venkov Публикувано 1 юли 2016 Сподели Публикувано 1 юли 2016 (редакция) Здравейте колеги. Преди време карах колт 5-та генерация 1.3 двигател и оттогава ми е на сърце тази кола. В момента съм се спрял на 4-та генерация 1.8 GTI двигател и единственото което ме притеснява са частите откъм двигател. Моля запознатите да кажат трудно ли е намирането им (пр.дебитомер,дистрибуторна капачка....) и с ремък ли е двигателят? Благодаря! Редактирано 1 юли 2016 от venkov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 юли 2016 Сподели Публикувано 2 юли 2016 С намирането на части не вярвам да имаш проблеми. Откриването на такъв екземпляр обаче е голяма трудност, защото колтовете с този двигател са екзотика... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkov Публикувано 14 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2016 Сега колебанието е между този колт и 1.6 следващата генерация 90кс. И двете бензинки. За този колт някакви мнения (1.6 90кс cjo) ... Четох една тема че може да му се монтира DOHC глава. Има ли нещо вярно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 14 юли 2016 Сподели Публикувано 14 юли 2016 Защо трябва да му монтираш каквото и да е било?90-коньовия 1.6 Колт тежи само 1015 кг и двигателя е доста пъргав, достатъчен е за купето..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkov Публикувано 15 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 15 юли 2016 Искам да знам има ли някаква възможност да го засиля освен суап/турбо. Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkov Публикувано 16 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 16 юли 2016 Ще съм благодарен ако ми кажете между 90кс 1.6 двигател и 103кс също 1.6 като по мои наблюдения блока и главата са еднакви...Откъде идва разликата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 юли 2016 Сподели Публикувано 16 юли 2016 (редакция) Двигателят е един и същ. Ускорението и максималната скорост са еднакви. Разликата е основно в данъка :D Иначе, разликата за която питаш, вероятно е в софта на ЕКУ-то... Виж разликата с предния 4г92 който е 113 к.с. е и в ЕКУ-то и в разпределителния вал... Редактирано 16 юли 2016 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkov Публикувано 17 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2016 Двигателят е един и същ. Ускорението и максималната скорост са еднакви. Разликата е основно в данъка :D Иначе, разликата за която питаш, вероятно е в софта на ЕКУ-то... Виж разликата с предния 4г92 който е 113 к.с. е и в ЕКУ-то и в разпределителния вал...Благодаря за инфото! Жалко е че не можах да се разбера със собственичката на въпросния колт за покупката му (има все пак някакъв шанс де) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.