Премини към съдържание

Gdi 1.8 2000г.


аско

Препоръчано мнение

Здравейте,от вчера се появи тоз проблем,като изключа от скорост и колата гасне,от кво може да е? Него прави постоянно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,от вчера се появи тоз проблем,като изключа от скорост и колата гасне,от кво може да е? Него прави постоянно!

Стъпковото моторче.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За смяна така ли?

Тези моторчета май не подлежът много на ремонт.

Новите са много скъпи, вариант е втора употреба, но и то дали ще е читаво. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,от вчера се появи тоз проблем,като изключа от скорост и колата гасне,от кво може да е? Него прави постоянно!

......дайте малко по подробно......колата ви с ел..дросел ли е? Сменявали ли сте акумулатора скоро?Падало ли е напрежението му ?Откачали ли сте го?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......дайте малко по подробно......колата ви с ел..дросел ли е? Сменявали ли сте акумулатора скоро?Падало ли е напрежението му ?Откачали ли сте го?

Незнам дали е на ел.дросел!Акумулатора е сменен преди 4 месеца с нов!Преди дни го бях свалил за малко на другата кола това проблем ли е?да да бях откачил акумулатора! Жената я кара и вика че днеска пък ваобще не е изгаснало!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила се обучава след продължително разкачане на акомулатора.Ако е повече от 15мин.си губи настройките,дори и в книжката за експлоатация на автомобила е описано.

За ГДИ незнам,може процедурата да е малко по различна,но за обикновенните бензинови мотори:работи на обороти докато достигне работна т-м.след което се гаси,стартира се работи 10мин.гаси се пак се стартира и проблема с разкачането е решен иначе,колата гасне или държи около 500 оборота.

Редактирано от BO4O1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали е на ел.дросел!Акумулатора е сменен преди 4 месеца с нов!Преди дни го бях свалил за малко на другата кола това проблем ли е?да да бях откачил акумулатора! Жената я кара и вика че днеска пък ваобще не е изгаснало!

......тогава направете следното: на загрял мотор,изкл. всички консуматори като фарове, парно,реотани и т.н. и откачете минусовата клема на акумулатора за 5 мин.......след което я закачете отново и подайте на контакт за 1 сек, след което изкл. от контакт.......изчакайте така около 30-40 сек като през това време ще се чуе щракване на реле в купето.....след това запалете мотора и оставете да работи на празен ход 5-10 мин.........след това изгасете и запалете отново и покарайте около 10-30 км. нормално каране ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...