Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем с газова уредба


Препоръчано мнение

Здравейте колеги от няколко дни пълня бутилката на колата догоре след 5 километра каране започва да пищи и обръща на бензин индикатора отзад показва че газ има някои имал ли е подобен проблем ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега .Първо провери дали идва газ до клапана преди изпарителя или ако е на изпарителя дали идва до там газ за случея се развива тръбата ако сондата на бутилката има клапан се подава един плюс и трябва да почне да фъщи яко газ а не само да фъска.Второ ако си идва газ нормално проверяваш и изчистваш филтъра на клапана .Трето бобината която е на сондата на бутилката ако е окъсила започва да загрява като покараш малко и не може да отвори добре клапана и също минава на бензин.Четвърто мап сензора които следи налягането като няма налягане обръща също .Това е общо взето което може да бьде дано съм бил полезен . В краен случей на майстор газаджия . Също може дае и запушен филтър които е преди рейката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало да се прецака датчик за налягане в изпарителя - същите симптоми като при теб. В крайна сметка го изолираха от системата и колата спря да превключва автоматично на бензин, но и си стана като едно време - минаваш ръчно на бензин като започва да придърпва на газ :). Все пак опитай с филтъра в течна фаза, който би симулирал същото поведение на газовата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, по отношение на твоя проблем и аз имах същия. При подаване на повечко газ рязко колата превключва на бензин. По принцип се случи след зареждане от бензиностанция на ОМВ. Първият път който се случи , си помислих че нямам гориво , но след като се повтори отидох при газ-майстора да види какво става. Гледа човека , закачи и компютъра - уж всичко наред. Сменихме за всеки случай филтъра в изпарителя. Докато чаках дойде едно момче с Пасат, пак с подобни симптоми. При него , по никакъв начин не се регулираше и празният ход на двигателя. Майстора отвори изпарителя и какво да види - целия беше с някаква жълтеникава субстанция. Изпарителя му е бил сменен с нов преди около 1000км, зареждал 3 пъти на ОМВ. След както се изчисти се оправи. Но това ми каза че не е изолиран случай и не само в тази верига. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...