n1k3r Публикувано 5 февруари 2016 Сподели Публикувано 5 февруари 2016 От 1 година на сам клаксона като го натисна и забиваше продължаваше да свири. След като до натисна по яко и или ударя с тупаник спира. И сега тука преди 2 седмици вече напълно отказа да слуша копчето. Каквото и да правя клаксона си свири. Свалях релето със ситна шкурка го минах, с препарати за окисление съм го минавал и нищо. Ясно е, че проблема идва от самото копче от вътрешната страна на волана. Но как да стигна до него ? Понеже и еърбега е там. Как мога да го ремонтирам или да търся начини да си сложа друго копче някаде ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 5 февруари 2016 Сподели Публикувано 5 февруари 2016 Махаш акумулатора, развиваш двата винта, изваждашш буксите на лентовия кабел, Махаш airbag-a. Самият бутон за клаксона се съмнявам да може да се ремонтира, но можеш да сложиш друг - аз на моята съм сложил обикновен бутон от електоматериали - разликата е че свири, само когато натиснеш в точно определено място - там където е бутона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 6 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2016 Махаш акумулатора, развиваш двата винта, изваждашш буксите на лентовия кабел, Махаш airbag-a. Самият бутон за клаксона се съмнявам да може да се ремонтира, но можеш да сложиш друг - аз на моята съм сложил обикновен бутон от електоматериали - разликата е че свири, само когато натиснеш в точно определено място - там където е бутона. Предполагам, че говориш за двата винта на самия волан а не на корите около волана ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 6 февруари 2016 Сподели Публикувано 6 февруари 2016 Да, на волана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 6 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2016 Отворих го целия волан всичко разглобих и ми стана ясно, че ново копче ще търся да слагам. Има лентов кабел който по средата е хлътнал навътре и няма оправяне. Благодаря за инфото как се разглабя (супер лесно е и няма нищо сложно). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 6 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2016 Предлагам да се създаде форум с име "Направи си сам или Побългаряване". В нея всеки да сподели кое и как е побългарил и измайсторил. Понеже ние сме майстори в това и ще интересно за новаците. Примерно аз лично обмислям 2 варианта за поправянето на клаксона по най простия и елементарен начин. Мога и тук да споделя идеята, но ще е още по интересно ако се направи този форум. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wsw Публикувано 8 февруари 2016 Сподели Публикувано 8 февруари 2016 СЪГЛАСЕНПредлагам да се създаде форум с име "Направи си сам или Побългаряване". В нея всеки да сподели кое и как е побългарил и измайсторил. Понеже ние сме майстори в това и ще интересно за новаците. Примерно аз лично обмислям 2 варианта за поправянето на клаксона по най простия и елементарен начин. Мога и тук да споделя идеята, но ще е още по интересно ако се направи този форум. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wsw Публикувано 8 февруари 2016 Сподели Публикувано 8 февруари 2016 Съгласен и гласувам с двете ръце "ЗА"! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.