Премини към съдържание

Lancer Sportback Ralliart 2010


MetodiK

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Не съм на ти с Митсубиши, затова реших да се регистрирам тук и да се допитам до вашият форум.

 

Харесал съм такова въпросно митсубиши, CVT кутия.

 

Може ли да дадете малко повече информация за Ralliart модела - слаби места, плюсове и минуси, поддръжка и тн. Трябва ли да ме притеснява това че кутията е CVT? Има ли майстори които могат да я оправят при евентуален проблем?

 

Колата която съм харесал е 2009та, на 102 000 км. Предполагам във форума има повече информация за задвижването (4х4), но немога да открия.

 

В момента също карам 4х4 (Audi A4 2006та) и просто ми е интересно как е при Лансера.

 

Може и да изпускам нещо, но поне това е което се сещам в момента.

 

Благодаря предварително на всички включили се!

 

Поздрави,

Мето

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех че има RallyArt с CVT кутия, за мен е малко безумно на~240 коня да сложат такава кутия, сигурен ли си че става въпрос за RallyArt ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей me4o,

 

Колата е Ralliart, да.

 

http://i68.tinypic.com/2z8dcg0.jpg

 

Това на снимката не е ли CVT кутия?

Редактирано от MetodiK
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей me4o,

 

Колата е Ralliart, да.

 

http://i68.tinypic.com/2z8dcg0.jpg

 

Това на снимката не е ли CVT кутия?

 

Не, не CVT кутия, а даже пише, че е SST с два съединителя на табелата. Колата е много добра, но трябва много внимателно да прегледа при специалист за оценка на текущото й състояние. Има ли сервизна история в България?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, благодаря за пояснението!

 

Колата е от Швейцария, но замина прекалено бързо, и не успях много да разбера за нея.

 

Търсенето продължава, като минус може би ще е че колата ще я взема "на сляпо" - най-вероятно ще се огледа от човек, но предполагам няма да минава проверка през сервиз, а директно ще се качи на автовоза.

 

Чета че има доста често срещан проблем с хидравличната помпа, има ли нещо вярно? Скъпа ли е тази помпа?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както каза SLX скоростната кутия е SST, същата която се слага в Евото. Разликата е в електрониката, липсва Super-Sport режима който го има в Евото. Има начин за префлашване и да се сдобиш с този режим.

AWD системата идва от Ево, но без Active Yaw Control на задния диференциал. Това ще рече, че няма разпределяне на въртящия момент между задно ляво и дясно колело.

Двигателя е съшият от Ево Х, но с по-малка турбина, по-малък интеркулер. За щастие можеш директно да ги замениш с такива от Ево Х, даже мога да те уредя с някой заводски Ево Х части от мойто :)

Спирачките са слаби за тази кола защото идват от Lancer GTS (американския). Лесно се кривят при Лансера, не питай с повече мощ за колко време ще им видиш сметката.

Джантите са също от Лансер и купето е с плитките калници, демек не се надявай на много широки гуми.

Окачването е по-близко до Лансер от колкото до Ево.

 

Какви са ти плановете за тази кола? Защо не се огледаш за някое Ево Х?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей LiX,

 

Много благодаря за изчерпателното мнение!!!

 

Честно казано плановете ми бяха да я покарам известно време и евентуално след 6-12 мес да се пусне за продажба. Ако колата ми хареса предполагам че няма да се продава скоро. За ЕВО Х не се оглеждам, защото е доста над бюджета ми.

 

Можеш ли да споделиш каква е тази "ACD Pumpe neu" - предполагам е скъпа, но може би в БГ цената е по приемлива отколкото в CHF (където е 3к франка).

 

Ако трябва да съм честен, колата изпадна съвсем случайно, но за съжаление се продаде в рамките на 1 час. Сега оглеждам и чакам нещо което да ми хване окото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей LiX,

 

Много благодаря за изчерпателното мнение!!!

 

Честно казано плановете ми бяха да я покарам известно време и евентуално след 6-12 мес да се пусне за продажба. Ако колата ми хареса предполагам че няма да се продава скоро. За ЕВО Х не се оглеждам, защото е доста над бюджета ми.

 

Можеш ли да споделиш каква е тази "ACD Pumpe neu" - предполагам е скъпа, но може би в БГ цената е по приемлива отколкото в CHF (където е 3к франка).

 

Ако трябва да съм честен, колата изпадна съвсем случайно, но за съжаление се продаде в рамките на 1 час. Сега оглеждам и чакам нещо което да ми хване окото.

 

Това е хидравличната помпа на AWD системата. Скъпа е да и не се намира лесно, да не говорим че за втора ръка трябва най-малкото да се сервизира и за самата подмяна трябва MUT III уред, с който разполагат дилърите.

 

Ако колата която гледаш е с подменена помпа се интересувай с нова ли е сменена и дали смяната е извършена от официален дилър. Много студеното време (-20 С и отгоре) и корозията скапват помпата. Канадците с техния климат имат редовни проблеми с помпата. Швейцарците явно и при тях е достатъчно студено щом сменят помпи.

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...