zxnn Публикувано 14 април 2016 Сподели Публикувано 14 април 2016 Преди известно време махнах клемата на акумулатора и ниските обороти изчезнаха,колата почна да ми гасне по кръстовищата.На диагностиката ми показа грешка в стъпковия мотор,изчистиха я и се оправи.Сега пак ми се наложи да махам акумулатора и същия проблем.Та мисълта ми е това нормално ли е, имали начин да мина без диагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 14 април 2016 Сподели Публикувано 14 април 2016 Това на бензин ли го прави или на газ. Иначе има прочедура по адаптация на дроселовата клапа след махане на клемите на акумулатора.При мен това го прави само на газ. Затова карам на безин около 20км и след това нямам проблем с гасненето по светофари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zxnn Публикувано 14 април 2016 Автор Сподели Публикувано 14 април 2016 Нямам газ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 14 април 2016 Сподели Публикувано 14 април 2016 Покарай 10на километра, гледай да не е много натоварено движението и ще се оправи. След махане на клемите компютъра си прави адаптация и оборотите играят много, възможно е и да гасне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zxnn Публикувано 14 април 2016 Автор Сподели Публикувано 14 април 2016 Утре ще пробвам и ще пиша Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zxnn Публикувано 15 април 2016 Автор Сподели Публикувано 15 април 2016 Днес минах 20 км градско и 100 извънградско но разлика няма.Оборотите са ниски и даже ми гасне понякога.Някакви идеи или ще се ходи на диагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 април 2016 Сподели Публикувано 15 април 2016 Преди известно време махнах клемата на акумулатора и ниските обороти изчезнаха,колата почна да ми гасне по кръстовищата.На диагностиката ми показа грешка в стъпковия мотор,изчистиха я и се оправи.Сега пак ми се наложи да махам акумулатора и същия проблем.Та мисълта ми е това нормално ли е, имали начин да мина без диагностика.......кой мотор е Аутлендъра? и година ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zxnn Публикувано 15 април 2016 Автор Сподели Публикувано 15 април 2016 Аутлендъра е 2,0 136 к.с 2004 г Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 април 2016 Сподели Публикувано 15 април 2016 Аутлендъра е 2,0 136 к.с 2004 г....с почистване на МПХ няма да стане, най вероятно имаш софтуерен проблем с айдъл позишъна, който вероятно при теб е на положение ОФФ,което значи ,че ЕКУ-то разбира погрешно чче си натиснал газта и минава да чете другите таблици с данни за движение, а не таблицата за спрял мотор и работещ на пр. ход.....опитайте се да видите този параметър.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 16 април 2016 Сподели Публикувано 16 април 2016 Свържи се с Мирослав (Miroslav) от Ратола, Пловдив ти е наблизо и ще могат да диагностицират проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zxnn Публикувано 16 април 2016 Автор Сподели Публикувано 16 април 2016 Това че ми свети ламда сондата оказва ли влияние,щото тук ми казаха че това не влияе на оборотите,и как мога да се свържа с Мирослав.Между другото днес вече не гасне но оборотите седят на първата черта и след 10,20 секунди се вдигат до нормални.Това е при спряла кола,по инерция си седят ниски. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zxnn Публикувано 18 април 2016 Автор Сподели Публикувано 18 април 2016 Оборотите се оправиха сами,сега е ред на ламбда сондата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 18 април 2016 Сподели Публикувано 18 април 2016 Коя сонда ти индикира, на колектора или до катализатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zxnn Публикувано 19 април 2016 Автор Сподели Публикувано 19 април 2016 Грешката е P0135,кото трябва да означава тази отпред.Сега се чудя каква да взема,NGK,Denso или Magneti-Marelli .Клоня към последната заради цената,но ми трябват мнения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 20 април 2016 Сподели Публикувано 20 април 2016 Грешката е P0135,кото трябва да означава тази отпред.Сега се чудя каква да взема,NGK,Denso или Magneti-Marelli .Клоня към последната заради цената,но ми трябват мнения. Аз сложих NGK универсална, вече 70-80 000 км нямам проблеми с нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jivko 75 Публикувано 17 Май 2016 Сподели Публикувано 17 Май 2016 Като дам на контакт не ми свети лампата на чека Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jivko 75 Публикувано 17 Май 2016 Сподели Публикувано 17 Май 2016 И аз имам проблем с оборотите на празен ход не ги държи стабилни грешка 0135, 0300 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zxnn Публикувано 29 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2016 Като дам на контакт не ми свети лампата на чекаВъзможно е да е изгоряла. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zxnn Публикувано 29 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2016 И аз имам проблем с оборотите на празен ход не ги държи стабилни грешка 0135, 0300Съвсем наскоро имах грешка 0135,реши се с смяна на ламда сонда.За другата доколкото прочетох в нета е,че има прекъсване на цилиндър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.