Премини към съдържание

Термостат или...?


Препоръчано мнение

Здравейте колеги! Парното не духа топло,което е признак на някакъв проблем.Прочетох все теми за този дерт и в крайна сметка установих,че на моята Каризма 1.8 ГДИ 2001 горния маркуч на радиатора пари,когато загрее а долния е топъл едва. Двете клапи ,които са със ел моторчета зад жабката и зад центталната конзола си работят без проблеми. При такъв загрял двигател и при описаните по горе признаци,двата маркуча влизащи в купето единия е едва топъл а другия си е топъл доста.Още един симптом е че при обърнат поток към предно стъкло примерно,въздух си вее през централните решетки и другите такива.

Аджеба какъв ми е проблема,въздушен джоб,прецакан термостат или стар антифриз(не съм го сменял)?!?

http://vessstz.snimka.bg/automobiles/karizma.892421

Това ли е термостата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря James Bond! И запушен радиатор да е ,защо тогава тръбата ,която излиза от термостата е хладна? Няма логика да е запушен радиатора. Просто върти в малкия кръг и не е отворил напълно термостата. Така си мисля аз

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Радиаторчето на парното е включено в малкия кръг.

Термостата оказва влияние когато е заседнал в отворено положение /върти в големия кръг/ и колата не може/трудно вдига температура.

При теб щом има разлика в температурата на маркучите към парното - запушен радиатор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Днес най-после и аз се преродих във моята Каризмичка!!! След вчера сменен термостат,парното започна да се усеща по-добре но не беше желаното от мен. Затова днес имаше разкачане на маркучите към радиаторчето,промивка само със вода(силна водна струя и във двете тръби),докато не започна да излиза само чиста вода.Излезна бая мизерия,главно нещо като пясък.Сглобяване наново и вечерта като стана 3-4 градуса Ооо,Алелуя бейбии парното като е на макс ще ми стопи решетките,става Африка. Барам маркучите към радиаторчето,парят не са барат! Така ,че това беше моя проблем. Ако нямате парно и не сте сменяли термостат,сменяте задължително(такъв по номер на рама) и после промивка на радиаторче. Аз сам си направих всичко. Не беше чак толкова трудно,всеки сам може,е ако му се занимава де. Айде чао за сега,дано съм бил полезен със темата ми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...