valkanov Публикувано 7 октомври 2015 Сподели Публикувано 7 октомври 2015 (редакция) :help: Колеги, имам проблем и мисля че е лагера на главината. Не знам дали самият лагер се подменя или цялостно с главината?И каква е цената като цяло?БЛАГОДАРЯ. Редактирано 7 октомври 2015 от Светльо Ангелов Пиши грамотно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 7 октомври 2015 Сподели Публикувано 7 октомври 2015 (редакция) Здравей колега, играл съм го това вече. Ако има бучене след 30км/час и се увеличава значи е лагера. Лагерите се сменят, няма нужда да сменяш цялата главина. Не е за огромно притеснение, можеш да щъкаш из града просто не превишавай скороста и не за дълго. Като цена моя струва около 170-180лв. Взех го от Алекс и съм доволен. Можеш да минеш и с втора употреба ако намериш. Проблема се появи се след дълбока дупка + изкривена джанта. Редактирано 7 октомври 2015 от rafaelo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 7 октомври 2015 Сподели Публикувано 7 октомври 2015 Здравей колега, играл съм го това вече. Ако има бучене след 30км/час и се увеличава значи е лагера. Лагерите се сменят, няма нужда да сменяш цялата главина. Не е за огромно притеснение, можеш да щъкаш из града просто не превишавай скороста и не за дълго. Като цена моя струва около 170-180лв. Взех го от Алекс и съм доволен. Можеш да минеш и с втора употреба ако намериш. Проблема се появи се след дълбока дупка + изкривена джанта. Рафи 130лв. е цената на KOYO при мен отдавна. 170-180 лв. сигурно е струвала преди 5-6 години. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 7 октомври 2015 Сподели Публикувано 7 октомври 2015 Грешка, сега се сетих че това беше с монтажа и всичко хаха простете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 7 октомври 2015 Admin Сподели Публикувано 7 октомври 2015 Добре е да се установи кой лагер е, защото шума се разсейва и често подвежда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 7 октомври 2015 Сподели Публикувано 7 октомври 2015 И aз съм го игрaл тоя филм и зa дa рaзберa дaли е ляв или десен дигнaх колaтa нa подемник нa скорост и гaз.Обикaляш колaтa и слушaш ту лявото ту дясното мойто се окaзa дясно смених целия лaгер глaвинa щот не ми се зaнимaвaше със преси и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 8 октомври 2015 Сподели Публикувано 8 октомври 2015 По-лесно става като я вдигнеш на крик последователно от всяка страна - напр. първо ляво колело във въздуха, а дясно стъпило на земята, после обратното.:icon_thumbup:Ама да не забравяме, че има и задни лагери, които се чуват като предни - ако не са предните, най често се получава задните да са на еднакъв хал, тъй че се подготви и за този вариант.Изобщо провери дали е преден и кой, ако не задни (най-добре и двата). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.