Grigor Grigorov Публикувано 30 август 2016 Сподели Публикувано 30 август 2016 Здравейте на всички колеги от форума имам едно запитване спрямо носачите мисля да ги сменям но в магазина ми казаха че се сменят само болтовете на носача вярно ли е това и ако е някои който е сменял да каже как става най лесно и какво точно се прави благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 31 август 2016 Сподели Публикувано 31 август 2016 Сваля се носача. Избива се стария шарнир. Набива се новия...слага му се зегер и носача се връща на място. Това обаче, само ако носача не е изгнил...в противен случай по-добре нов. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 31 август 2016 Сподели Публикувано 31 август 2016 Може и със сваляне на носача - по-правилно, но и по-сложно. По-лесно е без сваляне: маха се кормилния накрайник да не пречи (да може после шенкела да се завърти), избива се и полуоската навътре (само ако пречи - при мен на едното колело пречеше, на другото не). И остава само да се отвърти гайката на шарнира, за да се освободи шенкела. После носача се натиска надолу, за да излезе от шенкела, шенкела се завъртва настрани да не пречи. И до носача вече имаме достъп за работа. Подпира се отдолу с нещо да има стабилност, шарнира се избива надолу с чук. После се "надява" отдолу нагоре новия шарнир с набиване. Той ще е по-хлабав, затова под ръка трябва да има електрожен (но по-добре е CO) - само се точкува да не прегрее пластмасата. Добре е отдолу да се точкува, защото после отгоре ще пречи на маншона. Маншона, разбира се, се сваля преди набиването, после се слага. След това всичко се сглобява по обратния ред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grigor Grigorov Публикувано 31 август 2016 Автор Сподели Публикувано 31 август 2016 Може и със сваляне на носача - по-правилно, но и по-сложно. По-лесно е без сваляне: маха се кормилния накрайник да не пречи (да може после шенкела да се завърти), избива се и полуоската навътре (само ако пречи - при мен на едното колело пречеше, на другото не). И остава само да се отвърти гайката на шарнира, за да се освободи шенкела. После носача се натиска надолу, за да излезе от шенкела, шенкела се завъртва настрани да не пречи. И до носача вече имаме достъп за работа. Подпира се отдолу с нещо да има стабилност, шарнира се избива надолу с чук. После се "надява" отдолу нагоре новия шарнир с набиване. Той ще е по-хлабав, затова под ръка трябва да има електрожен (но по-добре е CO) - само се точкува да не прегрее пластмасата. Добре е отдолу да се точкува, защото после отгоре ще пречи на маншона. Маншона, разбира се, се сваля преди набиването, после се слага. След това всичко се сглобява по обратния ред. Всичко ми е ясно само където това с електрожен ме озадачи защо ще се ползва след като има зегерка в комплекта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grigor Grigorov Публикувано 31 август 2016 Автор Сподели Публикувано 31 август 2016 Сваля се носача. Избива се стария шарнир. Набива се новия...слага му се зегер и носача се връща на място. Това обаче, само ако носача не е изгнил...в противен случай по-добре нов. Поздрави! Не носачите са добре не са изгнили. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 31 август 2016 Сподели Публикувано 31 август 2016 (редакция) Всичко ми е ясно само където това с електрожен ме озадачи защо ще се ползва след като има зегерка в комплекта.А, на мен пък това не ми е ясно - за каква зегерка става въпрос. Ако е зегерка на гайката, това е друго. За стария Колт (генерация IV) ако говорим - там не знам как са носачите, аз говоря за Колт V. Сега в Интернет гледам, че предлагат и шарнири със зегерки - не съм ползвал такива и не знам, може и да има. Аз навремето сменях моите с без зегерки, а със заварка. Редактирано 31 август 2016 от vld1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 31 август 2016 Сподели Публикувано 31 август 2016 Колега, както казах вече - сваляте носача (щом е здрав). Не е никак сложно и не отнема много време. Избивате стария шарнир, и набивате новия. По принцип трябва да влезе с набиване, а не хлабаво. Слага се зегера и носача се връща на място. Действайте смело Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.