Премини към съдържание

Нов член на клуба


Препоръчано мнение

Привет,

отскоро съм горд собственик на Mitsubishi Lancer и реших да се присъединя към фен-клуба :-)

Колата е произведена 2008 г. и е на 104 000 км; 1.8, бензин, 143 к.с., седан, автоматик. Тези дни ще кача снимки. Купих я от първи собственик, който я е купил от Balkan Star и е ходил за поддръжка и ремонти само там: има сервизна книжка.

От няколко дни имам проблем с ваденето на ключа от стартера. Много е трудно да върна ключа в начално положение; налага се да прилагам разни чалъми (внимавам да не натискам силно) и едва след 5-10 опита успявам да го върна и извадя от стартера. Някой да се е сблъсквал с нещо подобно?

Поздрави,

Вес

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опитай с раздвижване на волана да извадиш ключа.

 

Това е един от чалъмите, които прилагам (с променлив успех). Мисля да потърся авто-ключар...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е един от чалъмите, които прилагам (с променлив успех). Мисля да потърся авто-ключар...

....няма да ти помогне ,защото проблема не е там , а в закл. механизъм на ск. кутия в положение "Р" ......проблема е ,че жилото ,което е от ск. лост към патрона се е разхлабило или поради някаква причина е хлабаво - може да се е счупил зъбче, може да се е разхлабила гайката, или пластмасовата ябълка на лоста да е износена ,и това да създава луфт , по този начин не му достига малко да избута зъбчето на патрона на волана ,когато преместиш лоста в позиция Р, и не ти дава да изкараш ключа или откл. волана......

Имал съм случаи с всички варианти....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Верно би, не бях се сетил за това, че ако скоростния лост не е на позиция Р (паркинг) ключа не може да се извади.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско за мнението, DJ Tumbi!

Хрумна ми, че проблема може да е в това, че използвам втория ключ, който (съдейки по външния му вид) не е употребяван досега. Та от вчера започнах да действам с първия ключ и проблема намаля значително. Може би просто в резултат на 8 - годишната употреба ключа лекичко се е загладил и напаснал (ако мога така да се изразя) към ключалката, докато вторият ключ (бидейки чисто нов) е с по-остър профил и това му пречи да излиза лесно от стартера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда, с първия ключ няма (почти) никакви проблеми :) така че ходенето на авто-ключар (поне засега) отпада

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Здравейте, аз имам същата кола и същия проблем и с двата ключа. Това със завъртането на волана не съм го пробвал, но ако не помогне, може ли да ми кажете къде в София мога да отида да погледнат/ремонтират въпросното жило от скоростната кутия за което по-горе писа колегата ?

Редактирано от Edor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При DJ Tymbi. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=9

 

А пробва ли това с раздвижването на волана?

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При DJ Tymbi. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=9

 

А пробва ли това с раздвижването на волана?

 

Не съм все още, утре ще мога да пробвам защото съм я оставил на паркинга в работата :-).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....няма да ти помогне ,защото проблема не е там , а в закл. механизъм на ск. кутия в положение "Р" ......проблема е ,че жилото ,което е от ск. лост към патрона се е разхлабило или поради някаква причина е хлабаво - може да се е счупил зъбче, може да се е разхлабила гайката, или пластмасовата ябълка на лоста да е износена ,и това да създава луфт , по този начин не му достига малко да избута зъбчето на патрона на волана ,когато преместиш лоста в позиция Р, и не ти дава да изкараш ключа или откл. волана......

Имал съм случаи с всички варианти....

Пламене, то при положение "Р" е заключен само лоста!!! С натискане на спирачката се освобождава лоста (ако не се лъжа с ел.магнит), без да указваш натиск! Просто леко пипаш педала и се освобождава! Мисля, че този проблем за който е писал колегата няма връзка със скоростите. Най-вероятно има нещо по патрона или волана, или и двете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мене сега пък работи и то без никакви чалъми, може би заради студа, ще видим по-натам. Аз я взех преди 1 седмица, а иначе да, когато се натисне спирачката се чува, че нещо превключва при патрона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мене сега пък работи и то без никакви чалъми, може би заради студа, ще видим по-натам. Аз я взех преди 1 седмица, а иначе да, когато се натисне спирачката се чува, че нещо превключва при патрона.

Чува се как отключва лоста за скоростите. За патрона на ключа не съм чул, но може и там да става нещо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...