pepesko Публикувано 5 април 2016 Сподели Публикувано 5 април 2016 Здравейте колеги,Днес скъсах ангренажа на любимата Каризма 1.8 116 к.с.Въпроса ми е някои има представа дали е задължително на набие клапаните?И другият въпрос е къде се намират белезите при смяна на ремъка? Благодаря, предварително на всички отзовали се!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 22 Май 2016 Сподели Публикувано 22 Май 2016 На мен също ми трябват белезите. Мойта е гди на разпределителните валове ги виждам има белег на зъбчатките и на капака на главата,но на вала не съм сигурен. Свалях главата и сега ще слагам пак ремък. Буталата са наравно първо смятам да наглася валовете после да върта кол.вал до белег...но искам да съм сигурен в белега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 22 Май 2016 Сподели Публикувано 22 Май 2016 Понеже имам Autodata, мога да ви помогна какво пише в нея.И двата ви двигателя могат да ударят клапаните. Пише преди да се демонтира главата да се направи тест за компресия. Друго което пише важно е да не се въртят валовете след сваляне на ремъка. Качих ви схемата с белезите:За 1.8 4G93 тукЗа 1.8 GDI тук Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.