Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Носачи Колт 96 1.3


Препоръчано мнение

Здравейте на всички колеги от форума имам едно запитване спрямо носачите мисля да ги сменям но в магазина ми казаха че се сменят само болтовете на носача вярно ли е това и ако е някои който е сменял да каже как става най лесно и какво точно се прави благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се носача. Избива се стария шарнир. Набива се новия...слага му се зегер и носача се връща на място. Това обаче, само ако носача не е изгнил...в противен случай по-добре нов. Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и със сваляне на носача - по-правилно, но и по-сложно. По-лесно е без сваляне: маха се кормилния накрайник да не пречи (да може после шенкела да се завърти), избива се и полуоската навътре (само ако пречи - при мен на едното колело пречеше, на другото не). И остава само да се отвърти гайката на шарнира, за да се освободи шенкела. После носача се натиска надолу, за да излезе от шенкела, шенкела се завъртва настрани да не пречи. И до носача вече имаме достъп за работа. Подпира се отдолу с нещо да има стабилност, шарнира се избива надолу с чук. После се "надява" отдолу нагоре новия шарнир с набиване. Той ще е по-хлабав, затова под ръка трябва да има електрожен (но по-добре е CO) - само се точкува да не прегрее пластмасата. Добре е отдолу да се точкува, защото после отгоре ще пречи на маншона. Маншона, разбира се, се сваля преди набиването, после се слага. След това всичко се сглобява по обратния ред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и със сваляне на носача - по-правилно, но и по-сложно. По-лесно е без сваляне: маха се кормилния накрайник да не пречи (да може после шенкела да се завърти), избива се и полуоската навътре (само ако пречи - при мен на едното колело пречеше, на другото не). И остава само да се отвърти гайката на шарнира, за да се освободи шенкела. После носача се натиска надолу, за да излезе от шенкела, шенкела се завъртва настрани да не пречи. И до носача вече имаме достъп за работа. Подпира се отдолу с нещо да има стабилност, шарнира се избива надолу с чук. После се "надява" отдолу нагоре новия шарнир с набиване. Той ще е по-хлабав, затова под ръка трябва да има електрожен (но по-добре е CO) - само се точкува да не прегрее пластмасата. Добре е отдолу да се точкува, защото после отгоре ще пречи на маншона. Маншона, разбира се, се сваля преди набиването, после се слага. След това всичко се сглобява по обратния ред.

 

Всичко ми е ясно само където това с електрожен ме озадачи защо ще се ползва след като има зегерка в комплекта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се носача. Избива се стария шарнир. Набива се новия...слага му се зегер и носача се връща на място. Това обаче, само ако носача не е изгнил...в противен случай по-добре нов. Поздрави!

 

Не носачите са добре не са изгнили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ми е ясно само където това с електрожен ме озадачи защо ще се ползва след като има зегерка в комплекта.

А, на мен пък това не ми е ясно - за каква зегерка става въпрос. Ако е зегерка на гайката, това е друго. За стария Колт (генерация IV) ако говорим - там не знам как са носачите, аз говоря за Колт V.

 

Сега в Интернет гледам, че предлагат и шарнири със зегерки - не съм ползвал такива и не знам, може и да има. Аз навремето сменях моите с без зегерки, а със заварка.

Редактирано от vld1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, както казах вече - сваляте носача (щом е здрав). Не е никак сложно и не отнема много време. Избивате стария шарнир, и набивате новия. По принцип трябва да влезе с набиване, а не хлабаво. Слага се зегера и носача се връща на място. Действайте смело :) Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...