hornet_ Публикувано 10 февруари 2016 Сподели Публикувано 10 февруари 2016 Добър ден ,От няколко дни съм собственик на мицубиши спейс стар и днес се сблъсках с първият проблем .Проблемът е следният , както си карах реших да превключа от втора на трета предавка и ..... там няма никой.Пробвах да превключа на друга предавка но нищо.Лостът е твърд ,като го дръпна (примерно наляво) се връща в неутрална ,съединителя е твърд ,но като включа на четвърта и пусна съединителя километражът отчита 40 км/ч .По някаква случайност повредата настъпи до един сервиз ,попитах ги какъв може да е проблема ,а те ми отговориха че съм скъсал съединител и ми предложиха да свалят скоростната кутия и да погледнат и ме зарадваха с една много приятна сума.Въпросът ми е дали някой се сблъсквал с този проблем и как го е отстранил .Спейс стар 1,3 99г Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 февруари 2016 Сподели Публикувано 10 февруари 2016 Добър ден ,От няколко дни съм собственик на мицубиши спейс стар и днес се сблъсках с първият проблем .Проблемът е следният , както си карах реших да превключа от втора на трета предавка и ..... там няма никой.Пробвах да превключа на друга предавка но нищо.Лостът е твърд ,като го дръпна (примерно наляво) се връща в неутрална ,съединителя е твърд ,но като включа на четвърта и пусна съединителя километражът отчита 40 км/ч .По някаква случайност повредата настъпи до един сервиз ,попитах ги какъв може да е проблема ,а те ми отговориха че съм скъсал съединител и ми предложиха да свалят скоростната кутия и да погледнат и ме зарадваха с една много приятна сума.Въпросът ми е дали някой се сблъсквал с този проблем и как го е отстранил .Спейс стар 1,3 99г......съединителя не може да се скъса, и да отчита на км-жа 40 км./ч........по скоро сте скъсали полуоска,защото за да отчита км-жа, значи се върти диференциала, а това няма как да стане ако съединителя ви е отишъл.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hornet_ Публикувано 10 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 10 февруари 2016 Километражът отчита когато автомобилът не се движи дори и на свободна отчита около 10 км/ч .Днес пробвах скоростите и установих , че при опит да тръгна от място на трета скорост при плавно отпускане на съединителя оборотите падат ,след което се чува някакво пукане/хрупане и оборотите се покачват.Това пукане/хрупане се чува и когато изворсирам двигателя(на свободна) до 4500-5000 оборота и пусна рязко педалът на гаста(някаде около 3000 оборота ) .Видимо полуоските не се въртят и доколкото успях да ги достигна не се и клатят. Обърнах се към форумът защото не разбирам много от автомобили а и колата не може да се движи на собствен ход и при евентуално вкарване в сервиз могат да ме излъжат както си искат и сумата да набъбне . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 февруари 2016 Сподели Публикувано 10 февруари 2016 Километражът отчита когато автомобилът не се движи дори и на свободна отчита около 10 км/ч .Днес пробвах скоростите и установих , че при опит да тръгна от място на трета скорост при плавно отпускане на съединителя оборотите падат ,след което се чува някакво пукане/хрупане и оборотите се покачват.Това пукане/хрупане се чува и когато изворсирам двигателя(на свободна) до 4500-5000 оборота и пусна рязко педалът на гаста(някаде около 3000 оборота ) .Видимо полуоските не се въртят и доколкото успях да ги достигна не се и клатят. Обърнах се към форумът защото не разбирам много от автомобили а и колата не може да се движи на собствен ход и при евентуално вкарване в сервиз могат да ме излъжат както си искат и сумата да набъбне .....в този случай си търси нова кутия вт ръка ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 февруари 2016 Сподели Публикувано 10 февруари 2016 (редакция) Километражът отчита когато автомобилът не се движи дори и на свободна отчита около 10 км/ч .Днес пробвах скоростите и установих , че при опит да тръгна от място на трета скорост при плавно отпускане на съединителя оборотите падат ,след което се чува някакво пукане/хрупане и оборотите се покачват.Това пукане/хрупане се чува и когато изворсирам двигателя(на свободна) до 4500-5000 оборота и пусна рязко педалът на гаста(някаде около 3000 оборота ) .Видимо полуоските не се въртят и доколкото успях да ги достигна не се и клатят. Обърнах се към форумът защото не разбирам много от автомобили а и колата не може да се движи на собствен ход и при евентуално вкарване в сервиз могат да ме излъжат както си искат и сумата да набъбне .На чашката на вътрешното ляво каре има една подсигурителна зегерка, която се е измъкнала и карето е излязло навън, при което не зацепва в зъбите на дифа .Ако е развален канала на зегерката, може да се импровизира с фланец(при някой стругар), който се закрепва за короната с 4 болта и от там нататък карето никога няма да се измъква . П.П. Ето ти и малко снимков материал, да добиеш по лесно представа .Прави се ето такъв фланец http://media.snimka.bg/1557/009368658.jpg?r=0Налага се на короната и се разпробиват дупки, може и 4 както казах по горе . http://media.snimka.bg/1557/009368659.jpg?r=0 После навиваш резби, слагаш си камбанката на карето, върху нея фланеца и завиваш болтовете и си готов с ремонта . Редактирано 10 февруари 2016 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 февруари 2016 Сподели Публикувано 10 февруари 2016 На чашката на вътрешното ляво каре има една подсигурителна зегерка, която се е измъкнала и карето е излязло навън, при което не зацепва в зъбите на дифа .Ако е развален канала на зегерката, може да се импровизира с фланец(при някой стругар), който се закрепва за короната с 4 болта и от там нататък карето никога няма да се измъква . П.П. Ето ти и малко снимков материал, да добиеш по лесно представа .Прави се ето такъв фланец http://media.snimka.bg/1557/009368658.jpg?r=0Налага се на короната и се разпробиват дупки, може и 4 както казах по горе . http://media.snimka.bg/1557/009368659.jpg?r=0 После навиваш резби, слагаш си камбанката на карето, върху нея фланеца и завиваш болтовете и си готов с ремонта .....тя неговата не е ли като на Галант примерно кутията? Не с "карето в дифа" ......не е ли японска кутията ? или е френска.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 февруари 2016 Сподели Публикувано 11 февруари 2016 ....тя неговата не е ли като на Галант примерно кутията? Не с "карето в дифа" ......не е ли японска кутията ? или е френска....Пламене, това ти ли си бре, :icon_hmm: или малкия е влезнал във форума през твоя профил ? .:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 февруари 2016 Сподели Публикувано 11 февруари 2016 Пламене, това ти ли си бре, :icon_hmm: или малкия е влезнал във форума през твоя профил ? .:D.....аз съм ,но честно казано съм забравил кое с кое беше...... :icon_blush: за това и питах,..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hornet_ Публикувано 12 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2016 Колата вече втори ден е в сервиз и се оказа , че проблема не е в съединителя .Била се скъсала някаква зегерка на диференциала .Искам да ви попитам , дали скоростната кутия може да се разглобява ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 12 февруари 2016 Сподели Публикувано 12 февруари 2016 Колата вече втори ден е в сервиз и се оказа , че проблема не е в съединителя .Била се скъсала някаква зегерка на диференциала .Искам да ви попитам , дали скоростната кутия може да се разглобява ?Ами Той Марин ти каза същото преди 2 дена в пост 5. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 февруари 2016 Сподели Публикувано 12 февруари 2016 Колата вече втори ден е в сервиз и се оказа , че проблема не е в съединителя .Била се скъсала някаква зегерка на диференциала .Искам да ви попитам , дали скоростната кутия може да се разглобява ?Защо изобщо задаваш въпроси, като не четеш отговорите .:DПо горе даже и снимков материал съм ти качил, за трайно решение на проблема . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hornet_ Публикувано 12 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2016 Явно не съм разбрал .Така и така скоростната кутия бе свалена смених и съединителя (комплект) ,покарах я малко и забелязах някой неща .Първо като натисна спирачката и я задържа (примерно на светофар) оборотите падат на около 200-300 и двигателя започва да се тресе или пък да си променя оборотите,това преди сякаш го нямаше или пък не е било толкова силно изразено.Второто нещо което преди го нямаше е че сега компютърът отчита моментен разход ,а преди беше за 100км (радиото не е оригиналното).И третото е като изворсирам двигателя (примерно 4000 оборота) оборотите падат плавно до около 500 вдигат се до 900-1000 и после падат на около 800 оборота.Тези неща нормални ли са и свързани ли са със смяната на съединителя ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 12 февруари 2016 Сподели Публикувано 12 февруари 2016 Това е защото е била без акумулатор за известно време. За оборотите имаше тема за обучение на МПХ. Може и да я покараш 30-40 км градско и да се оправи. За моментния разход: пъхаш ключа и завърташ на първото положение, държиш най-левия бутон на борд компютъра, завърташ ключа на контакт (2-то положение) и натискаш бутона SET ( без да пускаш най-левия бутон) - по този начин променяш показанията ( оставащи километри, среден разход, моментен разход). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hornet_ Публикувано 15 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 15 февруари 2016 След като я покарах малко се оправи и вече оборотите не играят .Благодаря на всички които се включиха и споделиха своите знания и опит . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.