Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Нова придобивка Паджеро I 2.5ТД


Препоръчано мнение

Здравейте!! От около месец съм с новата придобивка: Mitsubishi Pajero Wagon, произведен 12.1988, 2.5тди 70kW/95к.с./, ел.стъкла, климатик. Автомобилът е внесен от Япония преди около 20 години. Купих го от с течаща секторна/кормилна/ кутия, тече около 250мл/1000км, и трудно включваща 2-ра скорост докато е студен. Въпреки тези си "кусури" е в отлично състояние, караше го приятел, като караше е силна дума, минаваше по не повече от 1500-2000км на година и никога не е влизал в гори и офроуд трасета. Та затова го взех без да се замислям. Но от 10 дни имам проблем, който не можаха да диагностицират в нито един от сервизите, в които ходих(а те хич не са малко). Чух много и най различни мнения и най вече предположения. Та от около 10 дни започна да връща антифриза (около 300мл) в разширителния съд и след това не си го прибира. Смених капачката - без промяна. Радиатора в долната си част е постоянно студен както и маркуча долу, а иначе загрява доста бързо(при -1 градус след като го запалих имах горещо духащо парно точно след 70 секунди) но стрелката никога не преминава малко над началото на сектора за нормалната температура. Казаха ми термостат, извадиха термостата и карах без такъв около 200 км и пак нищо,пак си изхвърляше антифриза. Сложиха нов и ми казаха да карам докато отвори за да се обезвъздуши системата. Минах около 50 км, от които 20 в пресечена местност с включено 4х4 на 1-ва и 2-ра скорост, но не можа да загрее толкова, че да отвори термостата. Казаха, че сигурно колата "надува". Последва газанализатор-тест, който бе отрицателен. Преди 3 дни запалих и тръгнах и след около километър видях, че стрелката на температурата е стигнала малко над средата(където трябва да е 90 градуса), спрях и долния маркуч на радиатора бе топъл, както и радиатора, но се наложи да долея около 2 литра антифриз, след което стрелката на температурата стига слезе на около 60градуса и до сега си достига максимум до там(като го достига след около километър каране максимум или до 1,5 минути работа на място). От тогава ми се наложи да доливам(сутрин) по около 2 литра антифриз. Няма никакви следи от течове под колата или около двигателя и радиатора. Не пуши като я карам или като я форсирам, маслото си е черно и в нормално състояние. Двигателят работи гладко, сутрин пали от четвърт. Днес забелязах, че докато работи двигателя и извадя щеката за маслото излиза бял дим подобен на пара, но по щеката няма нищо друго освен масло, нито конденз, нито капки от друга течност. А иначе все така си изтиква антифриза и не си го прибира. Проверих и маркучите от радиатора до разширителния съд, всички са ок. Та по сервизите чух, че е спукана главата, че не работи водната помпа, че е запушен радиатора, че е спукан блока, че са "заминали сегментите", и какво ли още не. Та ако има някой съвет или насока ще се радвам да прочета. Благодаря!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

провери маркучето което е в разширителното казанче и през което трябва да засмуква обратно течността когато двигателя се охлажда, може да е спукано и да засмуква от там въздух.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

провери маркучето което е в разширителното казанче и през което трябва да засмуква обратно течността когато двигателя се охлажда, може да е спукано и да засмуква от там въздух.

 

 

Проверено е. Здраво е. Когато изхвърли антифриза в разширителния съд, горния маркуч и горната част на радиатора остават празни,т.е. пълни с въздух под доста голямо налягане, който държи клапана на капачката затворен и не дава възможност на антифриза да се върне. Палих го преди малко студен, без да му доливам, горния маркуч беше наполовина празен. 10секунди след като го запалих, маркуча стана корав.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверено е. Здраво е. Когато изхвърли антифриза в разширителния съд, горния маркуч и горната част на радиатора остават празни,т.е. пълни с въздух под доста голямо налягане, който държи клапана на капачката затворен и не дава възможност на антифриза да се върне. Палих го преди малко студен, без да му доливам, горния маркуч беше наполовина празен. 10секунди след като го запалих, маркуча стана корав.

Не звучи добре, скъсана гарнитура или спукана глава са доста вероятни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверено е. Здраво е. Когато изхвърли антифриза в разширителния съд, горния маркуч и горната част на радиатора остават празни,т.е. пълни с въздух под доста голямо налягане, който държи клапана на капачката затворен и не дава възможност на антифриза да се върне. Палих го преди малко студен, без да му доливам, горния маркуч беше наполовина празен. 10секунди след като го запалих, маркуча стана корав.

........спукана глава ,най вероятно м/у клапаните....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...