Премини към съдържание

Средна конзола на Спейс стар


lal

Препоръчано мнение

Здравейте колеги.Поради изгоряла крушка под копчето за парното се налага да разглобя средната конзола.Някой може ли да обясни как става,защото като я дърпам се откача само долу, а горе не иска и ме е страх да не счупя нещо.Има ли винтове или е само на щипки?Като се свали лесно ли се сменя въпросната крушка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравей, и аз имам изгорели крушки за подмяна. Намери ли начин за сваляне на централната конзола?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Поради изгоряла крушка под копчето за парното се налага да разглобя средната конзола.Някой може ли да обясни как става,защото като я дърпам се откача само долу, а горе не иска и ме е страх да не счупя нещо.Има ли винтове или е само на щипки?Като се свали лесно ли се сменя въпросната крушка?

 

Щипкиhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, че е с щипки разбрахме. Ама отдолу ли се подхваща с дърпане, има ли някаква тънкост при свалянето?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш касетофон или ,cd каквото имаш и дърпай смело.Ще излезе конзолата със решетките на въздуховодите

Редактирано от bordeaux
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моля помагайте! Свалих радиото и почнах да дърпам конзолата отдолу. Оттам поддаде леко се отвори в долната част конзолата, но от дупката за радиото нагоре не помръдва. Сваля ли се екрана на бордкомпютъра за да се свали конзолата? Ето снимка с проблемната част която не помръдва.

https://postimg.org/image/843iy2zbb/

 

За да се свали горната част къде се дърпа? Ползва ли се отвертка за напъване някъде?

Редактирано от saint056a
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Успях! :)

За който ще се мъчи като мен. Гледа горната снимка и слага пръстите в конзолата за радиото, а палците в отворите на въздуховодите. С дърпане и усукване става работата!

ПС: Разбира се първо трябва отдолу да се дръпне да се откачат щипките!

Редактирано от saint056a
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност има и по лесен вариант. След като се отвори отдолу конзолата. Отгоре има три щипки, може да се натиснат лекичко и по-лесно се сваля конзолата. Ето и снимка.

 

ПС: След като поставих лампа на бутона за аварийни светлини и на пепелника, тази вечер гледам не ми свети парното, вентилатора и врътката за въздушния поток, а работеха. Трите бутона под тях (климатик, затопляне на задното стъкло и въртене на въздуха в купето) си работят и като се натиснат си светят. Някой с идея?

Редактирано от saint056a
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става със смело дърпане,нищо няма да се счупи.За другото си провери крушките дали са здрави и дали фасунгите дават хубав контакт

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес като разглабях конзолата погледнах и този панел с въртоците, но не видях как се сваля самия панел. Видях две жила който могат да се откачат от въртоците но самите жила влизат в каналчета от вътрешната страна на конзолата и не видях как се вадят евентуално. А не се ли свалят жилата няма напълно махане на конзолата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да свалят се жилата за управление на посоката на обдухване и клапа топло-студено и после сваляш и отзад ще видиш крушките

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как се свалят бялото и синьо жило? Откачих ги от въртоците, но са закрепени с метални скоби към каналчета и не искат да излизат оттам. Ето и снимка https://postimg.org/image/4d0gzuot5/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И с това се преборих, щипките за жилата излизат много мъчно. Нужно е отдолу да се натисне с отвертка да излезе скобата, но поради липса на място отдолу, човърках отгоре с отвертката. Ето какво представлява тази скоба. https://postimg.org/image/ypw6by0db/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тегаво е,но става.И аз се чудех дали Японец го е мислил толкова сложно да се сменят крушки но уви е факт

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност има и по лесен вариант. След като се отвори отдолу конзолата. Отгоре има три щипки, може да се натиснат лекичко и по-лесно се сваля конзолата. Ето и снимка.

 

ПС: След като поставих лампа на бутона за аварийни светлини и на пепелника, тази вечер гледам не ми свети парното, вентилатора и врътката за въздушния поток, а работеха. Трите бутона под тях (климатик, затопляне на задното стъкло и въртене на въздуха в купето) си работят и като се натиснат си светят. Някой с идея?

Колега,от къде намери крушка за бутона за аварийните?Тя е някаква много малка и не съм срещал такива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами в Бургас намерих в магазина на Генчо. Намира се до завод Хемус, посока мол Галерия. Мисля и в евро07 ги има. Аз търся шапчици за такива малки лампи, че не намирам. А с боядисване с флумастер не върши добра работа.

Редактирано от saint056a
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...