Премини към съдържание

EGR клапан на МП 3.2 Did 2008г. 170 к.с.


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, имам МП 3.2 Did 2008г. 170 к.с. на 125000км. и за втори път ми се прецаква ЕГР-а. Молбата ми е следната освен възможностите да купя нов който не е никак евтин или да купя втора ръка и най вероятно ще е като моя има ли други алтернативи като премахване на пълно или почистване? Диагностицирана е колата в Балкан Стар, но там ЕГР-а е 680лв. и честно да си кажа не ми се дават а явно с тая гадна нафта ще си го има тоя проблем винаги и ако може да се махне напълно пез лоши последици е за предочитане. Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам МП 3.2 Did 2008г. 170 к.с. на 125000км. и за втори път ми се прецаква ЕГР-а. Молбата ми е следната освен възможностите да купя нов който не е никак евтин или да купя втора ръка и най вероятно ще е като моя има ли други алтернативи като премахване на пълно или почистване? Диагностицирана е колата в Балкан Стар, но там ЕГР-а е 680лв. и честно да си кажа не ми се дават а явно с тая гадна нафта ще си го има тоя проблем винаги и ако може да се махне напълно пез лоши последици е за предочитане. Благодаря предварително

........проблема е в контактите на пиновете за датчика ,който е вграден вътре в ел.мотора....на мотора има куплунг с 5 пина, 3 отгоре и два отдолу, тези ,които са 3 в една редица са за датчика.....най вероятно е това проблема,,но има и други проблеми ,които могат да доведат до генерирането на тази грешка.......блокиране на клапана, от нагара който се натрупва по колектора ,клапана механично блокира и не се движи.......този нагар създава проблем и на вихровите клапи,и мотора не работи добре.......все не ми оставя време да разкапсуловам някой и да се опитам да го оправя......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, явно сте човек който разбира много за което ви поздравявам, но дали може да ми обясните с малко по прости думи дали има някакво лечение? Благодаря ви предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

решението е едно: караш и да не ти пука, аз съм така от февруари миналата година, когато купих колата. попушва малко повече понякога, но не е проблем за умиране. поздрави :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГА просто го затапи от двете страни на ЕГР с две ламаринки нераждавеики и ще се кефиш на мощност и старт и никакъв дим и проблеми карах така цяла година но го продадох ПАЖЕРОТО .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГА просто го затапи от двете страни на ЕГР с две ламаринки нераждавеики и ще се кефиш на мощност и старт и никакъв дим и проблеми карах така цяла година но го продадох ПАЖЕРОТО .

.........така не става, то не е проблема в дима, проблема е,че при тези Паджера системата е комбинирана с други функции,ЕГР-а се използва при рециркулация на ДПФ филтъра, както и да работи заедно с вихровите клапи ......ако колата ви е до 2005 година, да, така може ,но на коли след 2007 не става...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ДА прав си сега видях че е новото ПАЖЕРО А моето беше феислифта 2005 и се полуЧи супер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...