atanasov.p Публикувано 20 Май 2016 Сподели Публикувано 20 Май 2016 (редакция) Здравейте! Отскоро съм горд собственик на спейс стар и имам странен проблем с бордовия компютър. Случаят е следния - бяха изгорели крушките на подсветката на таблото и дисплея, разглобих всичко, смених ги и след сглобяване показанията на борд-а се бяха нулирали. Дотук добре (все пак му разкачах захранването), но после така и не иска да тръгне. Показанията за средна скорост и разход за чертички, а оставащите километри са 298 и не помръдват. Карах, нулирах многократно, зареждах гориво и... нищо. Някой има ли идея какъв може да е проблема? Благодаря ви предварително, колеги. Редактирано 20 Май 2016 от atanasov.p Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 21 Май 2016 Сподели Публикувано 21 Май 2016 Да не си забравил някоя букса да мушненш ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasov.p Публикувано 21 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2016 Със сигурност не съм. Разглобих отново и проверих :-( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 21 Май 2016 Сподели Публикувано 21 Май 2016 Тогава прегледай бушоните, поне аз не се сещам за нещо конкретно в момента. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasov.p Публикувано 21 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2016 (редакция) Тогава прегледай бушоните, поне аз не се сещам за нещо конкретно в момента.И това не е. Прегледал съм бушоните, намерих схема и прозвъних инсталацията (сигналите за нивото на горивото и скоростта идват от таблото). Всичко е наред. Не съм проверявал само сигнала от бензиновия компютър дали го има, но няма логика да има проблем там, защото нищо не съм пипал там. Днес правих обслужване (ремъци, масла, филтри и т.н.) и стоя много време без акумулатор - резултатът е, че вече и на оставащите километри има чертички :-( Редактирано 21 Май 2016 от atanasov.p Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 21 Май 2016 Сподели Публикувано 21 Май 2016 Аз имах същия проблем , когато ми се беше развалил датчика за скоростта. След смяната му се оправиха нещата.Като цяло трябва да знаеш, че електроника е доста чувствителна в тези автомобили и лесно можеш да си докараш повреда с едно махане на акумулатора. Няколко пъти страдам от подобни явление и все трудно се открива причината за повредата. Провери ди датчика, намира се на гърба на двигателя и е горе долу с формата и дебелината на запалителна свещ, захваната с метален държач. Мисля че някъде по темите имаше мнение как можеш да го замериш дали работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasov.p Публикувано 22 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2016 Е добре де, ако има проблем с датчика за скоростта би трябвало да не работи скоростомера, а той си работи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 22 Май 2016 Сподели Публикувано 22 Май 2016 Ами при мен странното беше че работеше, но без показанията на компютъра. Не мога да кажа със сигурност че това е и твоя проблем разбира се , но не пречи да провериш какво се случва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasov.p Публикувано 24 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 24 Май 2016 Сагата ми продължава! Вчера свалих централният дисплей от друг автомобил за проба и ефекта беше същият - едно голямо нищо. Държи се по същият начин, като с моя - явно пробема не е в него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wimoweh Публикувано 16 юни 2016 Сподели Публикувано 16 юни 2016 (редакция) Привет! На моята забелязах, че като включа OBD-то и средния разход спира да се променя. Дори да не е закачено за телефона (моят е Bluetooth). Като го нулирах остана на чертичките докато не изкарах устройстворо от куплунга на ОБД. Температурата и часовника, остават да работят във всички положения.Изключването на акомулатора не би трябвало да има никакви други последствия за автомобила, освен нулирането на всички информации, в това число и обучението на компютъра към работата на двигателя. На тое място бих си проверил куплунзите на оригиналното радио дали не опират в нещо. Понеже част от кабелите са връзки м/у дисплея и оригиналното аудио. Пиши ако намериш проблема. Редактирано 16 юни 2016 от Wimoweh Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasov.p Публикувано 16 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2016 Привет! На моята забелязах, че като включа OBD-то и средния разход спира да се променя. Дори да не е закачено за телефона (моят е Bluetooth). Като го нулирах остана на чертичките докато не изкарах устройстворо от куплунга на ОБД. Температурата и часовника, остават да работят във всички положения.Изключването на акомулатора не би трябвало да има никакви други последствия за автомобила, освен нулирането на всички информации, в това число и обучението на компютъра към работата на двигателя. На тое място бих си проверил куплунзите на оригиналното радио дали не опират в нещо. Понеже част от кабелите са връзки м/у дисплея и оригиналното аудио. Пиши ако намериш проблема. Ще го пробвам това с ОБД-то. Имам закачена газова към К линията, от която чете корекциите от бензиновия компютър. Ако това, което казваш има общо ако я изключа трянва да тръгне. Ще изключа комуникацията и ще пиша за резултат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasov.p Публикувано 16 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2016 Вярно е от комуникацията - отрязах кабела и всичко тръгна. Специални благодарности. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.