Премини към съдържание

Проблем с газов инжекцион -моля за идеи и съвет


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Преди 3 месеца си сожих газов инжекцион на Пежо 4007, бензин, 2,4, автоматик, юни 2008 (пълен аналог на Мицубиши Аутлендър втора генерация).

Като цяло съм доволен, но напоследък ми се появи някакъв странен проблем, който се проявява единствено при първо палене при студен двигател.

Проблемът е следния:

1. След запалване оборотите започват самоволно да се увеличават до около 2000 след което се закрепят на около 1000 (това става за период 5=10 секунди)

През това време от аспуха мирише силно на недобре изгорял бензин и ми показва космически разход на гориво (първоначално над 1000, а за първите 3-5 километра преди превключването на газ - средно около 40)

2. Докато все още не е прехвърлило на газ (след около 1-2 след запалването) имам странна загуба на мощност - натискам газта за да потегле, а колата реагира символично (все едно не е натисната или много слабо е натисната газта). Това продължава около 2-5 секунди, след което се "отпушва" и тръгва.

 

След това прехвърля на газ и се движи нормално и почти с поведение на бензин.

 

На следващо спиране и повторно палене - нямам този проблем.

 

Преди седмица бях по Родопите, и там на 2 пъти при вариране на оборотите ми изгаси колата (при включен климатик, ако има значение)

 

Вчера бях на компютърна диагностика на колата и газовата система, но нито една от тях не показа грешка или отклонение от нормите.

 

Моля за идеи и съвети, ако някой се е сблъсквал с подобно нещо.

 

Предварително благодаря на отзовалите се!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бардолини - БСМ и Rail инжекционни (ако правилно разчитам монтажната карта)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бардолини - БСМ и Rail инжекционни (ако правилно разчитам монтажната карта)

Не мога да помогна, съжалявам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Преди 3 месеца си сожих газов инжекцион на Пежо 4007, бензин, 2,4, автоматик, юни 2008 (пълен аналог на Мицубиши Аутлендър втора генерация).

Като цяло съм доволен, но напоследък ми се появи някакъв странен проблем, който се проявява единствено при първо палене при студен двигател.

Проблемът е следния:

1. След запалване оборотите започват самоволно да се увеличават до около 2000 след което се закрепят на около 1000 (това става за период 5=10 секунди)

През това време от аспуха мирише силно на недобре изгорял бензин и ми показва космически разход на гориво (първоначално над 1000, а за първите 3-5 километра преди превключването на газ - средно около 40)

2. Докато все още не е прехвърлило на газ (след около 1-2 след запалването) имам странна загуба на мощност - натискам газта за да потегле, а колата реагира символично (все едно не е натисната или много слабо е натисната газта). Това продължава около 2-5 секунди, след което се "отпушва" и тръгва.

 

След това прехвърля на газ и се движи нормално и почти с поведение на бензин.

 

На следващо спиране и повторно палене - нямам този проблем.

 

Преди седмица бях по Родопите, и там на 2 пъти при вариране на оборотите ми изгаси колата (при включен климатик, ако има значение)

 

Вчера бях на компютърна диагностика на колата и газовата система, но нито една от тях не показа грешка или отклонение от нормите.

 

Моля за идеи и съвети, ако някой се е сблъсквал с подобно нещо.

 

Предварително благодаря на отзовалите се!

....имаш проблем с бенз. инжектори,позапушени са вече.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря DJ

 

Дали известно каране на бензин ще оправи нещата или трябва да мина през ултразвук?

А 4000 км. на газ не е ли малко за да се появи проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не пречи да пробваш с една добавка за дюзи - само за сверка дали е от тях проблема.

Има вероятност да е от тях - аз имах същия проблем с подобни симптоми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря DJ

 

Дали известно каране на бензин ще оправи нещата или трябва да мина през ултразвук?

А 4000 км. на газ не е ли малко за да се появи проблема?

....колкото и странно да е,имал съм случаи с АГУ-та, сложени преди 1 месец и вече бензиновите дюзи да дават ядове.....пробвай на бензин да покараш 1 седмица примерно и поне 500 км. пробег ......може и добавка да сложиш за всеки случай....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...