DJ Tymbi Публикувано 16 август 2016 Сподели Публикувано 16 август 2016 ....към колегата с проблема- според мен някой е отварял мотора ви за да оправи друг проблем с преграването му....вероятно преди да закупите автомобила,и вероятно не е направен добре или по скоро на някой/и от цилиндрите клапаните не са напаснати.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin83 Публикувано 17 август 2016 Сподели Публикувано 17 август 2016 Здравейте, Собственик съм на Галант 2.5 163к.с. прочетох ,че имало някакви гумички на капаците на клапаните които препзвали от това да не влиза масло към свещите,те със гарнитурите ли вървят комплект или се прдават отделно защото аз другата седмица ще карам колата да и сменят гарнитурите и незнам дали ще обърнат внмание на тези гумички на свещите.Имам и още един въпрос към по компетентните лица,предложиха ми гарнитури Victor Reinz какъв съвет ще ми дадете.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikk Публикувано 18 август 2016 Автор Сподели Публикувано 18 август 2016 ....към колегата с проблема- според мен някой е отварял мотора ви за да оправи друг проблем с преграването му....вероятно преди да закупите автомобила,и вероятно не е направен добре или по скоро на някой/и от цилиндрите клапаните не са напаснати.... Ако клапаните не са напаснати добре, няма ли двигателят да работи неравномерно. При мен двигателят си работи перфектно, на празен ход си държи 550 оборота без да ги променя. Датчиците за налягане на въздуха ги замерихме и са в границите. Някой може ли да даде идея как да проверя дали проблемът е в генерацията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 18 август 2016 Сподели Публикувано 18 август 2016 (редакция) Здравейте, Собственик съм на Галант 2.5 163к.с. прочетох ,че имало някакви гумички на капаците на клапаните които препзвали от това да не влиза масло към свещите,те със гарнитурите ли вървят комплект или се прдават отделно Оригиналните са отделен парт номер и се поръчват 6 броя отделно MD198128 е номера.Две лесни опции за покупка - такива уплътнения за дупките за свещите от Евро07, това е номера: TPF600, по 3.50лв/брой + гарнитура на Елринг от ТехКо, 125.960 е номера, 18лв клиентска цена .. или - по-лесно,просто и евтино: От Евро07: комплект 3 броя упл. за свещи + гарнитура капак, на Виктор Рейнз, 15-53187-01 е номера - 21лв е без отстъпки, на глава, т.е. трябват ти 2 броя такива за двете глави, 42лв общо и ги вземаш от едно място. Като си почнал, задължително обърни внимание и смени О-пръстена който е на капака на мястото на делкото на предната глава (на задната глава там е делкото, а на предната има същия отвор, но там има капак на 2 болта се дължи) - струва 50ст това уплътнение, а пък тече яко от там и се стича директно върху стартера. Със старото уплътнение по размер ще го намериш лесно, аз моето го купувах помня от м-н Румик в Орландовци. Успех. Редактирано 18 август 2016 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin83 Публикувано 24 август 2016 Сподели Публикувано 24 август 2016 (редакция) Благодаря ти Много! Редактирано 24 август 2016 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikk Публикувано 30 септември 2016 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2016 Здравейте колеги, започвам силно да се съмнявам, че проблемът идва от автоматичната скоростна кутия. Някой може ли да ми каже, дали има възможност да се направи компютърна диагностика на тази скоростната кутия и да ми препоръчате сервиз за диагностика в София. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.