MetodiK Публикувано 12 ноември 2015 Сподели Публикувано 12 ноември 2015 Здравейте, Не съм на ти с Митсубиши, затова реших да се регистрирам тук и да се допитам до вашият форум. Харесал съм такова въпросно митсубиши, CVT кутия. Може ли да дадете малко повече информация за Ralliart модела - слаби места, плюсове и минуси, поддръжка и тн. Трябва ли да ме притеснява това че кутията е CVT? Има ли майстори които могат да я оправят при евентуален проблем? Колата която съм харесал е 2009та, на 102 000 км. Предполагам във форума има повече информация за задвижването (4х4), но немога да открия. В момента също карам 4х4 (Audi A4 2006та) и просто ми е интересно как е при Лансера. Може и да изпускам нещо, но поне това е което се сещам в момента. Благодаря предварително на всички включили се! Поздрави,Мето Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 12 ноември 2015 Сподели Публикувано 12 ноември 2015 Не знаех че има RallyArt с CVT кутия, за мен е малко безумно на~240 коня да сложат такава кутия, сигурен ли си че става въпрос за RallyArt ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MetodiK Публикувано 12 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 12 ноември 2015 (редакция) Здравей me4o, Колата е Ralliart, да. http://i68.tinypic.com/2z8dcg0.jpg Това на снимката не е ли CVT кутия? Редактирано 12 ноември 2015 от MetodiK Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 ноември 2015 Сподели Публикувано 12 ноември 2015 Здравей me4o, Колата е Ralliart, да. http://i68.tinypic.com/2z8dcg0.jpg Това на снимката не е ли CVT кутия? Не, не CVT кутия, а даже пише, че е SST с два съединителя на табелата. Колата е много добра, но трябва много внимателно да прегледа при специалист за оценка на текущото й състояние. Има ли сервизна история в България? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MetodiK Публикувано 12 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 12 ноември 2015 Ясно, благодаря за пояснението! Колата е от Швейцария, но замина прекалено бързо, и не успях много да разбера за нея. Търсенето продължава, като минус може би ще е че колата ще я взема "на сляпо" - най-вероятно ще се огледа от човек, но предполагам няма да минава проверка през сервиз, а директно ще се качи на автовоза. Чета че има доста често срещан проблем с хидравличната помпа, има ли нещо вярно? Скъпа ли е тази помпа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 12 ноември 2015 Сподели Публикувано 12 ноември 2015 Както каза SLX скоростната кутия е SST, същата която се слага в Евото. Разликата е в електрониката, липсва Super-Sport режима който го има в Евото. Има начин за префлашване и да се сдобиш с този режим. AWD системата идва от Ево, но без Active Yaw Control на задния диференциал. Това ще рече, че няма разпределяне на въртящия момент между задно ляво и дясно колело.Двигателя е съшият от Ево Х, но с по-малка турбина, по-малък интеркулер. За щастие можеш директно да ги замениш с такива от Ево Х, даже мога да те уредя с някой заводски Ево Х части от мойто Спирачките са слаби за тази кола защото идват от Lancer GTS (американския). Лесно се кривят при Лансера, не питай с повече мощ за колко време ще им видиш сметката.Джантите са също от Лансер и купето е с плитките калници, демек не се надявай на много широки гуми.Окачването е по-близко до Лансер от колкото до Ево. Какви са ти плановете за тази кола? Защо не се огледаш за някое Ево Х? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MetodiK Публикувано 16 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2015 Здравей LiX, Много благодаря за изчерпателното мнение!!! Честно казано плановете ми бяха да я покарам известно време и евентуално след 6-12 мес да се пусне за продажба. Ако колата ми хареса предполагам че няма да се продава скоро. За ЕВО Х не се оглеждам, защото е доста над бюджета ми. Можеш ли да споделиш каква е тази "ACD Pumpe neu" - предполагам е скъпа, но може би в БГ цената е по приемлива отколкото в CHF (където е 3к франка). Ако трябва да съм честен, колата изпадна съвсем случайно, но за съжаление се продаде в рамките на 1 час. Сега оглеждам и чакам нещо което да ми хване окото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 16 ноември 2015 Сподели Публикувано 16 ноември 2015 Здравей LiX, Много благодаря за изчерпателното мнение!!! Честно казано плановете ми бяха да я покарам известно време и евентуално след 6-12 мес да се пусне за продажба. Ако колата ми хареса предполагам че няма да се продава скоро. За ЕВО Х не се оглеждам, защото е доста над бюджета ми. Можеш ли да споделиш каква е тази "ACD Pumpe neu" - предполагам е скъпа, но може би в БГ цената е по приемлива отколкото в CHF (където е 3к франка). Ако трябва да съм честен, колата изпадна съвсем случайно, но за съжаление се продаде в рамките на 1 час. Сега оглеждам и чакам нещо което да ми хване окото. Това е хидравличната помпа на AWD системата. Скъпа е да и не се намира лесно, да не говорим че за втора ръка трябва най-малкото да се сервизира и за самата подмяна трябва MUT III уред, с който разполагат дилърите. Ако колата която гледаш е с подменена помпа се интересувай с нова ли е сменена и дали смяната е извършена от официален дилър. Много студеното време (-20 С и отгоре) и корозията скапват помпата. Канадците с техния климат имат редовни проблеми с помпата. Швейцарците явно и при тях е достатъчно студено щом сменят помпи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.