Goshkata Публикувано 29 Май 2016 Сподели Публикувано 29 Май 2016 Здравейте на всички. Баща ми си взе Mitsubishi Lancer 2008 1.8 CVT преди около месец и от днес аз съм член на вашия форум. Надявам се да намеря нови приятели тук и добри съвети и помощ при необходимост. :icon_thumbup: Ето и и как изглежда колата: http://media.snimka.bg/s1/5378/036999054.jpg?r=0http://media.snimka.bg/s1/5378/036999055.jpg НО изникна първият ми проблем. Вчера бях на бал и след минаване по прекрасните софийски улички започна да се чува едно тракане откъм десния фар. Установих, че моторчето издава този шум и като го погледнах видях една бяло пластмасово пръстенче да се мести. Взех го у дома и го отворих. Видях следното: http://media.snimka.bg/s1/5378/036999056.jpg?r=0http://media.snimka.bg/s1/5378/036999057.jpg?r=0http://media.snimka.bg/s1/5378/036999058.jpg?r=0 Въпросът е, че не знам как трябва да стои и да се постави, тъй като има някакво палче върху един от елементите на платката. И дали изобщо това пръстенче трябва да се мърда свободно? Та може ли да се оправи и ако да, то как? Самото моторче си работи, но ме мъчи пръстена. Приемат се всякакви съвети и предложения. Ако някой има дори и неработещо моторче на мен ще ми влезе в употреба. :mitsu-smiley: :drinks: :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 7 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2016 Здравейте отново. Тъй като не получих отговор за възможен ремонт на въпросното моторче, започнах да се ровя за такова втора ръка. Но ми изникнаха още въпроси. Има ли разлика в моторчетата за левия и десния фар? И съвместими ли са моторчетата от други модели на Mitsubishi от сходните години (т.к. на външен вид доста си приличат), например от Colt или Pajero? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 7 юни 2016 Сподели Публикувано 7 юни 2016 Не мога да ти отговоря утвърдително за приликите между ляв и десен (свали и другото и ги сравни), но по-скоро са сходни с другите модели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 8 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 8 юни 2016 До тук добре. НО като сваля моторчето и червяка си остава да стърчи от фара навътре към двигателя. Трябва ли и той да се вади заедно с моторчето или са две отделни части? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 10 юни 2016 Сподели Публикувано 10 юни 2016 Това го дават за МОТОРЧЕ ЗА ФАР ЕЛЕКТРИЧЕСКО ЗА MITSUBISHI LANCER SPORTBACK 2008. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 10 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 10 юни 2016 Много ти благодаря за снимката. Ще пробвам да сваля и него и да ги сглобя заедно. Ако се получи ще снимам и ще кача, за да покажа как съм го оправил, в случай, че не дай си боже на някой му се случи. Ако не взимам едно втора ръка и действам. :drinks: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 10 юни 2016 Сподели Публикувано 10 юни 2016 (редакция) На мен ми се струва, че в 3-те места, влизат пинчета от друя елемент. Сега може би са откъснати и са останали в отворите. Предполагам, че така се свързват двата елемента и въртенето се предава към фара. Редактирано 10 юни 2016 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 12 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2016 (редакция) Благодаря на всички, който се включиха. :good: Надолу ще обясня какво съм направил. Който има възможност, разбира се би си взел ново направо и да не се занимава, но аз обичам да се ровичкам в нещата и да се опитам да го поправя сам. :icon_thumbup: И така... Реших да се захвана с моторчето. Първо взех да извадя червяка от самия фар. http://media.snimka.bg/s1/5409/037061708.jpg?r=0 Оказа се, че има жлеб от едната страна, където се плъзга и се вади:http://media.snimka.bg/s1/5409/037061700.jpg?r=0http://media.snimka.bg/s1/5409/037061703.jpg?r=0 След като го разглобих отново на съставни части, започнах да го бая и да търся кое от къде е. Като лего без инструкции започнах да сглабям. Първо вкарах червяка в корпуса. Има два жлеба върху червяка, в които се плъзгат две пинчета от корпуса:http://media.snimka.bg/s1/5409/037061716.jpg?r=0http://media.snimka.bg/s1/5409/037061725.jpg?r=0 При обръщане на корпуса се вкарва малкото бяло пръстенче, с палец насочен нагоре и наляво към плъзгача (ще го покажа по-надолу).То има 4 ръбчета, които трябва да съвпаднат с жлебовете от червяка:http://media.snimka.bg/s1/5409/037061706.jpg?r=0http://media.snimka.bg/s1/5409/037061730.jpg?r=0Съжалявам за лошото качество, но камерата ми правеше номера. Реши, че покривката ми е по-важна. :mad: Надявам се, че виждате 4-те ръбчета. След това вкарвате самото моторче и платката, на която се намира и плъзгача, за който споменах по-горе:http://media.snimka.bg/s1/5409/037061712.jpg?r=0 и ще забележите, че на платката има два отвора - един, през който се подава червяка, и още един, през който с една малка отвертка натискате плъзгача в най-долно положение, така че да стъпи върху палчето на пръстена.http://media.snimka.bg/s1/5409/037061734.jpg?r=0 Забелязваме и че края на червяка има правоъгълна форма, както и капака на корпуса:http://media.snimka.bg/s1/5409/037061719.jpg?r=0 В случай, че не пасват, захванете края на корпуса с ключе или клещи и го завъртете така, че да съвпада с червяка. Внимавайте да не разместите съединената конструкция. Затворете капачето, докато не щракнат всички палчета и воала - вече имате сглобено моторче.http://media.snimka.bg/s1/5409/037061741.jpg?r=0 Извинявам се ако съм прекалил с обема на текста или снимките, но исках да го обясня подробно в случай, че не дай си боже на някой също му се случи. Но след като го сложих обратно и тествах, установих, че ту се сваля, ту не. И предполагам, че не съм вкарал червяка като хората. Има ли си чалъм при вкарването, че да не ми се налага да вадя червяка от моторчето? И успех на всеки, който се е захванал. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :drinks: Редактирано 12 юни 2016 от Goshkata Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 23 септември 2016 Сподели Публикувано 23 септември 2016 Какво имаш предвид под ту се сваля, ту не? Моторчето се вади от фара?! Ако е това, то не си вкарал "ябълката" на мястото й. Процеса е кофти. Моторчето се измества на една страна, за да може ябълката да влезе странично. За мен все още е загадка, как се е получил проблема ти. Отзад на моторчето има един пластмасов шестограм с бозав цвят. Лесно ли се върти? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 23 септември 2016 Сподели Публикувано 23 септември 2016 Открих нещо, което явно убягва и на двама ни. Плъзгача трябва да бъде вкаран в палчето на пръстена. И може да се сложи малко силиконова смазка на зъбните колела и червяка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 23 септември 2016 Сподели Публикувано 23 септември 2016 Отговор на по-ранен въпрос. Няма разлика между ляво и дясно моторче. Става и от ASX. Предполагам и от Outlander.Ошлайфа ли се при поставянето на моторчето към фара? За мен е мисия невъзможна, за сега. До колкото разбрах, при монтажа ябълковидния болт се изкарва повече навън, закача се към фара и след това с шестограм се прибира обратно. Шестограма се слага отзад на въпросния пластмасов бозав болт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 26 септември 2016 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2016 (редакция) Относно "ту прибира, ту не", проблемът беше в самото моторче. При задаване на команда за сваляне или вдигане от бутона вътре, самото моторче шумеше но не мърдаше "ябълката". Оказа се по-сериозен проблема, защото беше блокирал отвътре и трябваше да взема друго. Намерих втора ръка от един катастрофирал Sportback за 25 лв. А иначе за вкарването с малко повече залъгалка го мушнах. Като свързах новото моторче му зададох отвътре да качи най-нависоко фара, за да може ябълката да излезе напред и тогава го излъгах. А относно пластмасата от задната страна с едно ключе 5-чка се завърта сравнително лесно, при развъртане червяка се вади, а при затягане се прибира (ако не бъркам). Скоро ще регулирам фаровете и сигурно ще ми се наложи да го пипам да видя дали променя нещо. Успех. :good: Редактирано 26 септември 2016 от Goshkata Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.