kroc11 Публикувано 9 ноември 2015 Сподели Публикувано 9 ноември 2015 Mitsubishi Pajero 3.0 v6 150hp бензин. Държи 2000 оборота и трудно падат. Някакви идеи ? Дали е стъпков мотор или нещо друго ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 ноември 2015 Сподели Публикувано 9 ноември 2015 Mitsubishi Pajero 3.0 v6 150hp бензин. Държи 2000 оборота и трудно падат. Някакви идеи ? Дали е стъпков мотор или нещо друго ?.......много неща, може да е стъпков, може да е айдъл позишън,може да е ЕКУ, може да е ТПС..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kroc11 Публикувано 13 април 2016 Автор Сподели Публикувано 13 април 2016 Здравейте колеги,от 3 дни имам проблем с пажеро 2. 150. 3000. При каране по4ва да надува марку4ите и изхвърля те4ност в къзан4ето има и мехури. При работа на място няма проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 април 2016 Сподели Публикувано 13 април 2016 Здравейте колеги,от 3 дни имам проблем с пажеро 2. 150. 3000. При каране по4ва да надува марку4ите и изхвърля те4ност в къзан4ето има и мехури. При работа на място няма проблем......гарнитура глава, или спукана глава.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elkoko Публикувано 17 април 2016 Сподели Публикувано 17 април 2016 Здравейте, получих проблеми със спирачките след като не бях карал колата 15 дни. Първо започна да задържа задно ляво колело и ми светна ABS и ръчна спирачка,придружени със звуков сигнал.Посетих сервиз при което ми установиха блокирало цилиндърче и износени накладки. След ремонт се появи епизодично изсвирване от сервото,за което ми обясниха ,че не могат да установят защо се получава, тъй като нямали софтуер за модела. Това напомпване продължава и при натискане на спирачки,моля помагайте, тъй като ме предупредиха да не експериментирам с оторизиран сервиз в моят регион. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kroc11 Публикувано 20 април 2016 Автор Сподели Публикувано 20 април 2016 Май излезе от радиатора,по малкото зло.Кажете какво масло да слагам.Досега карах с репсол 10w40 но по4на да го бута по малко.А се обаждат и повдига4и,миналата година ги сменях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kroc11 Публикувано 30 април 2016 Автор Сподели Публикувано 30 април 2016 Колеги помощ,от два дена паджерото ми съсипва нервите.Температурата добре,но когато го карам връща те4ност в казана и после нея дръпва обратно.Питата отгоре е празна.По4на когато загрее и да не пали,истини ли малко и пали.Кажете от какво може да е.Дали някой дат4ик за температура или дат4ик на хол.Проверих има искра но не пали.Помощ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 2 Май 2016 Сподели Публикувано 2 Май 2016 Като за начало опитай с нова капачка на радиатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kroc11 Публикувано 22 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2016 Проблема е решен,издухана гарнитура.Сложих нови и край.Колегата беше прав,но все се надявах да се размина с по малко труд,4е там знаете какво разглобяване е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kroc11 Публикувано 2 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 2 юни 2016 Въпрос към колегата DJ Tymbi.Видях 4е разбираш от токове и проблеми по двигателя.Преди да установя проблема с гарнитурата,джипа държеше горе долу някакви обороти,но след като по наду марку4ите,да ли не думна някой дат4ик,или нещо друго.По4на да вдига обороти, или не ще да пали, като загрее вси4ко си е на мястото.Имам 4уството 4е има някъде проблем с токовете.Предварително мерси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kroc11 Публикувано 2 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 2 юни 2016 Да добавя 4е някой дявол ме накара да по4истя стъпковото мотор4е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kroc11 Публикувано 13 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2016 Можели някой да ми каже защо пажерото къса семерингата на коляновият вал.При положение 4е я слагаме както трябва ,и без остри предмети.Ве4е втори път при скорост 140 за около 50 километра и по4ва да хвърля маслото.Ако някой има идея моля да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 юли 2016 Сподели Публикувано 14 юли 2016 Можели някой да ми каже защо пажерото къса семерингата на коляновият вал.При положение 4е я слагаме както трябва ,и без остри предмети.Ве4е втори път при скорост 140 за около 50 километра и по4ва да хвърля маслото.Ако някой има идея моля да сподели.Би могло да влиза част от налягането от горивната камера в картера, което пък може да е заради заминали сегменти. Обикновено това е причината. Гори ли масло? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kroc11 Публикувано 14 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2016 Откакто смених гуми4ките маслото го пипа но по малко,примерно на 4000 доливам към 500 гр.Семерингата се къса отпред 4елно,все едно някой я е рязнал.Не сме използвали нищо остро и при двата пъти.По скоро май са нека4ественни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.