Vessellincho87 Публикувано 10 януари 2016 Сподели Публикувано 10 януари 2016 Здравейте колеги! Парното не духа топло,което е признак на някакъв проблем.Прочетох все теми за този дерт и в крайна сметка установих,че на моята Каризма 1.8 ГДИ 2001 горния маркуч на радиатора пари,когато загрее а долния е топъл едва. Двете клапи ,които са със ел моторчета зад жабката и зад центталната конзола си работят без проблеми. При такъв загрял двигател и при описаните по горе признаци,двата маркуча влизащи в купето единия е едва топъл а другия си е топъл доста.Още един симптом е че при обърнат поток към предно стъкло примерно,въздух си вее през централните решетки и другите такива.Аджеба какъв ми е проблема,въздушен джоб,прецакан термостат или стар антифриз(не съм го сменял)?!? http://vessstz.snimka.bg/automobiles/karizma.892421 Това ли е термостата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 10 януари 2016 Сподели Публикувано 10 януари 2016 (редакция) А защо не запушен радиатор в купето :icon_hmm: Редактирано 10 януари 2016 от Peter G Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
james_bond Публикувано 10 януари 2016 Сподели Публикувано 10 януари 2016 (редакция) Това ти е термостата. :mitsu-smiley: Редактирано 10 януари 2016 от james_bond Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vessellincho87 Публикувано 10 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2016 Благодаря James Bond! И запушен радиатор да е ,защо тогава тръбата ,която излиза от термостата е хладна? Няма логика да е запушен радиатора. Просто върти в малкия кръг и не е отворил напълно термостата. Така си мисля аз Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 10 януари 2016 Сподели Публикувано 10 януари 2016 Радиаторчето на парното е включено в малкия кръг.Термостата оказва влияние когато е заседнал в отворено положение /върти в големия кръг/ и колата не може/трудно вдига температура.При теб щом има разлика в температурата на маркучите към парното - запушен радиатор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vessellincho87 Публикувано 29 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2016 Днес най-после и аз се преродих във моята Каризмичка!!! След вчера сменен термостат,парното започна да се усеща по-добре но не беше желаното от мен. Затова днес имаше разкачане на маркучите към радиаторчето,промивка само със вода(силна водна струя и във двете тръби),докато не започна да излиза само чиста вода.Излезна бая мизерия,главно нещо като пясък.Сглобяване наново и вечерта като стана 3-4 градуса Ооо,Алелуя бейбии парното като е на макс ще ми стопи решетките,става Африка. Барам маркучите към радиаторчето,парят не са барат! Така ,че това беше моя проблем. Ако нямате парно и не сте сменяли термостат,сменяте задължително(такъв по номер на рама) и после промивка на радиаторче. Аз сам си направих всичко. Не беше чак толкова трудно,всеки сам може,е ако му се занимава де. Айде чао за сега,дано съм бил полезен със темата ми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.