Премини към съдържание

Проблем с оборотите на Аутлендър 1


Препоръчано мнение

Преди известно време махнах клемата на акумулатора и ниските обороти изчезнаха,колата почна да ми гасне по кръстовищата.На диагностиката ми показа грешка в стъпковия мотор,изчистиха я и се оправи.Сега пак ми се наложи да махам акумулатора и същия проблем.Та мисълта ми е това нормално ли е, имали начин да мина без диагностика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това на бензин ли го прави или на газ. Иначе има прочедура по адаптация на дроселовата клапа след махане на клемите на акумулатора.

При мен това го прави само на газ. Затова карам на безин около 20км и след това нямам проблем с гасненето по светофари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Покарай 10на километра, гледай да не е много натоварено движението и ще се оправи. След махане на клемите компютъра си прави адаптация и оборотите играят много, възможно е и да гасне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес минах 20 км градско и 100 извънградско но разлика няма.Оборотите са ниски и даже ми гасне понякога.Някакви идеи или ще се ходи на диагностика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди известно време махнах клемата на акумулатора и ниските обороти изчезнаха,колата почна да ми гасне по кръстовищата.На диагностиката ми показа грешка в стъпковия мотор,изчистиха я и се оправи.Сега пак ми се наложи да махам акумулатора и същия проблем.Та мисълта ми е това нормално ли е, имали начин да мина без диагностика.

......кой мотор е Аутлендъра? и година ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аутлендъра е 2,0 136 к.с 2004 г

....с почистване на МПХ няма да стане, най вероятно имаш софтуерен проблем с айдъл позишъна, който вероятно при теб е на положение ОФФ,което значи ,че ЕКУ-то разбира погрешно чче си натиснал газта и минава да чете другите таблици с данни за движение, а не таблицата за спрял мотор и работещ на пр. ход.....опитайте се да видите този параметър....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свържи се с Мирослав (Miroslav) от Ратола, Пловдив ти е наблизо и ще могат да диагностицират проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това че ми свети ламда сондата оказва ли влияние,щото тук ми казаха че това не влияе на оборотите,и как мога да се свържа с Мирослав.Между другото днес вече не гасне но оборотите седят на първата черта и след 10,20 секунди се вдигат до нормални.Това е при спряла кола,по инерция си седят ниски.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е P0135,кото трябва да означава тази отпред.Сега се чудя каква да взема,NGK,Denso или Magneti-Marelli .Клоня към последната заради цената,но ми трябват мнения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е P0135,кото трябва да означава тази отпред.Сега се чудя каква да взема,NGK,Denso или Magneti-Marelli .Клоня към последната заради цената,но ми трябват мнения.

 

Аз сложих NGK универсална, вече 70-80 000 км нямам проблеми с нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...
  • преди 2 седмици ...

И аз имам проблем с оборотите на празен ход не ги държи стабилни грешка 0135, 0300

Съвсем наскоро имах грешка 0135,реши се с смяна на ламда сонда.За другата доколкото прочетох в нета е,че има прекъсване на цилиндър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...