Milen Mallorca Публикувано 9 ноември 2015 Сподели Публикувано 9 ноември 2015 Здравейте, искам да ви питам как мога да намеря номера на катализатора или от къде мога да поръчам на сносна цена нов? Намирам само някакви универсални и други който са втора ръка...мисля че е като този ? https://www.recambioverde.es/catalizador-mitsubishi-outlander-cu0w-2.0-4wd-136-cv-2003-2006-2003-detalle5017022.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 23 ноември 2015 Сподели Публикувано 23 ноември 2015 За номера на катализатора виж в този сайт.http://www.neoriginal.ru/cat/mitsubishi/group_euro_42Q_CU2W_XNHMZL6_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Mallorca Публикувано 23 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2015 Благодаря, но все пак поръчах някакъв симулатор за втората сонда > http://www.ebay.es/itm/161277544342?euid=c76e466ee80541c79b58767f6130b2e9&cp=1да видим дали ще оправи проблема понеже минава преглед колата и изгорелите газове са ок за сега... ще пиша като го монтирам !! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Mallorca Публикувано 26 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 26 ноември 2015 ето резултата да видим дали ще светне пак грешка P0420 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskob Публикувано 21 март 2017 Сподели Публикувано 21 март 2017 Виждам , че темата е стара , но автора би ли споделил резултата . Има го и при мен този проблем с грешка P0420 и търся решение . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 21 март 2017 Сподели Публикувано 21 март 2017 Ами това е единият вариант - с изнасяне на втората ламбда сонда. Номерът е сигналът от нея да повтаря в общи линии сигнала от първата, но поради действието на катализатора, да се изменя в по-малки граници. Ако двете сонди показват 1:1, значи го няма катализаторът. Друг вариант, за който са ми казвали, че не винаги върши работа, но си струва да се пробва - да се вземе сигнал от първата сонда и да се замаже с един резистор и кондензатор -> потърси как се прави емулатор за втора ламбда сонда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskob Публикувано 21 март 2017 Сподели Публикувано 21 март 2017 Правих диагностика на колата преди около година . Показа грешка в подгряването на втората сонда . Миналата седмица я смених . Лампата пак продължи да свети . Направих пак диагностика , този път показа проблем в първата сонда - смених и нея . Почти седмица не светна инспекцията , ноооо..... само толкова . Преди да сменя първата сонда , ходих да се консултирам с газаджията - '' И двете сонди да смениш пак ще свети . Вероятно пеоблема е в катализатора и трябва да го махнеш'' . Да ама аз си знам моето Не махнах катализатора а заложих на сондата . Сега явно и катализатор ще се маха . С намерението съм да изнеса малко в страни сондата както е направил колегата , пък да видим какво ще се получи . Може ли някой колега който е махал катализатор да сподели мнение ? Има ли разлика в шума в разхода , мощността ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MoCkBu4 Публикувано 28 март 2017 Сподели Публикувано 28 март 2017 Здравейте,Тъй като и аз съм изправен пред същия казус, моля да дадете някакво инфо за резултатите от изнасянето на втората сонда и отстраняването на катализатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Mallorca Публикувано 13 юни 2017 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2017 Не съм махал катализатора само с този сепаратор...не ми е светвал чека Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 13 юни 2017 Сподели Публикувано 13 юни 2017 Не бързайте със смяна на катализатора, при мен чека постоянно светваше на катализатор, отидох при DJ-a, направи ми настройки на TPS-a, смених и втората ламбда сонда и вече 2 месеца чека не е светвал, колата си върви идеално на газ и на бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskob Публикувано 15 юни 2017 Сподели Публикувано 15 юни 2017 Аз също се въздържах от смяна или премахване на катализатора. Светването на чека според мен се дължи и на неправилна настройка на газовата. При богата или бедна смес. Не съм убеден , че компютъра на АГУ-то успява да компенсира сместа. Имам в предвид това , че при мен имаше проблеми с изпарителя ( редуктора на налягане) . При различно подадено налягане към рейката , чека реагираше. При правилното , чека изгасна .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.