Откакто смених гуми4ките маслото го пипа но по малко,примерно на 4000 доливам към 500 гр.Семерингата се къса отпред 4елно,все едно някой я е рязнал.Не сме използвали нищо остро и при двата пъти.По скоро май са нека4ественни.
Можели някой да ми каже защо пажерото къса семерингата на коляновият вал.При положение 4е я слагаме както трябва ,и без остри предмети.Ве4е втори път при скорост 140 за около 50 километра и по4ва да хвърля маслото.Ако някой има идея моля да сподели.
Въпрос към колегата DJ Tymbi.Видях 4е разбираш от токове и проблеми по двигателя.Преди да установя проблема с гарнитурата,джипа държеше горе долу някакви обороти,но след като по наду марку4ите,да ли не думна някой дат4ик,или нещо друго.По4на да вдига обороти, или не ще да пали, като загрее вси4ко си е на мястото.Имам 4уството 4е има някъде проблем с токовете.Предварително мерси.
Проблема е решен,издухана гарнитура.Сложих нови и край.Колегата беше прав,но все се надявах да се размина с по малко труд,4е там знаете какво разглобяване е.
Колеги помощ,от два дена паджерото ми съсипва нервите.Температурата добре,но когато го карам връща те4ност в казана и после нея дръпва обратно.Питата отгоре е празна.По4на когато загрее и да не пали,истини ли малко и пали.Кажете от какво може да е.Дали някой дат4ик за температура или дат4ик на хол.Проверих има искра но не пали.Помощ
Май излезе от радиатора,по малкото зло.Кажете какво масло да слагам.Досега карах с репсол 10w40 но по4на да го бута по малко.А се обаждат и повдига4и,миналата година ги сменях.
Здравейте колеги,от 3 дни имам проблем с пажеро 2. 150. 3000. При каране по4ва да надува марку4ите и изхвърля те4ност в къзан4ето има и мехури. При работа на място няма проблем.