Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Vessellincho87

Потребители
  • От него общо

    18
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Stara Zagora

Vessellincho87's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Запали най после тая Каризма,от 10я път,Бая беше удавена ,те свещите като не са със свят и немогат да запалят сместа ,и намокрени и край ,няма палене. Бяха черни,със нагар. Измих ги,изсуших ги ,пробвах ,няма палене. За туй,31лв за брой NGK IZFR6B и от 10то въртене един голям облак отзаде и най накрая запали. Благодаря на всички колеги отзовали се,най вече на Сто Ян и Cvetan Vuleshkov за съветите и насоките!!!
  2. Как се проверяват или замерват кабелите и бобините?
  3. Здравейте колеги! Четох всички теми по този въпрос но нямам отговор защо не иска да запали. Пробвам и със зареден акумулатор,върти даже не пуква.Проблем беше защото не бях обърнал внимание на маслото и беше паднало под минимума а и беше под наклон. Долях масло,бензин има ,ток на свещи има,ток до бензиновата помпа има(4волта) незнам защо е толкова малко. При завъртане да паля я усещам че вибрира. Не съм я развивал да видя вътре във какво положение е. От много въртене изтощава и зареден акумулатор. Накрая вече и спря да върти,върти само стартера. Лампите по таблото могат на умиране. Какво може да се погледне друго? Благодаря!
  4. Не,не светят халогените когато свети лампата на таблото. Вчера рязмебих релетата здрави са и двете но фаровете не светнаха.А ключът лампата му премигва,понякога и спира.Трябва да е във него проблема мисля,то само това остана..Иначе халогените светеха.
  5. Благодаря колега! Отпред го видях къде е ,здрав е. Вътре е явно проблема във това реле защото като натискам копчето и се чува жужене все едно дава на късо и лампата на таблото хем свети хем не. Не съм поглеждал отдолу къде е това реле. Продават ли нови или ттябва да търся втора употреба? Благодаря ти още веднъж за помоща!
  6. Никой ли незнае къде се намират тези релета?
  7. Здравейте колеги! Търсих из форума решение за моя проблем ,който е ,че не ми светят фаровете за мъгла.Светеха но сега само лампата на таблото свети.Задните светят също но отпред не.Четох за някакво реле във които може да е проблема но не го знам къде се намира.Които е запознат със такива проблеми нека се отзове.Благодаря!
  8. И така,малко развитие по темата. След смяна на целия педал със датчика,които е долу и го има само на Каризма след 2000г. всичко се оправи и до сега не ми е светвал Чека.Дано и да не светва никога!
  9. Да GDI 1.8 е,извинявам се че не споменах. Аз прецаках днес всичко. Развъртях някакъв датчик на дроселовата клапа,които после след монтаж се настройва само със компютър и сега карам на някакъв сервизен режим. Във Събота съм при Милен да го оправя. Диагностика той ми направи и показа грешка във дросела. Дали е във датчика незнам. И аз си мисля че ще във педала проблема,защото при определено положение на педала и го усещам кога става.
  10. Здравейте колеги! Имам един проблем,които е много странен,че чак дразнещ. Милен от Пловдив знае за него но искам мнение и от вас. При пътуване на дълъг път,по магистрала най-вече и при една постоянна скорост без изпреварвания ми светва Чек Енджин и колата губи мощност,поддържа обороти но много ниски и трудно се форсира. Изгасвам я ,чакам да изцъка датчиците паля наново и всичко е ок. Тръгвам,след 20-30км същата работа. Вчера забелязах че го направи за 3км два пъти. Милен ми каза за два датчика,които отговарят за газта,единия е долу на педала,другия на дросел клапата. Един от тях ми прави въртелите. Вие какво мислите?
  11. Vessellincho87

    Термостат или...?

    Днес най-после и аз се преродих във моята Каризмичка!!! След вчера сменен термостат,парното започна да се усеща по-добре но не беше желаното от мен. Затова днес имаше разкачане на маркучите към радиаторчето,промивка само със вода(силна водна струя и във двете тръби),докато не започна да излиза само чиста вода.Излезна бая мизерия,главно нещо като пясък.Сглобяване наново и вечерта като стана 3-4 градуса Ооо,Алелуя бейбии парното като е на макс ще ми стопи решетките,става Африка. Барам маркучите към радиаторчето,парят не са барат! Така ,че това беше моя проблем. Ако нямате парно и не сте сменяли термостат,сменяте задължително(такъв по номер на рама) и после промивка на радиаторче. Аз сам си направих всичко. Не беше чак толкова трудно,всеки сам може,е ако му се занимава де. Айде чао за сега,дано съм бил полезен със темата ми.
  12. Vessellincho87

    Термостат или...?

    Благодаря James Bond! И запушен радиатор да е ,защо тогава тръбата ,която излиза от термостата е хладна? Няма логика да е запушен радиатора. Просто върти в малкия кръг и не е отворил напълно термостата. Така си мисля аз
  13. Здравейте колеги! Парното не духа топло,което е признак на някакъв проблем.Прочетох все теми за този дерт и в крайна сметка установих,че на моята Каризма 1.8 ГДИ 2001 горния маркуч на радиатора пари,когато загрее а долния е топъл едва. Двете клапи ,които са със ел моторчета зад жабката и зад центталната конзола си работят без проблеми. При такъв загрял двигател и при описаните по горе признаци,двата маркуча влизащи в купето единия е едва топъл а другия си е топъл доста.Още един симптом е че при обърнат поток към предно стъкло примерно,въздух си вее през централните решетки и другите такива. Аджеба какъв ми е проблема,въздушен джоб,прецакан термостат или стар антифриз(не съм го сменял)?!? http://vessstz.snimka.bg/automobiles/karizma.892421 Това ли е термостата?
  14. Колеги търся въпросните лули,да са във добро състояние без нагар вътре и със ясно виждаща се пружинка. Надявам се за нормални цени( нови такива са по 50лв./бр.) Благодаря! Инфо на Л.С. или 0885516231 Веселин. Приятен ден!
  15. Здравейте колеги! Искам да питам съвместими ли са амортисьиорите на Лансер и Каризма и във кои години? Благодаря!
×
×
  • Създаване...