nighthawk Публикувано 7 Май 2015 Сподели Публикувано 7 Май 2015 Добър вечер,значи проблема е следния:при смяна на свещите се оказа ,че свеща в четвърти цилиндър(до акумулатора) е в масло,другите три си бяха сухи.Лулата под бобината мисля ,че беше суха,явно омасляването е било до резбата на свеща.По принцип реших да мсеням свещите защото почна леко придърпване на ниски обороти на 2-ра.След поставяне на новите свещи проблема изчезна.Обаче ,не вярвам това да е нормално.Трябва са сменя гарнитурата на клапаните ли,или и имало и някакви пръстени на самите легла на свещите,дали е възможно някой да ми обесни в подробности целия алгуритъм стъпка по стъпка ,благодаря много.Приятна вечер Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 7 Май 2015 Сподели Публикувано 7 Май 2015 Отиваш в бившият завод "Чайка", намираш Милен и той ти обяснява всичко.Даже ще ти смени и гарнитурата, откъдето, на 99% ти се омаслява леглото на свещта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nighthawk Публикувано 7 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2015 Благодаря колега,познавам Милен ходил съм при него,обаче съм в София и ми се искаше сам да се справя.благодаря все пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nighthawk Публикувано 8 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2015 Забравих да спомена ,че колата е 1.6 90 коня Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 8 Май 2015 Сподели Публикувано 8 Май 2015 Смяната на свещите е много лесна, стига да имаш специален камък за тях (с магнит, гума..). А маслото най-вероятно е прокапало от гумения пръстен между втулката и капака на клапаните. Смени си гарнитурата и 4-те пръстена (също лесна процедура), но внимавай какви купуваш, защото има големи боклуци на пазара. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nighthawk Публикувано 8 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2015 (редакция) Благодаря за отговора. Редактирано 8 Май 2015 от Светльо Ангелов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nighthawk Публикувано 10 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 10 Май 2015 Здравейте пак колеги,ами смених гарнитурата с пръстените,мисля че ги бях затегнал първоначално малко по леко от страх да не ги пренатегна,и в първият момент гарнитурата беше протекла.След като по работи половин час позатегннах болтовете равномерно,и сега сълзи съвсем леко от най десният край отзад(смисъл между горната част на капака и долна има съвсемм леко черно почти не се забелязва).Свалих свещите бяха сухи гнездата им бяха сухи,само ме притеснява това съвсем леко омасляване ,според вас да я свалям ли и пак да я слагам или след определено време да я позатегна пак,или да карам така ,благодаря предварително за оговорите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.