xicxo Публикувано 30 август 2015 Сподели Публикувано 30 август 2015 Здравейте отскоро се интересувам за конкретния модел ,изчетох доста из форума и съм се насочил към покупка на галант с този двигател ,въпросите след всичкото четене са малко ,но смятам от значение: 1- Каква е разликата в двулитровия двигател при моделите 1997-99 и следващите и по-късния такъв също толкова подходящ ли е за АГУ/ГИ 2- Може ли някой да даде цени за консумативи ,включително повдигачи ,предни дискове и окачване ,знам има много теми за това ,но са стари ,интересуват ме цени към днешна дата. Благодаря предварително ,извинявам се ако пускам въпроси с отговори ,които се крият из форума ,но не намерих такава тема ,която да не е отпреди 2+ години ,ако има такава пренасочете ме Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 август 2015 Сподели Публикувано 31 август 2015 Слага се газова, няма проблеми. Моят е 2.5 и не знам за 2.0 как стоят нещата. при 2.5 от 2001-ва година са с OBD II. Предполагам и при 2.0 133 ps е същата работа. Може да си вземеш ГИ с поддръжка на OBD II. В предната модификация (136 понита) ще возиш една безполезна за случая екстра. Малко цени на железа. Спирачни дискове: предни - около 140-150 за двата; задни 130 за двата; накладки - 50-60 лева комплект за едната ос говорим.Носачи: слагам ги по 100 лева на бройка средна цена, защото има по 70-80 лв, а има и по 150-160. Примерно хубав U-образен (дет седи най-отгоре на предницата) е 75-80 кинта, а също хубав крив (хваща се за шенкела отдолу и отива назад към купето) е 160-170. Тук положението с тампоните и кой шарнир точно може да се сменя като остава стария носач, не знам. Мисля че сменят задния, т.е. има резервна част тампон за там, а отпред поне на моя монолитна отливка, демек шарнирът е отлят в самото тяло на носача и него може би само го рециклират. Не съм го правил това, но да кажем 20 лева за там да ти го рециклират. Правите носачи са по 100-ина лева.Ремъчното обслужване: горе-долу 40 лева за обтяжна ролка и 30 за паразитна; 140-50 за хидравличния обтегач ако ще го сменяш; ремъкът е към 50 лева, а другите са по-евтини (25-35 грубо за един). Ремъкът на балансиращия вал ти е 20-ина лева. Водна помпа 80-100 някъде ... Друго не се сещам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xicxo Публикувано 31 август 2015 Автор Сподели Публикувано 31 август 2015 (редакция) Благодаря за изчерпателната информация ,единственото ,което ме замисля сериозно са тези кривящи се дискове ,наистина ли се броят едва ли не като консуматив? Задните и те ли се кривят така лесно? Колко км. изкарват нови/изправени ,някой да си води статистика ? Редактирано 31 август 2015 от xicxo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 31 август 2015 Сподели Публикувано 31 август 2015 Няма какво да те притесняват дисковете ... Кривят се ако натискаш спирачките желнатската - със 120 км/ч да се изправиш на спирачките например ... Аз за 4 години още не съм ги изкривил мойте Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 31 август 2015 Сподели Публикувано 31 август 2015 Това дали ще се изкривят зависи от разни фактори като - стил на шофиране, състояние на спирачната система, качеството/комбинацията на подбраните компоненти, размер на дисковете, състояние на лагер главините, ръчка/автомат ли е колата.Ако трябваше да се степенуват по кривене според размера то би изглеждало така 256/24 < 276/24 < 276/26 (според мен). Има доста изписано във форума за дискове и апарати, ъпгрейди за по динамичните на пътя.Ако вземеш фейслифтов EA2A т.е. 2.0 бензин, мисля той е с 276/26 дискове и еднобутални апарати т.е. вероятността да се изкривят се минимизира при подбрани компоненти и добро техническо състояние. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xicxo Публикувано 31 август 2015 Автор Сподели Публикувано 31 август 2015 Значи не е толкова жестока диагнозата ,понеже в някои теми едва ли не се казва на годината по 2 пъти трябва да се сменят ,стила ми на каране по мое мнение е адски спокоен ,но не смятам постоянно да мисля как да спирам или на светофара да връщам предавки за да намалям... Ще помисля още малко ,понеже съм в чужбина и като се върна ще почна да оглеждам и да искам мнения отново Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.