Премини към съдържание

Проблем със скоростите


hornet_

Препоръчано мнение

Добър ден ,

От няколко дни съм собственик на мицубиши спейс стар и днес се сблъсках с първият проблем .Проблемът е следният , както си карах реших да превключа от втора на трета предавка и ..... там няма никой.Пробвах да превключа на друга предавка но нищо.Лостът е твърд ,като го дръпна (примерно наляво) се връща в неутрална ,съединителя е твърд ,но като включа на четвърта и пусна съединителя километражът отчита 40 км/ч .По някаква случайност повредата настъпи до един сервиз ,попитах ги какъв може да е проблема ,а те ми отговориха че съм скъсал съединител и ми предложиха да свалят скоростната кутия и да погледнат и ме зарадваха с една много приятна сума.Въпросът ми е дали някой се сблъсквал с този проблем и как го е отстранил .

Спейс стар 1,3 99г

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден ,

От няколко дни съм собственик на мицубиши спейс стар и днес се сблъсках с първият проблем .Проблемът е следният , както си карах реших да превключа от втора на трета предавка и ..... там няма никой.Пробвах да превключа на друга предавка но нищо.Лостът е твърд ,като го дръпна (примерно наляво) се връща в неутрална ,съединителя е твърд ,но като включа на четвърта и пусна съединителя километражът отчита 40 км/ч .По някаква случайност повредата настъпи до един сервиз ,попитах ги какъв може да е проблема ,а те ми отговориха че съм скъсал съединител и ми предложиха да свалят скоростната кутия и да погледнат и ме зарадваха с една много приятна сума.Въпросът ми е дали някой се сблъсквал с този проблем и как го е отстранил .

Спейс стар 1,3 99г

......съединителя не може да се скъса, и да отчита на км-жа 40 км./ч........по скоро сте скъсали полуоска,защото за да отчита км-жа, значи се върти диференциала, а това няма как да стане ако съединителя ви е отишъл....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Километражът отчита когато автомобилът не се движи дори и на свободна отчита около 10 км/ч .Днес пробвах скоростите и установих , че при опит да тръгна от място на трета скорост при плавно отпускане на съединителя оборотите падат ,след което се чува някакво пукане/хрупане и оборотите се покачват.Това пукане/хрупане се чува и когато изворсирам двигателя(на свободна) до 4500-5000 оборота и пусна рязко педалът на гаста(някаде около 3000 оборота ) .Видимо полуоските не се въртят и доколкото успях да ги достигна не се и клатят. Обърнах се към форумът защото не разбирам много от автомобили а и колата не може да се движи на собствен ход и при евентуално вкарване в сервиз могат да ме излъжат както си искат и сумата да набъбне .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Километражът отчита когато автомобилът не се движи дори и на свободна отчита около 10 км/ч .Днес пробвах скоростите и установих , че при опит да тръгна от място на трета скорост при плавно отпускане на съединителя оборотите падат ,след което се чува някакво пукане/хрупане и оборотите се покачват.Това пукане/хрупане се чува и когато изворсирам двигателя(на свободна) до 4500-5000 оборота и пусна рязко педалът на гаста(някаде около 3000 оборота ) .Видимо полуоските не се въртят и доколкото успях да ги достигна не се и клатят. Обърнах се към форумът защото не разбирам много от автомобили а и колата не може да се движи на собствен ход и при евентуално вкарване в сервиз могат да ме излъжат както си искат и сумата да набъбне .

....в този случай си търси нова кутия вт ръка ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Километражът отчита когато автомобилът не се движи дори и на свободна отчита около 10 км/ч .Днес пробвах скоростите и установих , че при опит да тръгна от място на трета скорост при плавно отпускане на съединителя оборотите падат ,след което се чува някакво пукане/хрупане и оборотите се покачват.Това пукане/хрупане се чува и когато изворсирам двигателя(на свободна) до 4500-5000 оборота и пусна рязко педалът на гаста(някаде около 3000 оборота ) .Видимо полуоските не се въртят и доколкото успях да ги достигна не се и клатят. Обърнах се към форумът защото не разбирам много от автомобили а и колата не може да се движи на собствен ход и при евентуално вкарване в сервиз могат да ме излъжат както си искат и сумата да набъбне .

На чашката на вътрешното ляво каре има една подсигурителна зегерка, която се е измъкнала и карето е излязло навън, при което не зацепва в зъбите на дифа .

Ако е развален канала на зегерката, може да се импровизира с фланец(при някой стругар), който се закрепва за короната с 4 болта и от там нататък карето никога няма да се измъква .

 

П.П. Ето ти и малко снимков материал, да добиеш по лесно представа .

Прави се ето такъв фланец http://media.snimka.bg/1557/009368658.jpg?r=0

Налага се на короната и се разпробиват дупки, може и 4 както казах по горе . http://media.snimka.bg/1557/009368659.jpg?r=0

После навиваш резби, слагаш си камбанката на карето, върху нея фланеца и завиваш болтовете и си готов с ремонта .

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На чашката на вътрешното ляво каре има една подсигурителна зегерка, която се е измъкнала и карето е излязло навън, при което не зацепва в зъбите на дифа .

Ако е развален канала на зегерката, може да се импровизира с фланец(при някой стругар), който се закрепва за короната с 4 болта и от там нататък карето никога няма да се измъква .

 

П.П. Ето ти и малко снимков материал, да добиеш по лесно представа .

Прави се ето такъв фланец http://media.snimka.bg/1557/009368658.jpg?r=0

Налага се на короната и се разпробиват дупки, може и 4 както казах по горе . http://media.snimka.bg/1557/009368659.jpg?r=0

После навиваш резби, слагаш си камбанката на карето, върху нея фланеца и завиваш болтовете и си готов с ремонта .

....тя неговата не е ли като на Галант примерно кутията? Не с "карето в дифа" ......не е ли японска кутията ? или е френска....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....тя неговата не е ли като на Галант примерно кутията? Не с "карето в дифа" ......не е ли японска кутията ? или е френска....

Пламене, това ти ли си бре, :icon_hmm: или малкия е влезнал във форума през твоя профил ? .:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, това ти ли си бре, :icon_hmm: или малкия е влезнал във форума през твоя профил ? .:D

.....аз съм ,но честно казано съм забравил кое с кое беше...... :icon_blush: за това и питах,.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече втори ден е в сервиз и се оказа , че проблема не е в съединителя .Била се скъсала някаква зегерка на диференциала .Искам да ви попитам , дали скоростната кутия може да се разглобява ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече втори ден е в сервиз и се оказа , че проблема не е в съединителя .Била се скъсала някаква зегерка на диференциала .Искам да ви попитам , дали скоростната кутия може да се разглобява ?

Ами Той Марин ти каза същото преди 2 дена в пост 5.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече втори ден е в сервиз и се оказа , че проблема не е в съединителя .Била се скъсала някаква зегерка на диференциала .Искам да ви попитам , дали скоростната кутия може да се разглобява ?

Защо изобщо задаваш въпроси, като не четеш отговорите .:D

По горе даже и снимков материал съм ти качил, за трайно решение на проблема .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно не съм разбрал :) .Така и така скоростната кутия бе свалена смених и съединителя (комплект) ,покарах я малко и забелязах някой неща .Първо като натисна спирачката и я задържа (примерно на светофар) оборотите падат на около 200-300 и двигателя започва да се тресе или пък да си променя оборотите,това преди сякаш го нямаше или пък не е било толкова силно изразено.Второто нещо което преди го нямаше е че сега компютърът отчита моментен разход ,а преди беше за 100км (радиото не е оригиналното).И третото е като изворсирам двигателя (примерно 4000 оборота) оборотите падат плавно до около 500 вдигат се до 900-1000 и после падат на около 800 оборота.Тези неща нормални ли са и свързани ли са със смяната на съединителя ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е защото е била без акумулатор за известно време. За оборотите имаше тема за обучение на МПХ. Може и да я покараш 30-40 км градско и да се оправи. За моментния разход: пъхаш ключа и завърташ на първото положение, държиш най-левия бутон на борд компютъра, завърташ ключа на контакт (2-то положение) и натискаш бутона SET ( без да пускаш най-левия бутон) - по този начин променяш показанията ( оставащи километри, среден разход, моментен разход).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като я покарах малко се оправи и вече оборотите не играят .Благодаря на всички които се включиха и споделиха своите знания и опит .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...