Премини към съдържание

Проблем


Препоръчано мнение

Здравейте наскоро си купих мицубиши галант 1.8 бензин 90 година и от няколко дни не иска да запали прегледах всички бушони,кабели на свещите,свещите,бензиновата помпа и всичко си е наред но когато завъртя да запали и не се получава върти на сухо все едно не и се подава бензин моля ако някой има мнение от какво може да не пали нека сподели.Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,провери ли има ли искра на свещите, дюзите пръскат ли или е карбураторен двигателя. Имобилайзер има ли ? :mitsu-smiley: :drinks: Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да проверих има искра от свещите и делкото, а двигателят е пълна инжекция няма имобилаизер,а как да проверя дали дилзите пръскат гориво

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен си, че помпата качва гориво? На края на рейката има един регулатор с 2 маркуча на него. Единия е по-тънък - това е за вакуум - другия е по-голям и е за излишния бензин, който се връща обратно в резервоара... Извади го и виж дали изобщо стига бензин до там. Ако фърля бензин от там - виж дюзите. Ако не - почвай по веригата помпа, филтър... А щом си гледал свещите и са наред и най-вече сухи, и както казваш няма признаци да запали значи най-вероятно изобщо не стига гориво...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това което съм пробвал и гледал до сега е бензиновата помпа давах и ток директно от акумулатора и се чува че върти,отвих горивният филтър и беше пълен с бензин,отворих при дюзите беше пълно и там с бензин.Как да проверя дали самите дюзи пръскат гориво само това не съм гледал

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това не е съвсем гаранция, че всичко е наред. И аз имах такъв проблем - подадеш ли и ток на помпата се чуваше, мъчеше се, даже и качваше по малко (а колко беше задръстена не е истина!). Във филтъра и в рейката попринцип винаги си остава по малко бензин... Извади някой маркуч и тогава завърти да видиш... Или директно от помпата от маркуча или на филтъра също става.. на филтъра трябва да хвърля яко бензин... А филтъра, междудругото, сменяван ли е някога?

За дюзите - това че една дюза работи, не значи че работи както трябва.. Дори и да установиш, на полеви условия, че тя работи, то няма как да си сигурен, че е напълно изправна и че колата ще работи добре.. или дали въобще ще работи. Та, за тая работа си има стендове. И евентуално почистване с ултразвук.

А колата има ли газ?

А някакви симптоми имаше ли преди това или ей така изведнъж - просто не иска да запали? Чек енджин лампата свети ли ти? Самодиагностика пробва ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да филтъра е сменян преди около 3 месеца,колата няма газ и нямаше никакви симптоми преди това си работеше перфектно и палеше от половин оборот лампата светваше само преди да запаля и после угасваше това се случи изведнъж без никакви признаци просто спрях да заредя на бензиностанцията бензин и след това отказа да пали.А как да направя самодиагностика? Благодаря колега

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, а все пак не разбрах последно, свещите сухи ли са ти?

Отделно, направи и проверката както ти казвам откачи от филтъра отгоре и някой да завърти на стартер... Трябва да фърля яко бензин под налягане...

Друго - искрата как я гледа - само като откачиш кабелите или заедно със свещите?

Друго си мисля да не би някой датчик да ти е дал фира.... След като си дал на контакт, и чек енджин лампата изгасне вече, след като повъртиш няколко секунди на стартер тя ще светне пак ако има такъв проблем... ама пък тогава не би трябвало да дава искра...

 

Самодиагностиката е много проста, но за целта е най-добре да имаш аналогов мултицет. Разгледай долния линк ще видиш схемата на буксата за диагностика. Тя се намира долу в ляво при бушоните, няма как да я пропуснеш. Всичко е обяснено там, има ги и кодовете за грешките.

 

Ето го и линка - http://www.mivec.co.nz/tech/Mitsu_DiagCode.pdf

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да свещите са сухи и пробвах искрата със самите свещи, а това за филтъра да отвия и да видя дали хвърля бензин не съм пробвал ще го пробвам и ще кажа после.а чек лампата светваше преди като си палеше докато завъртя и после щом запали и угасваше и не светваше повече,смисъл свети само докато запаля

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е нормално. Ако я оставиш на контакт след няколко секунди трябва да изгасне. Ако си завъртиш веднага е както казваш - свети докато запалиш и после си гасне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мхм, интересно... А щом качва бензин, а свещите са сухи, значи проблема ти е или в горивния регулатор или в дюзите... Самите дюзи не виждам как могат да се скапат, още повече и 4те на един път.... По-вероятно ЕКУ-то въобще да не ги управлява...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за всичко което сподели колега ще пиша по натам да кажа от какво е бил проблема :) Благодаря още веднъж за отделеното време

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега искам само нещо да попитам днес просто за информация попитах в един магазин за японски автомобили колко ще ми струват свещите и горивният филтър(не че са за смяна) просто за информация и ми казаха че 4 свещи струват 15лв аз горивният филтър 10лв реално ли е това>благодаря предварително за отговора

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хич не ми звучи реално да ти кажа. Правилните свещи са твоя мотор са NGK BPR6ES-11 или Denso W20EPR11. Търси си такива. Аз преди си пазарувах при един "мой" човек и ми даваше хубави части, ама последните неща дето зимах от там хич не ми харесват, та не мога да ти препоръчам читав магазин. Последно от там купих и уж NGK за по 6лв бройката... еми, не съм доволен. А представям си за 15лв какви свещи ще ти дадат. То не че цената при нас винаги е фактор за качествен продукт де, ама все пак... За филтъра - точна цена сега не мога да си спомня за колко го взех, ама да беше някъде около 20на лв... И там гледай какво ти дават, защото има няколко вида. Имаше някакви разлики в самото захващане на горивопроводите, за това разгледай твоя внимателно. Попринцип по номера на рамата би трябвало да ти дадат точната част, ама не винаги може да разчиташ много на това, за това най-добре ти да си гледаш, ако не друго поне може да си спестиш излишни главоболия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера какво се случва с тази кола.Сега като се загледах като дам на контакт и чек енерджито лампата свети и не гасне като оставя на контакт да стой

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно някой датчик не работи или има лоша електрическа връзка към него. Един от "виновниците" може да е датчика на коляновия вал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да свети 5сек и да изгасне. И после ако има някакви проблеми, тогава да свети. Освен ако не е имало някаква интервенция и да е вързана така :rolleyes: С цел да се замаскират евентуално някакви проблеми. Идея нямам вече какво може да е. Междудругото, откачи акумулатора за малко. Да нулира настройките на ЕКУ-то. Въпреки че, честно казано, се съмнявам да помогне. Ама знае ли човек, случват се някои нелогични неща. И в тоя ред на мисли - проверявал ли си акумулатора? Случвало ми се е да падне малко под 12V и просто не ще да запали. А върти. И върти енергично, както трябва. А да пали - не иска. Не знам какво е логичното обяснение и има ли такова изобщо, ама е факт.

 

П.С. Впрочем, ако имаш някоя снимка, качи да я видим тая красавица с характер, защо се инати толкова :rolleyes:

 

 

П.С.2 Анди, ако виновника е датчика, не би ли трябвало и искра да няма?

Редактирано от turbotobg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега и друго се сещам... Чек Енджин лампата се управлява от релето на инжекциона. Самото реле пък се включва по команда от ЕКУ-то. Нещо по тая верига е дало фира и за това ти свети и постоянно лампата. Като станат на годинки кондензаторите в ЕКУ-то имат навика да се разтичат или да пресъхват, а от там се почват и проблемите. Ако не е правено никога това ЕКУ нищо чудно да е сдало багажа.

 

П.С. Пробвай все пак на буксата за диагностика, с пробна лампа или мултицет. Ако има постоянни 12V там - ЕКУ-то ти се е скапало.

Редактирано от turbotobg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...