Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

EGR клапан на МП 3.2 Did 2008г. 170 к.с.


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, имам МП 3.2 Did 2008г. 170 к.с. на 125000км. и за втори път ми се прецаква ЕГР-а. Молбата ми е следната освен възможностите да купя нов който не е никак евтин или да купя втора ръка и най вероятно ще е като моя има ли други алтернативи като премахване на пълно или почистване? Диагностицирана е колата в Балкан Стар, но там ЕГР-а е 680лв. и честно да си кажа не ми се дават а явно с тая гадна нафта ще си го има тоя проблем винаги и ако може да се махне напълно пез лоши последици е за предочитане. Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам МП 3.2 Did 2008г. 170 к.с. на 125000км. и за втори път ми се прецаква ЕГР-а. Молбата ми е следната освен възможностите да купя нов който не е никак евтин или да купя втора ръка и най вероятно ще е като моя има ли други алтернативи като премахване на пълно или почистване? Диагностицирана е колата в Балкан Стар, но там ЕГР-а е 680лв. и честно да си кажа не ми се дават а явно с тая гадна нафта ще си го има тоя проблем винаги и ако може да се махне напълно пез лоши последици е за предочитане. Благодаря предварително

........проблема е в контактите на пиновете за датчика ,който е вграден вътре в ел.мотора....на мотора има куплунг с 5 пина, 3 отгоре и два отдолу, тези ,които са 3 в една редица са за датчика.....най вероятно е това проблема,,но има и други проблеми ,които могат да доведат до генерирането на тази грешка.......блокиране на клапана, от нагара който се натрупва по колектора ,клапана механично блокира и не се движи.......този нагар създава проблем и на вихровите клапи,и мотора не работи добре.......все не ми оставя време да разкапсуловам някой и да се опитам да го оправя......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, явно сте човек който разбира много за което ви поздравявам, но дали може да ми обясните с малко по прости думи дали има някакво лечение? Благодаря ви предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

решението е едно: караш и да не ти пука, аз съм така от февруари миналата година, когато купих колата. попушва малко повече понякога, но не е проблем за умиране. поздрави :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГА просто го затапи от двете страни на ЕГР с две ламаринки нераждавеики и ще се кефиш на мощност и старт и никакъв дим и проблеми карах така цяла година но го продадох ПАЖЕРОТО .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГА просто го затапи от двете страни на ЕГР с две ламаринки нераждавеики и ще се кефиш на мощност и старт и никакъв дим и проблеми карах така цяла година но го продадох ПАЖЕРОТО .

.........така не става, то не е проблема в дима, проблема е,че при тези Паджера системата е комбинирана с други функции,ЕГР-а се използва при рециркулация на ДПФ филтъра, както и да работи заедно с вихровите клапи ......ако колата ви е до 2005 година, да, така може ,но на коли след 2007 не става...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ДА прав си сега видях че е новото ПАЖЕРО А моето беше феислифта 2005 и се полуЧи супер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...