% мисля че е проблем или с дистрибуторната капачка или бубината в делкото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.