Премини към съдържание

Скъсан ангренаж


pepesko

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Днес скъсах ангренажа на любимата Каризма 1.8 116 к.с.

Въпроса ми е някои има представа дали е задължително на набие клапаните?

И другият въпрос е къде се намират белезите при смяна на ремъка?

 

Благодаря, предварително на всички отзовали се!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

На мен също ми трябват белезите. Мойта е гди на разпределителните валове ги виждам има белег на зъбчатките и на капака на главата,но на вала не съм сигурен. Свалях главата и сега ще слагам пак ремък. Буталата са наравно първо смятам да наглася валовете после да върта кол.вал до белег...но искам да съм сигурен в белега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже имам Autodata, мога да ви помогна какво пише в нея.

И двата ви двигателя могат да ударят клапаните. Пише преди да се демонтира главата да се направи тест за компресия.

Друго което пише важно е да не се въртят валовете след сваляне на ремъка.

 

Качих ви схемата с белезите:

За 1.8 4G93 тук

За 1.8 GDI тук

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...