bbojinov Публикувано 27 август 2016 Сподели Публикувано 27 август 2016 Здравейте, Преди 3 месеца си сожих газов инжекцион на Пежо 4007, бензин, 2,4, автоматик, юни 2008 (пълен аналог на Мицубиши Аутлендър втора генерация).Като цяло съм доволен, но напоследък ми се появи някакъв странен проблем, който се проявява единствено при първо палене при студен двигател.Проблемът е следния:1. След запалване оборотите започват самоволно да се увеличават до около 2000 след което се закрепят на около 1000 (това става за период 5=10 секунди)През това време от аспуха мирише силно на недобре изгорял бензин и ми показва космически разход на гориво (първоначално над 1000, а за първите 3-5 километра преди превключването на газ - средно около 40)2. Докато все още не е прехвърлило на газ (след около 1-2 след запалването) имам странна загуба на мощност - натискам газта за да потегле, а колата реагира символично (все едно не е натисната или много слабо е натисната газта). Това продължава около 2-5 секунди, след което се "отпушва" и тръгва. След това прехвърля на газ и се движи нормално и почти с поведение на бензин. На следващо спиране и повторно палене - нямам този проблем. Преди седмица бях по Родопите, и там на 2 пъти при вариране на оборотите ми изгаси колата (при включен климатик, ако има значение) Вчера бях на компютърна диагностика на колата и газовата система, но нито една от тях не показа грешка или отклонение от нормите. Моля за идеи и съвети, ако някой се е сблъсквал с подобно нещо. Предварително благодаря на отзовалите се! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 27 август 2016 Сподели Публикувано 27 август 2016 Каква марка е газовия инжекцион? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bbojinov Публикувано 27 август 2016 Автор Сподели Публикувано 27 август 2016 Бардолини - БСМ и Rail инжекционни (ако правилно разчитам монтажната карта) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 27 август 2016 Сподели Публикувано 27 август 2016 Бардолини - БСМ и Rail инжекционни (ако правилно разчитам монтажната карта)Не мога да помогна, съжалявам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2016 Сподели Публикувано 27 август 2016 Здравейте, Преди 3 месеца си сожих газов инжекцион на Пежо 4007, бензин, 2,4, автоматик, юни 2008 (пълен аналог на Мицубиши Аутлендър втора генерация).Като цяло съм доволен, но напоследък ми се появи някакъв странен проблем, който се проявява единствено при първо палене при студен двигател.Проблемът е следния:1. След запалване оборотите започват самоволно да се увеличават до около 2000 след което се закрепят на около 1000 (това става за период 5=10 секунди)През това време от аспуха мирише силно на недобре изгорял бензин и ми показва космически разход на гориво (първоначално над 1000, а за първите 3-5 километра преди превключването на газ - средно около 40)2. Докато все още не е прехвърлило на газ (след около 1-2 след запалването) имам странна загуба на мощност - натискам газта за да потегле, а колата реагира символично (все едно не е натисната или много слабо е натисната газта). Това продължава около 2-5 секунди, след което се "отпушва" и тръгва. След това прехвърля на газ и се движи нормално и почти с поведение на бензин. На следващо спиране и повторно палене - нямам този проблем. Преди седмица бях по Родопите, и там на 2 пъти при вариране на оборотите ми изгаси колата (при включен климатик, ако има значение) Вчера бях на компютърна диагностика на колата и газовата система, но нито една от тях не показа грешка или отклонение от нормите. Моля за идеи и съвети, ако някой се е сблъсквал с подобно нещо. Предварително благодаря на отзовалите се!....имаш проблем с бенз. инжектори,позапушени са вече..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bbojinov Публикувано 28 август 2016 Автор Сподели Публикувано 28 август 2016 Благодаря DJ Дали известно каране на бензин ще оправи нещата или трябва да мина през ултразвук?А 4000 км. на газ не е ли малко за да се появи проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 28 август 2016 Сподели Публикувано 28 август 2016 Не пречи да пробваш с една добавка за дюзи - само за сверка дали е от тях проблема.Има вероятност да е от тях - аз имах същия проблем с подобни симптоми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 август 2016 Сподели Публикувано 28 август 2016 Благодаря DJ Дали известно каране на бензин ще оправи нещата или трябва да мина през ултразвук?А 4000 км. на газ не е ли малко за да се появи проблема?....колкото и странно да е,имал съм случаи с АГУ-та, сложени преди 1 месец и вече бензиновите дюзи да дават ядове.....пробвай на бензин да покараш 1 седмица примерно и поне 500 км. пробег ......може и добавка да сложиш за всеки случай.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.