milenjs Публикувано 22 юни 2007 Сподели Публикувано 22 юни 2007 Colt-a си го оставям на жената да го кара, перфектен автомобил но ми трябва нещо по голямо. Гледах доста - разни рена, фиатове, пробвах ама... като си карал веднъж митсубиши нищо друго не ти харесва :icon_n_king: Та тези дни трябва да се закупува другия автомобил и молбата ми към собствениците на подобни е да споделят за какво да внимавам при огледа на автомобила? Мога да отделя около 6000, хвърих едно око в мобиле.бг, има избор, харесах даже едно Mitsubishi Space wagon 2.0 gaz, '94г.,5800, не знам дали си струва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki64 Публикувано 22 юни 2007 Сподели Публикувано 22 юни 2007 Colt-a си го оставям на жената да го кара, перфектен автомобил но ми трябва нещо по голямо. Гледах доста - разни рена, фиатове, пробвах ама... като си карал веднъж митсубиши нищо друго не ти харесва :icon_n_king: Та тези дни трябва да се закупува другия автомобил и молбата ми към собствениците на подобни е да споделят за какво да внимавам при огледа на автомобила? Мога да отделя около 6000, хвърих едно око в мобиле.бг, има избор, харесах даже едно Mitsubishi Space wagon 2.0 gaz, '94г.,5800, не знам дали си струва?Хубаво е поне да го прекараш през някой познат в сервиз, да го огледаш външно отвсякъде. То това си е ясно и може би не трябва да го казвам. Аз лично на моето(предишно) вагонче съм сменял за около 100 000 км каране в БГ ( взех го на 42 000) само биалетки предни, предни дискове на 110 000 км пробег(можеше и да не ги сменям, но вероятно поради тежкия ми крак и на газта и спирачката, малко ги бях поизкривил, без да са износени - но това е често срещано при по-тежките :mitsu-smiley: според знаещите), накладки предни 2 пъти и 1 път задни, за ремъци и агренажни колелета не говорим(то си е ясно и се прави на всеки автомолбил)...и май ремонтите с това ги приключвам..Защо го казвам - при нормална експлоатация(читави масла и консумативи, редовно сменяни на квалифицирани места), това са според мен са слабите места които аз бих погледнал. Като цяло - прекрасен автомобил. Не ми се даваше на чужд човек, затова и ми го взе кумеца.Даписаното дотук е лично мнение и не гарантира пълното познаване и експлоатация на автомобила.Успех! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 24 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 24 юни 2007 Благодаря колега за ценната информация, че това ще е автомобила е ясно, съединителя и дисковете ще им обърна повечко внимание при огледа, само се чудя сега за вида на мотора - дизел, бензин или бензин на газ. Кой на най-удачния вариант? И има ли по-добри версии на двигателите или всички са си железни? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki64 Публикувано 24 юни 2007 Сподели Публикувано 24 юни 2007 Благодаря колега за ценната информация, че това ще е автомобила е ясно, съединителя и дисковете ще им обърна повечко внимание при огледа, само се чудя сега за вида на мотора - дизел, бензин или бензин на газ. Кой на най-удачния вариант? И има ли по-добри версии на двигателите или всички са си железни?Прочети малко тук:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ic=2683&hl=Както и тук:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ic=2417&hl=И в двете съм писал по нещо, което има отношение към спейс вагона.Газ не е проблем никакъв да се монтира. Само дето така и не успях да "угася" една лампичка на таблото, но после разбрах, че на газ си е така... :icon_bye: ..или поне при моите майстори, които никак не бяха лоши тогава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 25 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 25 юни 2007 Прочетох, само една неяснота имам - всички модели ли са 4х4 и дали има модели на които може да се включва/изключва предаването. Преди малко говорих с един пич за неговото вагонче, каза ми че автомобила му е перфектен, купувачите които са го гледали не се харесали този недостатък че 4х4 не може да се изключвало? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 25 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 25 юни 2007 Значи да разбирам че 4х4 е твърдо, т.е. не може да се превключва между 2х2 и 4х4? В сряда ще гледам едно вагонче в Пловдив, ако някой може да каже къде в града има сервиз където да се погледне компетентно няма да е никак лошо! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 25 юни 2007 Сподели Публикувано 25 юни 2007 Колегата Miroslav е от Ратола Пловдив Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 28 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 28 юни 2007 Не можах вчера да се намеря вагонче, обиколих Стара Загора, Пловдив, Хасково, Харманли... нищо. Единственото вагонче което намерих имаше някакъв проблем - на газ работеше но на бензин като се форсира двигателя прекъсва. Искам да благодаря на колегата Мирослав за съдействието и съветите но автомобила не можеше да се закара до сервиза на Ратола за да се прегледа /няма номера и не ми се рискуваше да го карам до там/.Другата седмица ще прескоча до София - намерих 2-3 вагончета които се продават, съвет къде може там да им се хвърли едно око от специалист за да каже дали стават?Иначе Colt-a ми отново ме изкефи - 510км. изминах за 35 лв. газ, на магистралата - 120 км., другаде около 100, имаше и 40-50 км. градско :D :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.