Премини към съдържание

Галант като първа кола


nedyalkov

Препоръчано мнение

Аз сега се сещам нещо да допълня към съветите, понеже май никой не го спомена. За 2500 ако търся аз кола, бих я търсил от собственик, не нов внос (SLX всъщност каза това).

Нов внос кола, за да я продават 2500 (колкото аз купих моята), значи са я купили за 300Е (колкото моята), от там насетне смятай че почти всичко което може да се смени, съм сменил досега - по двигател, окачване (вкл. ремонт на ск. кутия - ръчна).

Ако е кола, ползвана поне 2-3 години в БГ, има шанс собственикът да е сменил доста части и просто да иска да я разкара, защото му е неудобна по други показатели, и да купи съвсем друг тип возило.

И пак да повторя, наред с колегите - комфортен автомобил среден или висок клас, автоматик, за 2500... Моля? :D

Любо е прав - търси бензин задължително, не взимай дизел за тези пари. Мазда 323 е желязна, Нисаните също (по-старите), Тойота Корола може и т.н. но всички те са предимно ръчки.

Редактирано от vld1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло нищо "качествено" не можеш да си купиш за 2500 и около тази сума, забрави. За това най-разумно е да се насочиш към автомобил, който е достатъчно масов, та да има части втора ръка бол и да не му се притесняваш и правиш каско и т.н., задължително да е бензин щом ще е втора употерба и то толкова стар, и с ръчна скоростна кутия, та каквото и да стане да имаш евтин вариант за ремонт (разбирай подмяна с друга).

Като цяло в периода 1996-2003, в който предполагам ще е това което ще намериш, всички марки са "здрави", само че японските е по-вероятно да са лошо ръждясали, до степен когато вече не е безопастно да се кара.

Към удачната препоръка за Сивик, аз бих добавил също Мазда 323F (неразрушим автомобил), Колт, защо не и Субару Импреза щом те влече автомата, от тях сякаш има доста автоматки. Както виждаш и аз съм на мнение, че хечбек е форм-факторът за първа кола на млад/несемеен човек :).

Каквото и да е, възприемай го като учебна кола, която ще смениш след година или две, след който период вече ще знаеш какво да гледаш и какво искаш от следващата. Не му мисли толкова какво що, по възможност просто вземи най-поддържаната и в добро състояние каруца, която ти излезе за този силно ограничен бюджет :icon_thumbup: .

 

Успех.

 

При всички случаи ще се търси кола, до чийто части да има лесен и евтин достъп у нас. Няма да тръгна да купувам нещо, което ако се развали, няма да мога да поправя. Иначе както казах, надявам се да се окаже, че ще мога да отделя по-голям бюджет, но гледайки реално на нещата, не съм сигурен че ще се получи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега се сещам нещо да допълня към съветите, понеже май никой не го спомена. За 2500 ако търся аз кола, бих я търсил от собственик, не нов внос (SLX всъщност каза това).

Нов внос кола, за да я продават 2500 (колкото аз купих моята), значи са я купили за 300Е (колкото моята), от там насетне смятай че почти всичко което може да се смени, съм сменил досега - по двигател, окачване (вкл. ремонт на ск. кутия - ръчна).

Ако е кола, ползвана поне 2-3 години в БГ, има шанс собственикът да е сменил доста части и просто да иска да я разкара, защото му е неудобна по други показатели, и да купи съвсем друг тип возило.

И пак да повторя, наред с колегите - комфортен автомобил среден или висок клас, автоматик, за 2500... Моля? :D

Любо е прав - търси бензин задължително, не взимай дизел за тези пари. Мазда 323 е желязна, Нисаните също (по-старите), Тойота Корола може и т.н. но всички те са предимно ръчки.

 

От Нисаните кои по-конкретно? Иначе аз така или иначе не съм планирал да купувам кола от автокъща, знам какво правят в автокъщите. При всички случаи ще е от собственик и след обстоен преглед от човек, който разбира от коли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От Нисаните кои по-конкретно? Иначе аз така или иначе не съм планирал да купувам кола от автокъща, знам какво правят в автокъщите. При всички случаи ще е от собственик и след обстоен преглед от човек, който разбира от коли.

Nissan P11 (Primera), Nissan Almera, Nissan Micra (в годините около 98 до 2000г), Примера - дълъг кораб, какъвто ти искаш (с много търсене и късмет може да има и автоматик), Алмера (по-несрещан модел, не знам защо), Микра - много кипра малка количка, но с големи възможности (освен ако не е с двигателя 1.1) - една идея по-висока от нормалните и удобна за големия град. Всичките са здрави от към двигател. Окачването им е просто и евтино за поддръжка, частите им също са ОК. Но абсолютно същото можем да кажем и за много модели на Мицубиши ;).

Ще ме попиташ сега кои модели на Мицубиши по-конкретно, бързам да отговоря: Каризма, Лансер, СпейсСтар, Колт евентуално (но ще ти омалее бързо).

Редактирано от vld1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Nissan P11 (Primera), Nissan Almera, Nissan Micra (в годините около 98 до 2000г), Примера - дълъг кораб, какъвто ти искаш (с много търсене и късмет може да има и автоматик), Алмера (по-несрещан модел, не знам защо), Микра - много кипра малка количка, но с големи възможности (освен ако не е с двигателя 1.1) - една идея по-висока от нормалните и удобна за големия град. Всичките са здрави от към двигател. Окачването им е просто и евтино за поддръжка, частите им също са ОК. Но абсолютно същото можем да кажем и за много модели на Мицубиши ;).

Ще ме попиташ сега кои модели на Мицубиши по-конкретно, бързам да отговоря: Каризма, Лансер, СпейсСтар, Колт евентуално (но ще ти омалее бързо).

 

Много благодаря. Сега ще ги прегледам Нисаните :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря. Сега ще ги прегледам Нисаните :)

 

Резултат от търсене

 

Критерии. От 99 г. насам, бензин, автоматична кутия, район София и маркер регистрирана. До 4000 лв. (все пак може и да се пазариш :))

Като се фокусираш върху японските, нещата се стесняват достатъчно.

Ето един чудесен избор за първа кола.

Микра с 1,1 двигател и 3 врати

 

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Резултат от търсене

 

Критерии. От 99 г. насам, бензин, автоматична кутия, район София и маркер регистрирана. До 4000 лв. (все пак може и да се пазариш :))

Като се фокусираш върху японските, нещата се стесняват достатъчно.

 

Прави ми впечатление, че изскачат навсякъде разни БМВ-та. Иначе да, аз търся по същия филтър, като не слагам само район София, за да е по-широко търсенето. В трите най-големи сайта, макар и да има доста припокривания.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прави ми впечатление, че изскачат навсякъде разни БМВ-та. Иначе да, аз търся по същия филтър, като не слагам само район София, за да е по-широко търсенето. В трите най-големи сайта, макар и да има доста припокривания.

 

Виж микрата :) И ако си извън София въпросът с огледа в сервиз и воденето на механик става доста сложен, така че си остави ограничението за населено място.

От горния резултат от търсенето могат да се обсъдят буквално няколко автомобила.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е добра идеята Галант като първа кола. Защо? Зящото няма да можеш да го оцениш.

Всяка една кола на старо ще даде дефекти. Като ти се случат на Галанта ще си кажеш: "Как можах да взема точно тази". Галанта е кола за ценители. Ще мине време, ще разбереш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е добра идеята Галант като първа кола. Защо? Зящото няма да можеш да го оцениш.

Всяка една кола на старо ще даде дефекти. Като ти се случат на Галанта ще си кажеш: "Как можах да взема точно тази". Галанта е кола за ценители. Ще мине време, ще разбереш.

 

Да, явно просто тези, които се въртят из сайтовете, просто имат забележки. Очевидно ще се гледа в друга посока :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Случайно попаднах на тази обява:

Моят сайт

Двигателят, ако е 2,9 дизел, е много здрав (разходът също). Вграждат го и на Корандо и на разни бусове. За автомата нищо не мога да кажа.

Повечето Мерцедеси от Е клас от тези години са с виснали задници. Тампоните им не се сменят навреме, защото задачата е трудоемка.

Едит - макар че този, ми се струва, има добра стойка.

Редактирано от vld1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Случайно попаднах на тази обява:

Моят сайт

Двигателят, ако е 2,9 дизел, е много здрав (разходът също). Вграждат го и на Корандо и на разни бусове. За автомата нищо не мога да кажа.

Повечето Мерцедеси от Е клас от тези години са с виснали задници. Тампоните им не се сменят навреме, защото задачата е трудоемка.

Едит - макар че този, ми се струва, има добра стойка.

 

Благодаря :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...